Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-03@22:59:30 GMT

عملیات نجات سیل‌زدگان توسط ارتش

تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۶۸۴۰۴

عملیات نجات سیل‌زدگان توسط ارتش

آفتاب‌‌نیوز :

با حضور به موقع تیم نجات و اعزام بالگرد در شرایط جویی نامناسب محاصره شدگان در سیل نجات پیدا کردند.

به گزارش روابط عمومی نیروی دریایی ارتش، مسئول عملیات نجات در این باره گفت: بعد از اطلاع از این موضوع و اوامر صادره با وجود شرایط جوی نامناسب توانستیم با اعزام بالگرد و تیم نجات از هوادریای منطقه سوم نبوت نداجا به منطقه سیل زده گوردیم (روستایی از توابع بخش مرکزی شهرستان کنارک در استان سیستان و بلوچستان) بیست و دو نفر از سیل زدگان محاصره شده در سیل را با چندین ساعت سورتی پرواز و با لطف خدا نجات دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: آفتاب

کلیدواژه: ارتش سیل استان سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۶۸۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات ۷ نفر در ارتفاعات دیزج دیز خوی

 

مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی گفت:  در پی دریافت  گزارشى مبنی بر گرفتاری ۷ نفر از اهالی بومی در ارتفاعات دیزج دیز خوی شهرستان خوی،تیم امداد نجات هلال احمر به محل حادثه اعزام شدند.

حمید محبوبی افزود:  نجاتگران با حضور به موقع در اين عملیات و با توجه به صعب العبور بودن مسیر‌ و باتلاقی شدن معبرها به علت بارش زیاد باران در نهایت با استفاده از تراکتور توانستند همه نفرات حادثه دیده را که در میان آنها زنان و کودکان هم بودند را از ارتفاعات و مسیل های سیلابی نجات داده و به منطقه امن منتقل کنند.

وی درادامه گفت: در این عملیات اقلام زیستی در میان حادثه دیدگانی که برای جمع آوری گیاهان کوهی به ارتفاعات صعود کرده و گرفتار شده بودند توزیع شد.

دیگر خبرها

  • نجات ١٠ گردشگر در منطقه«غار زینگان» ایلام توسط نجاتگران هلال احمر
  • نجات ۷ نفر در ارتفاعات دیزج دیز خوی
  • ارتش یمن آغاز مرحله چهارم عملیات خود را اعلام کرد
  • انجام چهار عملیات مردم یاری توسط بالگرد‌های پایگاه هوانیروز
  • تجاوز آمریکا و انگلیس به صعده یمن
  • بازگشت زائران عمره به کشور آغاز شد
  • اعزام دانشجویان عمره گزار به عمره مفرده
  • بیمار خارگی با بالگرد در شرایط بد آب هوایی اعزام شد
  • بانوی ۶۱ ساله اردبیلی نجات بخش جان همنوعانش شد
  • عملیات جدید گروهان های قدس/ شهادت دو فلسطینی دیگر در غزه