Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@19:37:22 GMT

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل پدیده

تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۶۹۱۸۴

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل پدیده

شاگردان یحیی گل محمدی در دیدار این هفته خود باید برابر پدیده مشهد و تفکرات سرمربی جوان این تیم قرار گیرند.

به گزارش ورزش سه، پرسپولیس که توانسته طی هفته‌های اخیر در مسیر کسب نتیجه قرار گیرد، این هفته مقابل قعرنشین بعید است کار چندان سختی پیش روی خود داشته باشد.

 

آنها در جدال در مقابل پدیده مشهد، در شرایطی برابر این تیم قرار خواهند گرفت که چهار بازیکن هم خود را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی شجاعی، امید عالیشاه، هنانوف و حامد پاکدل بازیکنانی هستند که در پست‌های دفاع و خط میانی و مهاجم قادر به همراهی سرخپوشان نخواهند بود و البته دیگر غایب این دیدار طبق چند هفته اخیر بوژیدار رادوشوویچ است. گلر کروات پرسپولیس که به دلیل عدم دریافت مطالبات خود راهی کشورش شده و قصد بازگشت هم بعید است که داشته باشد.

 

با این شرایط یحیی گل محمدی همانند دیدارهای اخیر حامد لک را درون دروازه قرار خواهد داد و امیدوار است گلر سرخ‌ها به دفاع از اعتبار خود بپردازد. پستی که طی هفته‌های اخیر محلی برای گمانه‌زنی‌های بازار نقل و انتقالات زمستانی بوده و یحیی طی دو نشست خبری اخیرش ضمن پاسخگویی به این موضوع به دفاع از گلر اسمش نیز پرداخته و هر اشتباهی از لک می‌تواند به این فشارها بیفزاید و بحث درباره آینده این پست را هم بیشتر کند.

 

در خط دفاعی نیز پرسپولیس با یک تغییر نسبت به دیدار قبلی خود برابر حریف قرار خواهد گرفت. علی شجاعی به دلیل مصدومیت در این بازی غایب است و سعید آقایی جانشین او شده است. در قلب خط دفاعی نیز سیدجلال حسینی و علی نعمتی همچون دیدارهای اخیر در ترکیب حاضر خواهند شد و مهدی شیری نیز در سمت راست به میدان می رود.

 

 

سیدجلال در بازی قبلی این تیم در بین دو نیمه از زمین خارج شده بود و جای خود را به فرشاد فرجی داد اما در این بازی بار دیگر در قلب دفاعی، رهبری این پست را برعهده خواهد داشت.

 

در خط میانی پرسپولیس همانند دیدار قبلی و بدون تغییر با حضور کمال کامیابی نیا و میلاد سرلک در میانه میدان و مهدی ترابی و سیامک نعمتی به عنوان دو بازیساز خود برابر حریف حاضر خواهد شد. ترابی و نعمتی در بازی قبلی توانسته بودند در نقش گلزن و گلساز ظاهر شوند و امید زیادی برای تکرار درخشش آنها در جدال امروز مقابل حریف مشهدی نیز می‌رود. 

 

در خط حمله عیسی آل کثیر و وحید امیری زوج تهاجمی پرسپولیس را شکل خواهند داد. دو مهاجم آماده این روزهای پرسپولیس که باید دید برابر پدیده مشهد نیز قادر خواهند بود در کسب نتیجه و باز کردن دروازه حریف سرخپوشان را به هدف نزدیک کنند یا خیر. دو مهاجمی که باید دید به خوبی از سوی ترابی، نعمتی، شیری و آقایی تغذیه خواهند شد و فرصت مناسب برای گلزنی نصیب‌شان می‌شود یا خیر. 

 

 

وضعیت
پرسپولیس هم اکنون در رده دوم جدول قرار گرفته و با صدر اختلاف یک امتیازی دارد. آنها بعد از حذف از لیگ قهرمانان به واسطه رد مجوز حرفه‌ای با شرایط روحی شاید نامناسب در این جدال حاضر شوند اما سودای دستیابی به صدر در فاصله کوتاه باقیمانده تا نیم فصل، بزرگترین انگیزه شاگردان یحیی گل محمدی در این بازی خواهد بود. از سوی دیگر اوضاع برای نماینده مشهد به بدترین شکل پیش می‌رود؛ تیمی که دو فصل قبل‌تر در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشت اکنون قعرنشین و مدعی اصلی سقوط محسوب می‌شود و بعد از ناکامی با اکبر میثاقیان، اوضاع با داوود سیدعباسی نیز برای آنها خوب پیش نمی‌رود تا شاید اشکال کار را باید در جای دیگری جستجو کرد.

