Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتسال بانوان پیکان گفت: متاسفانه توپ‌های تیم ما گل نمی شود، اما سه امتیاز بازی مقابل ملی حفاری برای ما مهم بود. - اخبار ورزشی -

نیلوفر اردلان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره پیروزی شاگردانش برابر ملی‌حفاری در هفته دهم لیگ برتر فوتسال بانوان اظهار داشت: بازی خیلی سختی بود و با توجه به اینکه ما هفته گذشته نتیجه مسابقه را از دست داده بودیم، شاگردانم از نظر روحی و روانی افت کرده بودند، اما توانستیم با برنامه‌ریزی و تمرینات منظم این مشکل را حل کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی حضور شهرزاد مظفر سرمربی سابق تیم ملی فوتسال در سالن مسابقه را باعث انگیزه دادن به شاگردانش دانست و گفت: با توجه به اینکه سلیمانی سرمربی تیم ملی فوتسال، سرمربی تیم ملی حفاری بود و مظفر سرمربی سابق تیم ملی هم در سالن حضور داشت، انگیزه هر دو تیم بالا بود و بازیکنان ملی حفاری هم از جان مایه گذاشتند و خیلی خوب بازی کردند.

سرمربی تیم فوتسال بانوان پیکان به مشکل گل نشدن توپ‌های شاگردانش اشاره کرد و افزود: متاسفانه توپ های ما گل نمی‌شود. این مشکل معضل تیم ما است و باید سعی کنیم مشکلات‌مان را برطرف کنیم.

اردلان با بیان این مطلب که کسب سه امتیاز بازی برابر ملی‌حفاری برایش اهمیت داشته، ادامه داد: در مجموع بازی خوبی بود. کسب سه امتیاز بازی و صعود به عنوان تیم اول برای ما مهم بود و فکر می‌کنم با لطف خدا و کمک بازیکنان این اتفاق رخ می‌دهد و باید نقاط ضعف تیم را برای بازی‌های بعدی برطرف کنیم.

وی درخصوص بازی برابر تیم نصر فردیس و شکست در هفته نهم لیگ برتر خاطرنشان کرد: در بازی برابر نصر فردیس خیلی پراشتباه بازی کردیم. با توجه به اینکه حریف ما انگیزه دوچندانی داشت و در زمین خودش بازی می‌کرد، انگیزه‌شان برای پیروزی از ما بیشتر بود. ما هم در نیمه دوم خیلی بهتر بازی کردیم، اما متاسفانه روی برخی اشتباهات بازی را واگذار کردیم و باید روی ضعف‌های‌مان کار کنیم تا این اشتباهات در بازی‌های حساس‌تر و مهم‌تر تکرار نشود.

اردلان در پایان به تشکیل تیم ملی و کار سخت سرمربی این تیم در مسابقات آسیایی اشاره کرد و گفت: نقطه مثبتی برای فوتسال است که بالاخره تیم ملی فوتسال بانوان تشکیل شد و به خانم سلیمانی و کادر او تبریک می‌گویم و امیدوارم بتوانند در ادامه راه تیم منسجم و خیلی خوبی داشته باشند. تیم ملی قهرمان آسیا است و حفظ این جایگاه کار خیلی سختی است و به تلاش بسیار زیادی احتیاج دارد که امیدوارم زودتر این اتفاق رخ بدهد.

سلیمانی سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان شد/ دعوت از 19 بازیکن به اردو

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتسال فوتسال بانوان ایران فوتسال فوتسال بانوان ایران تیم ملی فوتسال فوتسال بانوان سرمربی تیم ملی حفاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۶۹۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلگری: مقابل رم عصبانی بازی سختی داریم

به گزارش "ورزش سه"، ماسیمیلیانو آلگری از دانیله ده‌روسی به دلیل حمایتش تشکر کرد و تاکید کرد که تیمش برای بازی مقابل رم خیلی آماده است. مربی 56 ساله ایتالیایی در طول دومین دوره حضورش روی نیمکت یووه تخت فشار زیادی است چرا که تیمش چند ماه پیش در کورس قهرمانی حضور داشت اما این رقابت را به اینتر واگذار کرد.

در ماه‌های اخیر، یوونتوس در شرایط بسیار بدی قرار داشته و در 13 بازی اخیر خود در سری A، تنها 2 پیروزی کسب کرده است. با وجود این دو، پیروزی مقابل رم برای تضمین سهمیه این تیم در لیگ قهرمانان کافی است.

آلگری در کنفرانس خبری درمورد اهداف تیمش‌ در بازی مقابل رم گفت: "ما به خوبی آماده شده‌ایم، سپس فردا خواهیم دید که آیا می‌توانیم به مسیرهای موفقیت برگردیم یا خیر. رم از کیفیت فنی بالایی برخوردار است.  این یک مسابقه جذاب، اما دشوار و پیچیده خواهد بود."

وضعیت تیموتی وه‌آ؟

او بازی خوبی انجام داد. الان کمی بهتر است و می‌تواند بازی کند. الکس ساندرو و کنان ایلدیز، فردا در ترکیب نخواهند بود.

وستون مک کنی و بقیه بازیکنان؟

او فصل بسیار خوبی را پشت سر گذاشته است. من در حال حاضر به همه نیاز دارم. قطعاً مویزه کین در خط حمله بهتر است و آرکادیوش میلیک نیز پس از گل مقابل لاتزیو وضعیت خوبی دارد. او شنبه خیلی خوب کار کرد.

حمایت دانیله ده‌روسی؟

من از دانیله تشکر می‌کنم. من با پدرش در لیورنو بازی کردم. دانیله با وجود اینکه مورینیو کار فوق العاده‌ای انجام داده بود، شور و شوق و سبک جدیدی را ایجاد کرد. ما با یک تیمی بازی داریم که از شکست روز پنجشنبه عصبانی است و می‌خواهد به مبارزه برای سهمیه لیگ قهرمانان اروپا بازگردد.

احساس حضور در یوونتوس؟

من اکنون 10 سال است که در تورین زندگی می‌کنم و به اندازه کافی خوش شانسم که بخشی از این خانواده و باشگاه بزرگ هستم. دی‌اِن‌اِی هر باشگاهی باید همیشه مورد احترام باشد.

دیگر خبرها

  • سرمربی تیم هندبال جوانان: برای کسب سهمیه جهانی می‌جنگیم
  • سپاهان - استقلال خوزستان؛ مورایس در لبه پرتگاه به پورموسوی رسید | پیش بازی
  • رقابت کشتی آزاد و فوتسال ایران برای تاجگذاری در قاره آسیا
  • آلگری: مقابل رم عصبانی بازی سختی داریم
  • قهرمانی ژاپن در جامی که ما عاشق آن هستیم!
  • تحلیل علی ایمانی (مربی فوتسال) از تاکتیکهای جدید  مربیان مطرح با استفاده از دروازه بان
  • ستاره تیم ملی: نه قرمز و نه آبی، من طرفدار تراکتورسازی هستم
  • اولین حرف های آتیلا حجازی درباره استقلال | من خارج از کشور بودم اما ...|‌ با این شرایط قهرمانی آسیا صد درصد شدنی است
  • ژاوی: نایب قهرمانی مهم است، نه آقای گلی لوا!
  • گفت‌وگوی ویژه با احسان اصولی و پاسخ به مهم‌ترین سوالات