Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@23:42:18 GMT

۷۰۰ کیلوگرم داروی گیاهی غیرمجاز در دزفول کشف شد

تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۶۹۹۶۵

۷۰۰ کیلوگرم داروی گیاهی غیرمجاز در دزفول کشف شد

به گزارش ایرنا از پایگاه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ روح اله گراوندی روز شنبه در این خصوص گفت: بازدید از واحدهای صنفی در راستای اجرای طرح نظارتی و کنترلی بر صنوف دزفول پس از هماهنگی با مقام قضایی در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران نظارت بر اماکن عمومی پلیس اطلاعات و امنیت طی بازدید انجام شده از صنوف موفق به کشف ۷۰۰ کیلوگرم داروهای گیاهی غیرمجاز شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان دزفول با اشاره به دستگیری سه متهم و پلمب سه باب مغازه از شهروندان خواست درصورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرمجاز و فروش داروهای ممنوعه توسط افراد سودجو، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام شود.

برچسب‌ها دزفول پلیس آگاهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران خوزستان کشفیات

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دزفول پلیس آگاهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران خوزستان دزفول پلیس آگاهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران خوزستان کشفیات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۶۹۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف پارچه قاچاق در خرمشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، سرهنگ سهرابی گفت: ماموران انتظامی کلانتری ۱۴ سرحانیه حین گشت زنی در ورودی پایانه مرزی شلمچه به خودروی سواری حامل بار مشکوک و برای بازرسی آن را متوقف کردند.
او افزود: ماموران پلیس در بازرسی از خودروی توقیفی ۱۷ طاقه پارچه ۳۰ متری و ۴۵ تخته روفرشی قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کشف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان خرمشهر با اشاره به دستگیری ۵ متهم گفت: متهمان دستگیر شده به همراه پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.
سرهنگ سهرابی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک در خصوص قاچاق کالا، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • کشف پراید سرقتی در جاده طبس
  • تجویز داروی خارج از این فهرست ممنوع است
  • دستگیری یک قاچاقچی چوب در سوادکوه
  • سارق احشام در دام پلیس نکا
  • تجویز داروی خارج از فهرست کشوری ممنوع است
  • دستگیری ۲ پزشک قلابی طب سنتی در رشت
  • کشف پارچه قاچاق در خرمشهر
  • دستگیری ۲۶ سارق مغازه در خراسان جنوبی
  • جمع آوری داروهای قاچاق و دست ساز از عطاری های اردبیل
  • دستگیری شکارچی غیرمجاز در روانسر