Web Analytics Made Easy - Statcounter

به  گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان، با توجه  به نیاز کشور به واردات نهادهای دامی و استفاده از ظرفیتهای بندر شهید بهشتی چابهار با پیگیری استاندار وقت و دستور ریاست جمهور، از سال ۹۸ واردات از بندر فوق در دستور کار شرکت پشتیبانی امور دام کشور قرار گرفت و این روندادامه تا اینکه در سال جاری برخلاف تمامی مشکلات زیر ساخت از قبیل انبار، حمل ونقل و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..این حجم به بیش از دو برابر سال قبل افزایش یافت.

این در حالی هست که به دلیل تحریم‌های ظالمانه امکان تامین و انتقال ارز به موقع صورت نمیگیرد و به همین دلیل گمرک با اخذ تعهد فقط اجازه خروج نود درصد از کالاهای وارداتی شرکت را میدهد و حجم جو موجود در بندر که کمتر از دوماه هست، همان 10 درصد باقی مانده است که به دلیل پر بودن انبارها وعدم تخصیص کد رهگیری در محوطه بندر وتحت کلید گمرک باقی مانده که در زمان بارندگی جهت محافظت روی آنها چادر کشی شده، اما به دلیل سر خوردن آب باران از کنارهای چادر قدری آب نفوذ و باعث جوانه زدن جو در برخی نقاط شده که هم اکنون جو سبز شده جمع آوری و جدا سازی شده که وزن آن به پانصد کیلوگرم هم نمیرسد. 

 

انتهای پیام/3139 

منبع: فارس

کلیدواژه: آب باران بندر چابهار کالاهای وارداتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۶۹۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات ۳ شرکت خوزستانی از ورشکستگی

رئیس کل دادگستری استان خوزستان گفت: سال گذشته و با تلاش اداره تصفیه امور و ورشکستگی، سه شرکت استان از ورشکستگی نجات یافت و به چرخه تولید بازگشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا علی دهقانی امروز _شنبه هشتم اردیبهشت در جمع رسانه‌ها اظهار کرد: هدف از راه‌اندازی اداره تصفیه امور و ورشکستگی در دادگستری‌ها، انجام بهتر امور پرونده شرکت‌هایی است که با این مسئله روبرو هستند.

وی افزود: در همین راستا سال گذشته اداره تصفیه امور و ورشکستگی در دادگستری‌ها در استان تشکیل و پس از رسیدگی به پرونده‌های واصله، سه شرکت ورشکسته در شهرستان‌های آبادان، خرمشهر و دزفول که تولید آن‌ها متوقف شده بود و هزینه‌های زیادی صرف نگهداری تأسیسات آن‌ها می‌شد، با قرارداد اجاره به تولیدکنندگان سپرده و به چرخه تولید در آمدند که با این اقدام، زمینه اشتغال ۸۹ نفر فراهم شد.

رئیس کل دادگستری خوزستان ادامه داد: در این مدت از ۴۵ پرونده وارده، تعداد ۱۴ فقره مختومه شد و سایر پرونده‌ها نیز در دست رسیدگی است. همچنین چهار فقره مزایده نیز برگزار شده است.

کد خبر 748372

دیگر خبرها

  • چین معافیت تعرفه‌ای واردات محصولات آمریکایی را تمدید می‌کند
  • توقف واردات گوشت مرغ؛ خرید هیچ محدودیتی ندارد
  • آغاز همکاری حمل ونقل بین المللی ایران و تاجیکستان از بندر چابهار کلید خورد
  • متعهد به خرید داخلی مرغ از مرغداران
  • نهاده‌های مورد نیاز مرغداران تامین شد
  • نجات ۳ شرکت خوزستانی از ورشکستگی
  • آغاز همکاری‌ های حمل‌ ونقل بین‌ المللی و ترانزیتی ایران و تاجیکستان از بندر چابهار
  • افزایش ۲۷درصدی خرید مرغ مازاد مرغداران/ کریدورهای صادراتی فعال شود
  • بصیرت رهبری و سپاه پاسداران در پاسخ ایران به اسرائیل باعث درخشش جهان اسلام شد
  • خرید حمایتی مرغ به هزارتن در روز رسید