Web Analytics Made Easy - Statcounter

در عین حال که حاج قاسم در مواجهه با دشمن غدار سراسر خشم بود برای مردم کشورمان منشاء رافت و مهربانی بود به گونه‌ای که حتی میدان داری وی از نگاه‌های هنرمندان پنهان نماند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، نقش مؤثر ایران در شکل ‌دهی به تحولات خاورمیانه بر هیچ‌کس پوشیده نیست و شاید بیش از هر کس دیگری، آمریکایی ‌ها متوجه این نقش منطقه ‌ای تهران شده ‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بسیاری از کارشناسان بین ‌المللی معتقدند یک مرد پشت تمام موفقیت‌ های منطقه‌ای ایران بود و آن مرد کسی نیست جز قاسم سلیمانی.

امروز دشمنان ایران با شنیدن نام قدرتمندترین ژنرال خاورمیانه حتی پس از گذشت ۲ سال از شهادتش به خود لرزیده و مو بر تنشان سیخ می شود، در عین حال که حاج قاسم در مواجهه با دشمن غدار سراسر خشم بود برای مردم کشورمان منشا رافت و مهربانی بود به گونه ای که حتی میدان داری وی از نگاه های هنرمندان پنهان نماند.    هنرمندان و ورزشکاران کشور آنگونه مردمی بودن حاج قاسم را به زبان می آورند که کمتر کسی باورش می شد این قهرمان ملی همان شیر بیشه های جنگ با داعش است، اقبال واحدی مجری تلویزیون به خبرنگار تیتریک، می گوید: تنها انسان هایی به این جایگاه می رسند که با خود تعیین تکلیف کرده باشند، یکی از بزرگترین خصوصیات حاج قاسم این بود که تکبر نداشت.     شهادت حاج قاسم؛ مهر تائیدی بر سربازیِ واقعی برای مردم   وی با اشاره به اینکه سردار سلیمانی همواره خود را کمتر از آنچه که بود معرفی می کرد،  افزود: حاج قاسم گمنامی را پیشه کرده بود و تنها ۴ سال آخر مردم با اسم سردار شهید کشورمان آشنا شدند، سردار سلیمانی خود را دور از همه عناوین و القاب، سرباز وطن می دانست.   واحدی اظهار داشت: سردار سلیمانی خود را خدمتگزار مردم، بسیجی و سرباز دانسته و همین ویژگی باعث شد مردم ایشان را دوست داشته باشند، دفتر کار حاج قاسم در میدان بود و به جای آنکه پشت میز و از دور امور را فرماندهی کند جلوتر از همه سربازان در میدان حضور داشت.   مجری برنامه تلویزیونی صبح بخیر ایران تصریح کرد: آگاهی و شناخت مردم از فرماندهان و خدمتگزاران  به مرزی رسیده است که  آنها می دانند سردار سلیمانی جلوتر از آنچه عنوان کرد و بالاتر از ادعایی که داشت عمل کرد و با شهادت خود مهر تائید به این مولفه زد.   واحدی در خاتمه با اشاره به اینکه حیف بود اگر سردار سلیمانی در بستر از دنیا برود، گفت: حاج قاسم ایستاده به شهادت رسید و چه خوب که دشمن آن شیطان بزرگ یعنی آمریکا بود، در عظمت سردار سلیمانی همین بس که با یک گلوله به دست سرباز دشمن به شهادت نرسید بلکه با حرفه ای ترین عملیات نظامی آسمانی شد.     ترامپ با ترور سردار سلیمانی ننگِ سیاهی کارنامه خود را به جان خرید   مهران رجبی در گفتگو با خبرنگار تیتریک، گفت: جایگاه سردار سلیمانی فراتر از کشور ایران بوده و شخصیتی بین المللی و جهان شمول دارد. حاج قاسم  فرمانده سپاه قدس و جبهه مقاومتِ فراملی ای بود که ارکان آن را  ایران، سوریه، عراق، یمن، بحرین، لبنان، غزه، مصر، افغانستان و پاکستان تشکیل دادند.

