Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@11:42:43 GMT

مراکز تزریق واکسن در بوشهر افزایش یابد

تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۷۰۱۱۷

مراکز تزریق واکسن در بوشهر افزایش یابد

به گزارش ایرنا، عبدالخالق برزگرزاده روز شنبه در نطق پیش از دستور خود در نشست علنی شورای شهر بوشهر افزود: در حالی که در زمان تزریق دز اول واکسن کرونا در بوشهر در اقدامی خوب مراکز متعددی برای تزریق واکسن راه‌اندازی شد اما با فروکش کردن کرونا این مراکز نیز کاهش یافت.

وی بیان کرد: باتوجه به ضرورت تزریق دز سوم برای مقابله با سوش اومیکرون جمعیت زیادی به این مراکز مراجعه می‌کنند، خیلی ها به دلیل شلوغ بودن مراکز از زدن واکسن منصرف می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برزگرزاده ادامه داد: با توجه به اهمیت این موضوع انتظار می ‎رود مدیران دانشگاه علوم پزشکی این موضوع را در دستور کار قرار دهند.

وی افزود: بیمارستان شهدای خلیج فارس از بیمارستان‌های اصلی استان بوشهر است ولی با این وجود فاقد دستگاه ام ار آی است و بیماران برای انجام این آزمایش باید با آمبولانس به بیمارستان قلب بوشهر منتقل شوند.

برزگرزاده اظهار کرد: این انتقال هم برای بیمار هم پرستاران و همراهان بیمار بسیار سخت است که از مسئولان دانشگاه علوم‌پزشکی انتظار است تجهیز بیمارستان شهدای خلیج فارس به  دستگاه ام آر ای را با قید فوریت دنبال کنند.

وی تاکید کرد: بدون تردید با تجهیز بیمارستان به این دستگاه مشکلات کمتر برای بیماران، کادر درمان و خدمات رسانی بهتر فراهم می‌شود.

برچسب‌ها عبدالخالق برزگر زاده کرونا بوشهر اومیکرون دانشگاه علوم پزشکی شورای اسلامی شهر بوشهر پروندهٔ خبری اومیکرون ؛ سویه تازه کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا بوشهر کرونا بوشهر اومیکرون دانشگاه علوم پزشکی شورای اسلامی شهر بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۷۰۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هزینه‌های درمان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی زاهدان رایگان شد

 محمدکاظم مومنی، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: طبق ابلاغ وزارت بهداشت تمامی بیمارستان‌های دولتی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان موظف هستند پذیرش، بستری، اعمال جراحی، اقدامات تشخیص و درمانی، دارو و ترخیص کودکان زیر ۷ سال که دارای بیمه هستند را به صورت رایگان انجام دهند.

وی ادامه داد: خدمات دارویی قابل ارائه به کودکان زیر ۷ سال که به صورت سرپایی در بیمارستان‌ها انجام شود رایگان نیست.

وی افزود: رایگان شدن درمان کودکان زیر ۷ سال گامی بلند جهت حمایت از آینده سازان مملکت و خانواده‌های آنان است.

 مومنی گفت: کودک تا ۷ سالگی در معرض خطر انواع بیماری‌ها قرار دارد که ممکن است برخی از این بیماری‌ها را تا آخر عمر به همراه داشته باشد بر همین اساس باید درمان در دوران کودکی آغاز شود و به پیشگیری از بروز بیماری‌ها کمک شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • هزینه درمان کودکان زیر هفت سال در بیمارستان‌های سیستان و بلوچستان رایگان شد
  • واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!
  • صدور ۱۰ مجوز فعالیت گردشگری سلامت در مشهد
  • صدور ۱۰ مجوز جدید فعالیت در حوزه گردشگری سلامت در خراسان رضوی
  • سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد؛ نجات جان ۱۵۴ میلیون نفر با تزریق واکسن در ۵۰ سال گذشته
  • هزینه‌های درمان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان‌های زاهدان رایگان شد
  • هزینه‌های درمان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی زاهدان رایگان شد
  • تعداد پایگاه‌های امداد دریایی در استان بوشهر باید افزایش یابد
  • اگر واکسن آسترازنکا زده‌اید، بخوانید
  • تزریق واکسن پنوموکوک در ۷ استان کشور آغاز شد