Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-08@22:41:12 GMT

دکتر استقلالی‌ها 22 میلیارد می‌ارزد!

تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۶۸۶۷۳

دکتر استقلالی‌ها 22 میلیارد می‌ارزد!

سیاوش یزدانی که هم‌اکنون در اوج دوران فوتبالی‌اش قرار گرفته از لحاظ قیمت و ارزش هم دوران خوبی را می‌گذراند.

به گزارش برنا؛ طبق آمار ترنسفر مارکت، یزدانی در ابتدای فوتبالش در پیکان تنها ۱۰۰ هزار یورو می‌ارزید اما امسال با درخشش در استقلال ارزش خود را به ۶۵۰ هزار یورو (نزدیک به ۲۲ میلیارد) رسانده و سومین بازیکن با ارزش استقلال محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یزدانی در سپاهان ۴۵۰ هزار یورو ارزش داشت و مدتی هم در استقلال به ارزش ۶۰۰ هزار یورو رسید اما با افت نسبی مواجه شد. او حالا با درخشش در خط دفاعی استقلال روزهای خوبی را هم از لحاظ فوتبالی و هم از لحاظ ارزشگذاری پشت سر می‌گذراند.

انتهای پیام//

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: یورو استقلال استقلال سیاوش یزدانی هزار یورو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۶۸۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلخوشی نکونام به بازیکنی که قرار نبود بماند!

به گزارش "ورزش سه"، استقلالی‌ها در شرایطی مقابل فولاد صف‌آرایی خواهند کرد که در خط هافبک خود با کمبود بازیکن مواجه هستند. مصدومیت مهدی مهدی‌پور و دوری او از فوتبال به اندازه زیادی استقلالی‌ها را به مشکل انداخته بود و حالا در بازی گذشته این تیم روزبه چشمی هم کارت زرد دریافت کرد تا دیدار بعدی تیمش را از دست بدهد.

علاوه بر غیبت مهدی‌پور و چشمی در بازی آینده مقابل فولاد، هواداران استقلال بابت وضعیت امید حامدی‌فر هم نگرانی‌هایی دارند. حامدی‌فر به خاطر درگیری با مهرداد رضایی هافبک ذوب‌آهن بعد از سوت پایان مسابقه به کمیته انضباطی احضار شده و نگرانی های زیادی درباره محرومیت این هافبک جوان وجود دارد.

اگر کمیته انضباطی رای به محرومیت حامدی‌فر بدهد، خط هافبک استقلال نسبت به بازی های گذشته بازهم خالی‌تر می‌شود. آنوقت فقط زبیر نیک‌نفس به عنوان هافبک تخصصی در اختیار نکونام است و نقش او بیشتر به چشم می‌آید.

نیک‌نفس که در نیم فصل اخباری درباره جدایی اش هم وجود داشت، حالا به چهره ویژه خط هافبک استقلال تبدیل شده و جواد نکونام دلخوش به عملکرد خوب او در بازی های آینده و در مسیر قهرمانی است.

دیگر خبرها

  • استقلالی‌ها شارژ شدند؛ پاداش ۸۰ میلیونی بابت پیروزی برابر ذوب‌آهن
  • پاداش ۸۰ میلیونی استقلالی‌ها واریز شد
  • سند و توضیحات فروزان برای استقلالی‌ها
  • کشف یک سنگ که در دوران روم باستان بیشتر از طلا ارزش داشته است
  • دلخوشی نکونام به بازیکنی که قرار نبود بماند!
  • پیام تبریک دکتر قاضی‌زاده هاشمی به مناسبت چهاردهمین سالروز تأسیس بانک دی
  • بازگشت احتمالی آقای گل استقلالی به جمع آبی ها
  • کنایه آقای گل استقلالی به گزارشگر بازی با ذوب آهن؛ انتظار خوشحالی نداشتی؟
  • رشد ۱۷ درصدی صادرات کالا از گمرک کرمانشاه طی فروردین سال جاری
  • امیر آراسته: جوانان درس مقاومت را از شهدا فرابگیرند