وی با اشاره به اینکه حاج قاسم علاوه بر ایران سردار دیگر کشورهای جبهه مقاومت هم است، اظهار داشت: فارغ از اینکه دولت فلان کشور یا مجلس افعانستان چه نظری دارد، ملت ها به رسالت سردار سلیمانی پی برده اند. اگر سردار سلیمانی در بین مردم سایر ملت ها محبوبیت نداشت ترامپ برگ سیاهی دیگری را به کارنامه خود اضافه نمی کرد.   رجبی با اشاره به اینکه ترامپ با ترور سردار سلیمانی هزینه سنگینی داد تا این برگ را برای کارنامه خود ایجاد کند، گفت: از نظر ترامپ ارزش داشت که پرونده خود را ننگین تر کند اما سردار را از سر راه بردارد.  ویژگی سردار سپاه قدس بودن این است که همزمان در آمرلی و ادلب یا عراق و سوریه باشید یا حتی از طریق مستشاران جبهه مقاومت را رصد و هدایت کنید.     سردار سلیمانی ثابت کرد که یک قدم از قهرمان جلوتر است   ابراهیم جوادی در گفتگو با خبرنگار تیتریک، گفت: هر کسی که جان خود را در راه دفاع از وطن فدا کند یک قدم از قهرمان هم جلوتر است و حاج قاسم با شهادت خود این مهم را در عمل به اثبات رساند.   دارنده ۴ مدال طلای کشتی جهان افزود: ما قهرمان ملی هستیم، برای وطن کشتی گرفته و مدال هم کسب کرده ایم اما جان خود را در این راه نداده ایم، البته برادرم در راه ورزش و کشتی فوت کرد اما درصد کمتری می توانند در راه سردار سلیمانی قدم بگذارند.   کشتی گیر پیشکسوت اهل کرج اظهار داشت: باید عنوانی فراتر از قهرمان را برای هر کسی که در راه دفاع ا ز وطن جان خود را به خطر می اندازد متصور شد، در طول ۸ سال جنگ تحمیلی جوانان ما شهید شدند و امروز هم حاج قاسم نشان داد باب شهادت همچنان باز است.   ابراهیم جوادی تصریح کرد: ۵۰ سال از فوت تختی می گذرد اما همچنان به نیکی از وی یاد می شود و ۱۷ دی و سالگرد وفات این جهان پهلوان در ذهن و خاطر همه باقی مانده است، در نتیجه چهره های مردمی همواره در ذهن مردم ماندگار خواهند شد.   وی گفت: برخی از مسئولین بهترین امکانات را در اختیار داشته و ادعا دارند که برای کشور زحمت می کشند در حالی آنها برای حیب خود تلاش می کنند، فرزندان اغلب آنها خارج از کشور بوده و در فضای مجازی شاهد تصاویر بسیاری از آنها هستیم.   پرافتخارترین کشتی‌گیر سبک ‌وزن تاریخ کشتی ایران در خاتمه با اشاره به اینکه برخی از مسئولین در ناز و نعمت بوده و خبر از معیشت مردم ندارند، خاطر نشان داشت: تنها کسانی برای مردم ارزش و اعتبار دارند که در میدان بوده و خدمتگزار واقعی ملت هستند.     اگر حاج قاسم نبود ایران به سرنوشت یمن و سوریه دچار می شد   کاپیتان اسبق تیم ملی والیبال به خبرنگار تیتریک، گفت: امنیت امروز کشور ما مرهون رشادت های ایثارگران، شهدا و جانبازان است و اگر این مهم نبود شرایطی چون سوریه، یمن، لبنان و عراق داشتیم. همین که مردم در امنیت و آرامش به سر می برند و شاهد هیچ گونه حاشیه و جنگی در مرزهای ایران نیستیم مدیون سردار سلیمانی است.   بهنام محمودی افزود: حاج قاسم با فدا کردن جان خود در راه وطن وحدت آفرین شد تا مردم بیشتر از قبل قدردان رشادت های سربازان ایران باشند، باید همانند سردار سلیمانی از جنس مردم بود و در میدان عمل حضور داشت، ایجاد همدلی و وحدت مولفه ای است که موجب شد حاج قاسم یک سر و گردن بالاتر از همه سربازان وطن باشد.   بدون شک امروز همه مردم ایران به سردارشان افتخار می کنند و حاج قاسم را به عنوان قهرمانی که در راه برد از دشمن جان خود را فدا کرد در گوشه قلبشان نگاه می دارند.



  انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: سردار سلیمانی جان خود برای مردم حاج قاسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۶۹۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاسم‌پور: مدیران آگاه و سالم باشند کار فوتبال خوب پیش می‌رود

پیشکسوت فوتبال خوزستان بر این اعتقاد است که اگر مدیران فوتبال کشور آگاه و سالم باشند، کار در این عرصه به خوبی دنبال می‌شود. - اخبار ورزشی -

ابراهیم قاسم‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در مورد اوضاع بد نمایندگان خوزستان در فصل بیست‌وچهارم لیگ برتر و به ویژه فولاد خوزستان گفت: استقلال خوزستان و صنعت نفت آبادان از نظر زیرساخت‌ها مشکل دارند، اما فولاد خوزستان از جهت مالی یا زیرساختی مشکلی ندارد؛ با این وجود وضعیت این باشگاه هم مانند بقیه است. این نشان می‌دهد هر سه باشگاه مشکل مدیریتی دارند و با سوءمدیریت روبه‌رو هستند. اگر مدیران بادانش،‌ آگاه و سالم باشند، کار فوتبال خوب پیش می‌رود. وقتی در رأس فوتبال ما مدیریت مشکل دارد، این موضوع به زیرمجموعه و باشگاه‌ها هم گسترش پیدا می‌کند.

