Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان گرگان - محمدابراهیم شربتی بخشدار نوکنده در نشست هماهنگی جمع آوری سگ‌های ولگرد گفت: معضل سگ‌های ولگرد می‌تواند به عاملی برای به مخاطره افتادن امنیت شهروندان تبدیل شود.

بخشدار نوکنده گفت: سگ‌های ولگرد تهدیدی جدی در انتقال بیماری و سلامتی شهروندان به شمار می‌رود.

او گفت: یکی از دلایل جمع آوری نکردن سگ‌های ولگرد، نبود مکان مناسب برای نگهداری از این حیوانات است، مشکلی که باید با همت دستگاه‌های ذیربط به ویژه شهرداری برطرف و مکانی برای نگهداری از این حیوانات در نظر گرفته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بخشدار نوکنده گفت: بر اساس دستور العمل صادر شده، بحث اتلاف در میان نیست بلکه بحث جمع آوری و عقیم سازی و همچنین ایجاد مکان مناسب برای نگهداری این سگ‌ها مطرح است.

سگ گزیدگی یکی از مشکلاتی است که اکثر مردم شهر‌های استان گلستان با آن درگیر هستند و هر ساله آمار آن رو به افزایش است.
بر اساس آمار ارائه شده از مرکز بهداشت در سال ۹۹، ۱۱ هزار و ۱۵۰ مورد گزش شهروندان گزارش شده است.

انتهای پیام/ق

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سگ های ولگرد شهرداری جمع آوری سگ های ولگرد سگ های ولگرد جمع آوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۶۹۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زباله بهشهر پس از ۶۰ سال ساماندهی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، عباس پوریانی با بیان اینکه آلودگی‌های ناشی از پسماند و دفع غیر اصولی زباله، معضلات زیست محیطی را موجب خواهد شد، افزود: بر اساس تصمیم اتخاذ شده در جلسه حفظ حقوق بیت المال دادگستری شهرستان در هفته گذشته، با پیگیری مستمر دادستان شهرستان بهشهر، مقرر شد مکان دفن زباله بصورت دائمی از محل فعلی به مکان دیگری در مجاورت کمپوست شهرداری بهشهر منتقل شود.

پوریانی با اشاره به این مطلب که از امروز کوچکترین زباله ای به مکان کنونی دفن زباله بهشهر منتقل نخواهد شد، افزود: به صورت نمادین چند درخت با حضور مسئولان شهرستانی در این محل غرس شد و پس از خاکریزی و نهال کاری کامل، این مکان به فضای سبز تبدیل خواهد شد.

رییس کل دادگستری مازندران خاطرنشان کرد: حفظ منابع طبیعی و محیط زیست در استان از مسائل مهمی است که در دستور کار دستگاه قضایی استان قرار دارد.

وی افزود: شهرستان بهشهر از نظر گردشگری و همچنین محیط زیست مورد توجه است و باید با برنامه ریزی مناسب برای بهره مندی درست از این مواهب خدادادی ارزشمند تلاش شود.

کد خبر 6093175

دیگر خبرها

  • پرسه سگ‌های ولگرد در شهر؛ ترحم، ترس، هاری
  • سگ‌های ولگرد، بلای جان ده‌ها هزار ایرانی (فیلم)
  • جمع آوری متکدیان و کودکان کار در دزفول
  • چهار هزار میلیارد ریال صرف احداث طرح های جمع آوری آبهای سطحی و ساماندهی آبگرفتگی معابر کرج شده است.
  • به زودی دغدغه خانواده شهدا هرمز با احداث گلزار شهدا رفع خواهد شد
  • خرده‌فروشی مواد مخدر معضلی جدی در کنارک
  • زباله بهشهر پس از ۶۰ سال ساماندهی شد
  • ماجرای گازگرفتگی کودک کرجی چه بود؟
  • معضل بیرون گذاشتن زباله خارج از ساعات تعیین‌شده در قم
  • ساختمان نیمه کاره‌ای که محل تجمع سگ‌های ولگرد شد