Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@23:07:22 GMT

مقایسه سوبارو کراس‌ترک و مزدا CX-30 + فیلم

تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۶۸۷۴۷

مقایسه سوبارو کراس‌ترک و مزدا CX-30 + فیلم

‍‍‍‍‍‍

باشگاه خبرنگاران جوان- سوبارو در برابر مزدا CX-۳۰ قرار گرفته است؛ این 2 خودرو در بسیاری از مشخصات شبیه هم هستند و دارای امکاناتی مشابه هستند اما در برخی امکانات تفاوت دارند که در این گزارش آنها را بررسی کرده ایم.

کراس‌ترک: کراس ترک مجهز به موتور ۲.۵ لیتری است که می تواند ۱۸۲ اسب بخار قدرت و ۱۷۶ پوند فوت گشتاور تولید کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این خودرو مجهز به یک گیربکس CVT است که باعث کاهش مصرف سوخت این خودرو در بزرگراه  شهر شده است. 

 

     

CX-۳۰ : مزدا CX-۳۰ خودرویی با گیربکس 6 سرعته، پیشرانه ۲.۵ لیتری با قدرت ۱۸۶ اسب بخار  دارد و همین رقم برای گشتاور باعث می شود مزدا قدرتمندتر و سریع تر از کراس ترک باشد. 

     

کراس ترک: کراس ترک Sport/Outdoor با صفحه نمایش ۸.۰ اینچی اطلاعات سرگرمی StarLink عرضه می‌شود. دکمه‌های منوی بزرگ و واضحی وجود دارد و صفحه نمایش به سرعت به ورودی‌ها پاسخ می‌دهد، هم CarPlay و هم Android Auto بدون مشکل کار می‌کنند. تریم اسپرت کراس‌ترک افزون‌بر پیشرانه‌ جدید، از سامانه‌ کنترل رانندگی پیشرفته‌تری نیز بهره می‌برد. 

     

داخل خودرو نیز از مبلمان StarTex، دوخت زردرنگ کنسول مرکزی و فیبرکربن در بعضی قسمت‌ها استفاده شده است. همچنین، دو رنگ زرد و آبی ویژه نیز در لیست رنگ‌های بدنه‌ی کرا‌س‌ترک اسپرت قرار دارد.

   

CX-۳۰: بزرگترین اشتباه CX-۳۰، سیستم اطلاعات سرگرمی ۸.۸ اینچی است. مزدا توضیح داده است که فقدان قابلیت صفحه نمایش لمسی برای به حداقل رساندن حواس پرتی راننده است. مونروف برقی و آینه وسط بدون فریم و با تیره شوندگی خودکار است. از جمله ویژگی‌های بدنه نیز می‌توان به رینگ‌های ۱۸ اینچی مشکی، جلوپنجره مشکی براق، ریل‌های سقف آلومینیومی، چراغ‌های جلو و عقب LED و آینه‌بغل‌های گرم شونده اشاره کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صنعت خودرو تولید خودرو کراس ترک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۶۸۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیپد و آیفون تاشو سال آینده عرضه می‌شوند

ایتنا - طبق گزارشی جدید به نظر می رسد اپل تصمیم دارد در سال های آینده یک آیفون تاشو و یک رایانه مک یا تبلت آیپد هیبریدی تاشو عرضه کند.
هرچند مدتهاست موبایل های تاشو به بازار عرضه شده‌اند اما اپل تنها تولید کننده بزرگی است که هنوز از دستگاه های انعطاف پذیر رونمایی نکرده است. در این میان گزارشی جدید حاکی از آن است که این روند احتمالا سال آینده تغییر کند.

به گزارش ایتنا از مهر، به گفته جف پو تحلیلگر International Securities اپل مشغول توسعه دو دستگاه تاشو است. همچنین در گزارشی دیگر به توسعه آیفون ۱۷ اسلیم نیز اشاره شده بود. اکنون آیفون تاشو و یک رایانه تاشو هیبریدی نیز در حال توسعه هستند. این تحلیلگر مدعی است دستگاه تاشو ۲۰.۳ اینچی احتمالا یک مک بوک است که از اواخر ۲۰۲۵ میلادی به طور انبوه تولید می شود.

در این میان طبق شایعات مختلف آیفون تاشو احتمالا از اواخر ۲۰۲۶ میلادی وارد مرحله تولید خواهد شد. این بدان معناست که دستگاه ۲۰ اینچی در ۲۰۲۶یا ۲۰۲۷ میلادی ارائه می شود. از سوی دیگر موبایل تاشو نیز در ۲۰۲۷ میلادی یا بعد از آن عرضه خواهد شد.

هم اکنون به نظر می رسد اپل مشغول توسعه نمایشگرهای دوتایی و آی پد/ مک بوک تاشو هیبرید است. بنابراین گجت ۲۰.۳ اینچی احتمالا یک مدل مک یا آی پد باشد. اما اگر گزارش صحت داشته باشد، اپل لاین جدیدی از محصولات را در چند سال آینده رونمایی می کند که شامل دستگاه های رده بالای اولترا خواهد بود.

دیگر خبرها

  • خودرو مرسدس بنز کلاس E چه مشخصاتی دارد؟
  • آیپد و آیفون تاشو سال آینده عرضه می‌شوند
  • آیفون تاشو و مک بوک جدید در راه بازار
  • آیفون تاشو به زودی روی خط تولید قرار می‌گیرد/ عکس
  • (عکس) مقایسه ال۹۰ با نمونه بومی‌سازی شده!
  • مقایسه جک J۴ با کی ام سی ایگل؛ تفاوت در چیست؟
  • ظاهر آیفون متحول می‌شود/ جزئیات
  • ملی پوشان دوچرخه سواری کوهستان ایران بدرقه شدند
  • چری در نمایشگاه خودروی پکن ۲۰۲۴ با رویکرد «اکوسیستم متنوع»
  • ساعت هوشمند Black Shark GS3 عرضه شد