جدول لیگ برتر| استقلال به صدر رسید؛ فولاد در نقطه ذوب!

وی افزود: باشگاه فولاد زیرساخت‌های خوبی دارد و از نظر مالی هم برای جذب بازیکن مضیقه‌ای نداشته و ندارد، ولی شاهد این هستیم که تیم نتیجه نگرفت و چند مرتبه مربیان این تیم تغییر کردند یا مربیانی انتخاب شدند که از نظر تاکتیکی نتوانستند کمکی به فولاد کنند. به طور کلی در فوتبال ما برخی از مدیران یا ساده هستند و کلاه بر سرشان می‌گذارند و یا اینکه ریگی به کفش‌شان است. چرا برخی بازیکنان فولاد هفت یا هشت سال است با این تیم همکاری دارند یا بازیکنان جدیدی که جذب شدند، آیا کیفیت لازم را دارند؟ بعضی بازیکنان این فصل فولاد کیفیت لازم را نداشتند. همین موضوعات باعث تأثیر منفی در روند نتیجه‌گیری تیم شد.

پیشکسوت فوتبال خوزستان تصریح کرد: در جامعه فوتبال ایران اعتقاد بر این است که فولاد خوزستان و سپاهان آکادمی‌های بسیار خوبی دارند، اما بررسی کنید چقدر از پتانسیل بازیکنان آکادمی در دو تیم استفاده می‌شود یا چند بازیکن به لیگ برتر تزریق شده است. بارسلونا و دیگر تیم‌های بزرگ دنیای فوتبال را ببینید، سیستم آنقدر درست طراحی شده است که بازیکن 16 ساله به ترکیب 11 نفره تیم اصلی می‌رسد.

قاسم‌پور در پاسخ به اینکه کدام تیم‌ها، شانس اصلی سقوط به لیگ دسته اول هستند، گفت: فوتبال قابل پیش‌بینی نیست. چه کسی فکر می‌کرد برزیل در کشور خودش از آلمان هفت گل دریافت کند؟! اما با نگاه به جدول و ارقام، روی کاغذ صنعت نفت و نساجی احتمال سقوط‌شان بیشتر است. استقلال خوزستان و فولاد هم در رده‌های بعدی خطر سقوط را احساس می‌کنند. وقتی مدیران به صورت سفارشی انتخاب می‌شوند، تعجبی ندارد که وضع باشگاه‌ها اینطوری رقم بخورد.

وی در مورد مشکل حقوقی که میان مهدی رحمتی و فولاد خوزستان پیش آمده و کشیده شدن کار به کمیته وضعیت، تصریح کرد: در این فوتبال آقای تاج حرف اول و آخر را می‌زند. وقتی او به‌عنوان رئیس فدراسیون فوتبال با ویلموتس مشکل قراردادی پیدا می‌کند و این میزان هزینه روی دست فوتبال کشور می‌گذارد، مشکلات بقیه باشگاه‌ها پیشکش! تازه آقایان رأس فدراسیون ادعا دارند که مسائل فوتبال را به خوبی می‌دانند و در کنار خودشان وکیل و مشاور حقوقی دارند. به آقای تاج بگویید ابتدا مشکل قرارداد آقای ویلموتس را که خودتان با نحوه مدیریتان ایجاد کردید، حل کنید، بعد از آن حواس‌تان به انتصاب و انتخاب مدیران باشگاه‌ها باشد! وقتی فدراسیون که در راس است آنطور عقد قرارداد می‌کند، چطور از باشگاه‌ها انتظار دارید که در  فوتبال بی در و پیکر ایران، عقدقراردادهایشان دچار مشکل نشود؟

پیشکسوت فوتبال ایران در پایان گفت: این فوتبال بی‌صاحب است و ما هم دل‌مان پُر. تا وقتی که گوش شنوایی نیست و کسی اهمیت نمی‌دهد، راهکار گرفتن از امثال من فایده‌ای ندارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • سلیمانی عملیات‌هایی داشته که هیچ ژنرال آمریکایی نداشته!
  • قاسم‌پور: مدیران آگاه و سالم باشند کار فوتبال خوب پیش می‌رود
  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • نور فلسفه و حکمت، روشنی‌بخش مسیر نصف جهان شدن اصفهان
  • به سردار سلیمانی گفتم اسارت شما هزینه زاست، به‌دست دشمن بیفتید چه؟
  • عملیات وعده صادق موجب شادی عدالت‌خواهان جهان شد
  • خاطره شنیده نشده از حاج قاسم
  • پاسداران سرباز ولایت و انقلاب اسلامی هستند