Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی روز شنبه در آیین برپایی و افتتاح بیمارستان صحرایی شهید مختاری ارتش جمهوری اسلامی ایران در منطقه عملیاتی فتح المبین که به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، افزود: کرونا فرصتی شد تا بخش بهداشت و درمان در نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران جوهره وجودی خود را به نمایش بگذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی این توان عملیاتی بالای بخش بهداشت و درمان نیروهای مسلح در خدمت رسانی به بیماران کرونایی را یک افتخار بزرگ برای این بخش دانست و گفت: این توان عملیاتی بالا حاصل آموزه‌های هشت سال دفاع مقدس است.
فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی اظهارداشت: بخش بهداشت و درمان نیروهای مسلح در هشت سال دفاع مقدس در خدمت رسانی به مجروحان افتخار آفرید و نقش تعیین کننده‌ای در کمک رسانی به مصدومان و رزمندگان داشت.
وی همچنین برپایی بیمارستان صحرایی شهید مختاری ارتش در منطقه فتح المبین به عنوان یکی از یادمان‌های دوران دفاع مقدس را اقدامی ارزشمند دانست و افزود: این بیمارستان در هشت سال دفاع مقدس به ۱۰۰ هزار رزمنده خدمات درمانی ارایه کرد ضمن اینکه معراج هشت هزار و ۱۱۸ شهید والامقام بود.
امیر سرلشکر موسوی از افرادی که در برپایی این بیمارستان صحرایی همکاری و مشارکت داشتند، قدردانی کرد.

یادمان فتح المبین یادگار ارزشمند عملیات غرور آفرین فتح المبین در سال ۱۳۶۱ به شماره ۱۷ در فهرست میراث دفاع مقدس ثبت شده است.
در عملیات غرورآفرین فتح المبین که دوم فروردین ماه ۱۳۶۱ با رمز یا زهرا(س) در غرب شوش و دزفول انجام شد نیروهای متجاوز بعثی از مناطق مرزی ایران عقب رانده شدند.

برچسب‌ها دفاع مقدس ارتش جمهوری اسلامی ایران فتح المبین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دفاع مقدس ارتش جمهوری اسلامی ایران فتح المبین دفاع مقدس ارتش جمهوری اسلامی ایران فتح المبین جمهوری اسلامی نیروهای مسلح فتح المبین دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۶۹۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرزبانان کشور برای دفاع ازمرزها و انقلاب دراوج آمادگی قرار دارند

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حیدر هنریان مجرد یکشنبه شب در دیدار با فرمانده مرزبانی استان بوشهر ضمن تبریک انتصاب سرهنگ «عبدالله خسروی» به سمت فرماندهی مرزبانی استان اظهار کرد: مرزبانان شجاع و ولایت‌مدار در عرصه‌های مختلف در مرزهای کشور رشادت آفریدند و برای دفاع از مرزها و انقلاب در اوج آمادگی قرار دارند.

فرمانده منطقه دوم دریایی سپاه پاسداران با بیان اینکه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی با همه توان در میدان با دشمنان قرار دارد، افزود: جبهه‌های مختلف مردمی در سراسر جهان علیه رژیم غاصب شکل گرفته است.

سر دار هنریان مجرد با اشاره به افزایش توان و پیشرفت‌های نظام اسلامی تاکید کرد: مبارزه تاریخی بین ایران و شیطان بزرگ به نقطه داغ و حساس خود رسیده است.

کد خبر 6091497

دیگر خبرها

  • فرمانده نیروی دریایی ارتش : کشتی‌ های ایرانی را در خلیج عدن و اقیانوس اطلس اسکورت می‌کنیم
  • وزیر دفاع: راهبرد نیروهای مسلح تامین امنیت خلیج فارس است
  • مرزبانان کشور برای دفاع ازمرزها و انقلاب دراوج آمادگی قرار دارند
  • روسیه محل اقامت مزدوران ارتش اوکراین را بمباران کرد
  • امروز بازدارندگی و قدرت تهاجمی نیروهای مسلح برای همگان آشکار است
  • فرمانده نیروهای مسلح اوکراین: وضعیت میدان نبرد بدتر می‌شود
  • سیرسکی: اوضاع اوکراین وخیم است
  • نیروهای مسلح استان بوشهر با تمام توان در حال خدمت هستند
  • فقط ۱۰ درصد توان نظامی «وعده صادق» عملیاتی شد
  • ۶۶ پهپاد ارتش اوکراین در منطقه «کراسنودار» روسیه منهدم شدند