 

ترکیب احتمالی پرسپولیس

حامد لک
سیدجلال حسینی
علی نعمتی
سعید آقایی
مهدی شیری
کمال کامیابی‌نیا
میلاد سرلک
سیامک نعمتی
مهدی ترابی
عیسی آل کثیر
وحید امیری

دیدار دو تیم پدیده مشهد و پرسپولیس امروز از ساعت ١۵ و با قضاوت زاهدی ‌فر برگزار خواهد شد.

پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پرسپولیس تهران پدیده مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۶۹۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعویض‌هایی که بلای جان پرسپولیس شد

پرسپولیس در حالی از جام حذفی کنار رفت که اشتباهات تاثیرگذار ۲ بازیکن تعویضی این تیم در دیدار شب گذشته برابر آلومینیوم اراک، مشهود بود.

به گزارش ‌مشرق، تیم فوتبال پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام‌حذفی در حالی در ضربات پنالتی برابر آلومینیوم شکست خورد و حذف شد که قرمزها در جریان این بازی دو باز با اختلاف دو گل از حریف پیش افتادند، ولی میزبان هر دو بار کار را به تساوی کشاند و در نهایت پیروز شد.

نکته عجیب ماجرا آنجاست که پرسپولیس هر ۴ گل را از دقیقه ۸۴ به بعد دریافت کرد و نتوانست برتری خود را مقابل ایرالکو حفظ کند. جالب‌تر اینکه ۲ بازیکن سهم پررنگی در اشتباهات سرخ‌پوشان و حذف آنان داشتند.

در اواخر نیمه دوم در شرایطی که بازی با نتیجه ۲ بر صفر به سود قرمزها دنبال می‌شد علی نعمتی در دقیقه ۷۸ به جایی محمدخدابنده‌لو وارد بازی شد. دقیقه ۸۳ بازی نیز علی نعمتی جایگزین عبدالکریم حسن در سمت چپ خط دفاعی شد. عجیب‌تر آنکه یک دقیقه بعد از ورود نعمتی به بازی بازیکنان آلومینیوم اراک در شرایطی که این مدافع تعادل خود را از دست داد از فضای پشت او استفاده کردند و با ارسال توپ به محوطه جریمه و در ادامه با ضربه مهدی لیموچی به گل نخست رسیدند.

در وقت اضافی بازی در شرایطی که سرخ‌پوشان با گل‌های سینا اسدبیگی و عیسی آل‌کثیر با نتیجه ۴ بر ۲ از میزبان پیش بودند، در دقیقه ۱۱۲ بازی ایرالکو صاحب کرنر شد. شروین بزرگ در شرایطی موفق به زدن گل سوم شد که به راحتی و بدون هیچ مزاحمتی روی سر نعمتی و فرشاد فرجی موفق به گلزنی شد تا باز هم اراکی‌ها در آستانه جبران نتیجه قرار بگیرند.

۷ دقیقه بعد در شرایطی که تنها چند ثانیه تا پایان بازی باقی ‌مانده بود و سرخ‌پوشان یک قدم تا صعود به دور بعدی فاصله داشتند، لیموچی در حالی در عمق خط دفاع پرسپولیس صاحب توپ شد که فرجی با پاس عمقی رضا جبیره جا ماند و در ادامه برای باز پس‌گیری توپ اقدامی نکرد تا مهاجم آلومینیوم با پاس تماشایی نقی‌زاده در داخل محوطه جریمه صاحب توپ شود و این بازیکن با یک ضربه بازی را ۴ بر ۴ به تساوی بکشاند و در ادامه پرسپولیس با شکست در ضربات پنالتی از جام حذفی کنار رود.

در واقع تعویض‌های اوسمار و کپی‌برداری او از روی دست یحیی گل‌محمدی موجب شد تا پرسپولیس بازی را برده را از دست داده و حذف شود. تعویض‌های که در زمان یحیی بارها در پرسپولیس انجام می‌شد و هر بار که سرخپوشان از حریف پیش بودند، او تعویض‌های تدافعی انجام می‌داد.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • تعویض‌هایی که بلای جان پرسپولیس شد
  • ایرالکو با میانگین سنی 26 مقابل پرسپولیس
  • ترکیب پرسپولیس مقابل آلومینیوم اعلام شد
  • آزمون احتمالی یک مهارت مهم در گلر جوان پرسپولیس
  • ترکیب احتمالی سپاهان مقابل استقلال در اهواز
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیوم در جام حذفی
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیوم
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس در جام حذفی
  • تراکتور با نسخه یحیی مقابل استقلال؛دوئل احتمالی گل‌محمدی با نکونام در تبریز