Web Analytics Made Easy - Statcounter

امان اله جهان بین در گفت و گو با خبرنگار فارس در گچساران اطهار کرد: در پی بارش های شدید و ایجاد سیل در برخی مناطق کشور اولین محموله کمک های مردمی کهگیلویه وبویراحمد به مناطق سیل زده جنوب کشور ارسال شد.

 

وی بیان کرد: اولین محموله کمک های مردم مهربان کهگیلویه و بویراحمد به ارزش ۱۶ میلیارد و ۵۲۰ میلیون ریال به استان سیل زده هرمزگان ارسال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر عامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه وبویراحمد تصریح کرد: کمک های ارسالی شامل ۲ هزار و ۷۰۷ تخته پتوگلبافت، پتونمدی ورنگی ۹۷تخته، هیتر برقی فن دار ۶۰ شعله، هیتر دوشعله ۶۹۶ شعله، ظرف غذای یک بار مصرف ۴۲ هزارعدد می باشد.

 

جهان بین عنوان کرد:همزمان با ورود فصل زمستان، برخی از استان های نیمه جنوبی کشور تحت تاثیر بارش های اخیر، دچار سیلاب شدند.

 

وی گفت: پس از اعزام تیم های عملیاتی هلال احمر ،نمایندگان رئیس جمعیت هلال احمر و نیز حضور رئیس جمعیت هلال احمر در مناطق سیل زده این استان ها، اقلام امدادی درخواستی برای تکمیل فرآیند امدادرسانی به سیل زدگان مشخص شد.

 

مدیر عامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه وبویراحمد خاطر نشان کرد: جمعیت هلال احمر استان نیز با ارسال این محموله مشارکت در امدادرسانی به سیل زدگان جنوب کشور را آغاز وتا پایان آماده هرگونه اقدام حسب دستور خواهد بود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس خبر فارس نیوز جمعیت هلال احمر سیل زده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۶۹۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه تلاش ها برای رفع مشکل آب و برق مناطق سیل زده گچساران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، روشن ضمیر با بیان اینکه آب شهر شهر دوگنبدان از دیشب قطع شده است گفت: این قطعی در پی بارش های همراه با وزش باد ۲ روز اخیر و تخریب لوله های انتقال ایستگاه‌های آب ملاقون امامزاده جعفر و خیرآباد است.

معاون عمرانی فرماندار گچساران افزود: گروههای عملیاتی و امدادی شرکت توزیع نیروی برق در حال تلاش برای رفع قطعی هستند.

وی ادامه داد: برق برخی مناطق شهر هنوز وصل نشده است.

هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد چند روز از پیش از ورود سامانه بارشی قوی اخیربه استان نسبت به خسارت های این پدیده های طبیعی هشدار داد.

از شهروندان خواسته شده بود: با فاصله گرفتن از رودخانه ها و مسیل ها، خودداری از مستقر شدن عشایر در مناطق مرتفع،پرهیز از فعالیت های کوهنوردی ،خودداری از چرای دام در حاشیه رودخانه ها و پرهیز از سفرهای غیرضروری برای به حداقل رسیدن این خسارت ها گام بردارند.

اما برخی شهروندان کهگیلویه و بویراحمدی این توصیه را جدی نگرفتند و حاصل این بی توجهی ها وقوع تعداد پرشماری سانحه رانندگی و گرفتاری تعدادی از عشایر در سیلاب و بارندگی های سامانه اخیر بود.

خبر تکمیل می شود...

دیگر خبرها

  • امدادرسانی هلال‌احمر به ۱۲۲ نفر از آسیب‌دیدگان سیلاب در کرمانشاه
  • امدادرسانی‌ هلال‌احمر به بیش از ۵۰۰۰ نفر در سیل و آب‌گرفتگی اخیر
  • آخرین وضعیت کهگیلویه و بویراحمد طی بارش‌های اخیر
  • ادامه تلاش ها برای رفع مشکل آب و برق مناطق سیل زده گچساران
  • امدادرسانی هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد به ۲۴۰ سیل زده
  • جمع‌آوری بیش از ۳۱ میلیارد ریال کمک مردمی در فعالیت‌های داوطلبانه هلال احمر کردستان
  • اشتغال، وام و کمک مالی بیشترین مطالبه ثبت شده مردم کهگیلویه و بویراحمد در سامانه سامد
  • امدادرسانی نجاتگران هلال احمر ایلام به ۵۴ نفر متاثر از سیل و آبگرفتگی
  • جمع‌آوری31 میلیاردریال کمک مردمی درفعالیت‌های داوطلبانه هلال احمر
  • اولین صحبت‌های کایت‌سواری که «یسنا» را زنده پیدا کرد + آخرین وضعیت سلامتی یسنا