Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان با اشاره به بارندگی بیش از ۳۵۰ میلی‌متری باران طی چند روز اخیر گفت: سیلاب و بارندگی‌ها ۸۰۰ میلیارد تومان به راه‌های ۱۳ شهرستان جنوبی این استان خسارت وارد کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از سیستان و بلوچستان ،  «علی بامری» اظهار داشت: در بارندگی‌های اخیر ۸۰ محور با یکهزار و ۶۰ کیلومتر راه، ۲۷۷ ابنیه فنی آسیب جدی دیده و تخریب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ۱۰۰ روستای جنوب سیستان و بلوچستان بر اثر بارندگی شدید اخیر در محاصره سیل قرار داشتند که تاکنون ۴۵ محور روستایی محصور در سیلاب توسط راهداران این اداره کل بازگشایی شده و تلاش برای بازگشایی ۵۳ محور روستایی ادامه دارد.

بامری گفت: تاکنون یکهزار و ۵۰۰ مترمکعب ریزش برداری مسیرها انجام شده و تعداد ۱۵۰ دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین و ۴۴۰ نیروی فعال شامل اکیپ‌های مختلف راهداری در شهرها و روستاهای مختلف تا پایان عملیات بازگشایی و آسان‌تر کردن ترددها فعال هستند.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب سیستان وبلوچستان گفت: محورهای روستایی در دشتیاری فاقد ابنیه فنی هستند و در پی بارندگی‌ها تخریب شده‌اند. 

بامری با اشاره به اینکه ۱۳ هزار کیلومتر طول راه‌های حوزه استحفاظی این اداره کل شامل یکهزار و ۴۰ کیلومتر راه اصلی آسفالت، ۴۹ کیلومتر بزرگراه، ۲ هزار و ۶۶۳ کیلومتر راه فرعی و هشت هزار و ۶۶۲ کیلومتر راه روستایی در حوزه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان است، خاطرنشان کرد: راه‌های روستایی استانداردهای لازم را ندارند و باید با تخصیص اعتبارات ویژه اقدامات لازم برای استانداردسازی آنها انجام شود. 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سیل جنوب سیستان و بلوچستان کیلومتر راه اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۶۹۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی ۴۵ کیلومتر از راه‌های مسدود شده در سیل ساردوئیه

ایسنا/کرمان رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ساردوئیه جیرفت از بازگشایی و تیغ زنی ۴۵ کیلومتر راه روستایی در این بخش خبرداد که در اثر بارش‌ها و سیل اخیر مسدود شده بودند. 

قاسم مقبلی امروز، پنجم اردیبهشت ماه در حاشیه بازگشایی راه‌های روستایی که در اثر بارش‌های اخیر مسدود بودند، گفت: با توجه به بارش‌های سیل آسا در این منطقه و انسداد برخی از راه‌های روستایی، اکیپ‌های راهداری با تمام توان در محل حاضر شده و اقدام به بازگشایی و تیغ زنی این مسیرها کردند.

وی از بازگشایی راه‌های روستایی گور و ده ویران و توابع آن‌ها در پی بارندگی‌های هفته گذشته در جنوب کرمان به طول ۴۵ کیلومتر خبر داد و افزود: خوشبختانه با تلاش‌های راهداران، در حال حاضر همه راه‌های روستایی در این منطقه بازگشایی شده و تردد در آن‌ها جریان دارد.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • همچنان حدود ۴۵ راه روستایی بلوچستان بر اثر سیلاب بسته است
  • بازگشایی ۴۵ کیلومتر از راه‌های مسدود شده در سیل ساردوئیه
  • رشد ۷۸ درصدی ساخت راه‌های روستایی در سیستان و بلوچستان
  • بارندگی های اخیر ۱۸۴ میلیارد ریال به بناهای تاریخی سیستان و بلوچستان خسارت زد
  • خسارت ۱۸۴ میلیارد ریالی بارندگی‌های اخیر به ۶۰ بنای تاریخی سیستان و بلوچستان
  • افزایش ۷۸ درصدی ساخت بزرگراه در سیستان و بلوچستان
  • خسارت ۱۸۴ میلیاردی به بنا‌های تاریخی سیستان و بلوچستان
  • رشد ۷۸ درصدی احداث راه‌های روستایی در سیستان و بلوچستان
  • ادامه بارندگی در شرق و جنوب شرق کشور
  • خسارت ۱۸۴ میلیاردی بارندگی به بناهای تاریخی سیستان‌وبلوچستان