Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فرهنگی شهردار و رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزش شهرداری اصفهان از عموم شهروندان، کارشناسان و جامعه علمی کشور دعوت کرد تا ایده های خود برای تببین شخصیت چهارباغ اصفهان را از طریق ایده کاپ «چهار باغ زندگی» ارسال کنند.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان، مجتبی شاه‌مرادی اظهار کرد: مدیریت جدید شهرداری اصفهان فعالیت خود را در مسیر تحقق شعار «اصفهان من، شهر زندگی» قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بر این اساس با توجه به اینکه چهارباغ اصفهان یکی از خیابان‌های اصلی، مهم و خاطره ساز برای مردم نصف جهان است، در بستر محقق ساختن این شعار به این خیابان تاریخی پرداخته‌ایم و از ایده های شهروندان در این راستا استقبال می‌کنیم.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان ادامه داد: سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان با همکاری مدیریت پژوهش، خلاقیت و فناوری‌های نوین، در ایده کاپ یازدهم خود «چهارباغ زندگی» را موردنظر قرار داده است و بر این اساس از عموم شهروندان، کارشناسان و جامعه علمی دعوت می کنیم تا ایده های خود برای تبدیل چهارباغ به چهارباغ آرامش و زندگی را برای ما ارسال کنند.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان می توانند طرح ها و ایده‌های مطلوب و جدید مدنظر خود برای رسیدن به چهارباغ مطلوب و دوست داشتنی نصف جهان، از ابعاد مختلف فرهنگی ، اجتماعی، اقتصادی و کالبدی را از طریق میز خدمات غیرحضوری شهرداری اصفهان به آدرس https://my.isfahan.ir بخش ایده کاپ چهارباغ زندگی ثبت کنند.

به گزارش ایمنا، مهلت ارسال طرح و ایده برای ایده کاپ «چهارباغ زندگی» که با مشارکت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان و مدیریت پژوهش، خلاقیت و فناوری‌های نوین شهرداری برگزار می شود، تا 15 بهمن ماه 1400 است.

کد خبر 547216

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان چهارباغ زندگی ایده کاپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۶۹۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش مهدی طارمی برای دریافت شهروندی پرتغال

 به گزارش تابناک، مهاجم جدید اینتر با وجود تلاش برای اخذ تابعیت پرتغال به عنوان بازیکنی غیر اتحادیه اروپا از پورتو به اینتر پیوست.

روزنامه توتواسپورت نوشت پروسه اخذ شهروندی اتحادیه اروپا به این زودی‌ها به سرانجام نمی‌رسد و او به عنوان بازیکن غیر اروپایی راهی اینتر خواهد شد. کمتر از دو ماه دیگر طارمی رسما بازیکن اینتر خواهد شد. این بازیکن ۳۱ساله در حال حاضر با پورتو قرارداد دارد. اینتر مدت‌هاست با او به توافق رسیده و منتظر پایان فصل است. مهاجم تیم ملی ایران علاوه بر این برای انتقال به اینتر آزمایش‌های پزشکی باشگاه ایتالیایی را پشت سر گذاشته اما تنها موضوع رسمی‌شدن قرارداد است که تا زمانی که این ملی‌پوش ایرانی رسماً قراردادش با پورتو تمام نشود، اعلام نخواهد شد.

زمانی که طارمی رسما  به اینتر بپیوندد، خیلی زود رکوردشکنی خواهد داشت؛ حتی قبل از اینکه پا به توپ شود. پیش از او این تیم ایتالیایی هیچگاه بازیکن ایرانی نداشت و طارمی از این حیث تاریخ‌ساز خواهد شد.

پیوستن طارمی به اینتر باعث می‌شود تیم ایتالیایی فعالیت محدودی در بازار نقل و انتقالات تابستانی داشته باشد چون این بازیکن سهمیه غیر اروپایی باشگاه را پر خواهد کرد. این ملی‌پوش ایرانی از سال ۲۰۱۹ در اروپا زندگی می‌کند. او برای تیم‌های ریوآوه و سپس پورتو پرتغال بازی کرده است و مراحل اخذ تابعیت پرتغال برای طارمی در حال انجام است.

  هر باشگاه در فوتبال اروپا سهمیه محدودی برای بازیکنان غیر اروپایی دارد و به همین خاطر بازیکنان تلاش می‌کنند با اخذ تابعیت اروپایی، این مانع را از میان بردارند.

منبع: ايسنا

دیگر خبرها

  • پیری جمعیت امنیت روانی و اجتماعی را به چالش خواهد کشید
  • مرکز البرزپژوهی در کرج راه اندازی می شود
  • ۷ چالش بزرگ که شما را سرسخت‌تر از آدم‌های معمولی می‌کند
  • پیاده‌راه خیابان ملت شهرکرد، موجب جذب گردشگر خواهد شد
  • «کوه نور» ظرفیت جدید تفریح شهر زندگی است/ میزبانی از ۹ هیئت خارجی در هفته فرهنگی اصفهان
  • معرفی دستاوردها و زندگی مشاهیر هدف مهم احداث باغ مشاهیر است
  • بازنمایی اصفهان قدیم (عکس)
  • برپایی کاروان اصفهان قدیم در چهارباغ + فیلم
  • ارمغان روانشناسان و مشاوران، بهرورزی و فضیلت مندی در زندگی
  • تلاش مهدی طارمی برای دریافت شهروندی پرتغال