Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-27@21:05:37 GMT

بیلد: رویای هالند حضور در رئال است

تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۶۹۱۱۷

بیلد: رویای هالند حضور در رئال است

روزنامه بیلد آلمان مدعی شد که مهاجم بوروسیا دورتموند دوست دارد که با پیراهن رئال مادرید به میدان رود. به گزارش ایسنا و به نقل از بیلد، ارلینگ هالند مشتریان زیادی دارد و به احتمال خیلی زیاد در تابستان از بوروسیا دورتموند جدا شود.

بیلد در گزارش خود نوشت: رویای ارلینگ هالند بازی با پیراهن رئال مادرید است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او مانند کریستیانو رونالدو دوست دارد که با رئال دست به تاریخ سازی بزند.

هالند مشتریان زیادی دارد و به نظر می رسد که بارسلونا هم دوست دارد که با این مهاجم نروژی قرارداد امضا کند.

رقم فسخ قرارداد هالند در تابستان ۷۵ میلیون یورو خواهد بود و این باعث می شود تا رئال و دیگر مشتریان او به راحتی بتوانند او را جذب کنند.

انتهای پیام

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: ارلینگ هالند ارلینگ هالند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۶۹۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسطوره در رئال مادرید می‌ماند؛ احتمال بالای تمدید قرارداد لوکا مودریچ برای یک فصل دیگر

آیا لوکیتا با پیراهن رئال مادرید از دنیای فوتبال خداحافظی می‌کند؟

طرفداری | عملکرد لوکا مودریچ در چند ماه گذشته به خوبی نشان داده که اسطوره کروات لوس بلانکوس، همچنان به عنوان یک فوتبالیست نخبه با توانایی‌های فراوان در بالاترین سطح شناخته می‌شود.

به گزارش خوزه فلیکس دیاز از مارکا، اگرچه به دلیل تمرکز کارلو آنچلوتی، سرمربی ایتالیایی رئال مادرید، روی آینده‌نگری تیمش، این فصل فرصت کمتری به لوکا مودریچ رسیده اما هر بار که او پا به زمین گذاشته، عملکردی درخشان ارائه داده است. در چند هفته گذشته، این بازیکن 38 ساله با ارائه بازی‌های درخشان به عنوان بازیکن تعویضی در هر دو بازی مقابل منچسترسیتی، درخشش در ال‌کلاسیکو و عملکرد خوب شب گذشته مقابل رئال سوسیداد، ارزش خودش را دوباره به اثبات رسانده است.

لوکا مودریچ یک فصل دیگر در رئال مادرید می‌ماند

با توجه به اینکه قرارداد مودریچ در پایان فصل به پایان می‌رسد و او در این فصل جایگاه ثابتی در ترکیب تیم نداشته، گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر جدایی او در تابستان مطرح شده بود. با این حال، طبق آخرین به‌روزرسانی از خبرنگار نزدیک به باشگاه رئال مادرید، خوزه فلیکس دیاز، احتمال تمدید قرارداد مودریچ با رئال برای یک فصل دیگر "به طور فزاینده‌ای زیاد" شده است. به نظر می‌رسد که مودریچ در 38 سالگی در اواخر دوران حرفه‌ای خودش قرار دارد و ترجیح می‌دهد به جای انتقال به MLS یا حتی باشگاه سابق خود دینامو زاگرب، یک فصل دیگر در پایتخت اسپانیا بماند.

فرصتی عالی برای جوانان رئال مادرید

با توجه به تداوم حضور تونی کروس و احتمال ماندن مودریچ، این اتفاق می‌تواند خبر بسیار خوبی برای رئال مادرید باشد. در حالی که این زوج باتجربه ممکن است در فصل آینده بازی‌های زیادی انجام ندهند، اما صرف حضور آنها در رختکن و انتقال دانش و تجربه ارزشمندشان به نسل جوان، می‌تواند بسیار ارزشمند باشد. جوانانی مانند جود بلینگام، براهیم دیاز و آردا گولر می‌توانند به خوبی از حضور در کنار این اسطوره‌ها بهره کافی را ببرند و از آنها نکات فنی و اخلاقی فراوانی یاد بگیرند.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • اسطوره در رئال مادرید می‌ماند؛ احتمال بالای تمدید قرارداد لوکا مودریچ برای یک فصل دیگر
  • خوش‌بینی بایرن مونیخ از رسیدن جمال موسیالا به بازی مقابل رئال مادرید
  • دیدار مخفیانه دبیرکل ناتو و وزیر خارجه آلمان در رستوران تا پاسی از شب لو رفت+ تصاویر
  • وینیسیوس جونیور به رکورد تعداد بازی گرت بیل برای رئال مادرید رسید
  • هالند هیولا است، منتظر لروی سانه هستم!‏
  • تغییر لیست رئال: بازگشت بلینگام و حذف رودریگو
  • حضور پررنگ چری در نمایشگاه خودرو پکن (فیلم)
  • بلینگام بازی با سوسیداد را از دست داد
  • اضافه‌شدن آرسنال به صف مشتریان فرلاند مندی
  • خسرو حیدری بمب نقل و انتقالات را خنثی کرد