Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید حوائج روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه سازمان امور مالیاتی با همکاری بانک مرکزی در حال ساماندهی و تعیین و تکلیف دستگاه‌های کارتخوان بانکی و درگاه های پرداخت الکترونیکی و اتصال آنها به پرونده مالیاتی است، خاطرنشان کرد: تمامی اشخاص دارای ابزار پرداخت های بانکی می‌توانند با ورود به درگاه ملی خدمات الکترونیک مالیاتی به نشانی my.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

tax.gov.ir فهرست تمامی دستگاه های کارتخوان بانکی یا درگاه های پرداخت الکترونیکی خود را مشاهده کرده و نسبت به الصاق آنها به پرونده های مالیاتی قبلی یا تشکیل پرونده مالیاتی جدید اقدام کنند.

به گفته این مسوول امور مالیاتی،  تمامی دستگاه های کارتخوان بانکی یا درگاه های پرداخت الکترونیکی در غیر این صورت غیرفعال خواهند شد.

وی یادآور شد: مودیان مالیاتی از طریق شماره ملی خود می توانند وارد درگاه ملی خدمات الکترونیک سازمان امور مالیاتی کشور به نشانی my.tax.gov.ir شده و اطلاعات مربوط به پذیرنده های خود را کنترل کنند و در صورت نیاز نیز نسبت به الصاق دستگاه های کارتخوان بانکی یا درگاه های پرداخت الکترونیکی خود به پرونده های مالیاتی،  درخواست فعال سازی بدهند.

این مسوول به پیامدهای راه اندازی شبکه پایانه های فروشگاهی و سامانه مودیان اشاره و تصریح کرد: تلاش برای پی‌ریزی یک نظام مالیاتی مبتنی بر اطلاعات و ریزداده‌های شفاف از مهمترین برنامه‌های نظام مالیاتی بوده که در صورت اجرای کامل آن، تحقق عدالت مالیاتی را نیز به عنوان دستاوردی مهم به ارمغان خواهد آورد.

مدیرکل امور مالیاتی استان قزوین تاکید کرد: با اجرای قانون پایانه‌ های فروشگاهی و سامانه مودیان بدون شک گام بسیار موثری در مسیر رسیدن به یک نظام مالیاتی هوشمند، کارآمد و شفاف برداشته خواهد شد.

برچسب‌ها سازمان امور مالیاتی کشور کارتخوان ایرنا استان قزوین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان امور مالیاتی کشور کارتخوان ایرنا سازمان امور مالیاتی کشور کارتخوان ایرنا استان قزوین درگاه های پرداخت الکترونیکی دستگاه های کارتخوان بانکی امور مالیاتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۷۰۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌ریزی برای تامین تسهیلات بانکی ۱۲هزار واحد مسکن در ایلام

به گزارش خبرنگار مهر، سعید هژبری عصر روز شنبه در نشست کمیته تخصصی نهضت ملی مسکن، بر تسریع در پرداخت اقساط تسهیلات پروژه‌ها توسط بانک‌ها تأکید کرد و گفت: تا پایان هفته قرارداد تسهیلات پروژه‌های ۴۸ واحدی امور عشایری ایوان، ۴۰ واحدی شهر دره‌شهر و ۷۲ واحدی شهر سرابله منعقد و پرداخت‌ها انجام شود.

وی افزود: در این جلسه برنامه‌ریزی برای تامین تسهیلات بانکی برای ۱۲ هزار و ۲۲۶ واحد در سطح استان انجام گرفت.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام خاطرنشان کرد: با توجه به تأمین زمین در شهرهای هلیلان، دره شهر، آبدانان و بدره، به اداره کل راه و شهرسازی تاکید شد که در خصوص تسریع در طراحی‌ها و واگذاری به کارگزار اقدام کند.

هژبری اضافه کرد: با توجه به پیشرفت فیزیکی مناسب تعدادی از پروژه‌های نهضت ملی مسکن و آمادگی واگذاری به مردم، ضروری است متقاضیان نسبت به پرداخت اقساط خود اقدام کنند تا در مهلت مقرر واحدها تکمیل و تحویل آنان شود.

کد خبر 6090489

دیگر خبرها

  • چرا عمده مردم از دریافت وام بانکی محروم اند؟/سو استفاده بانک ها
  • ۱۰ هزار خانه خالی در پرند به سازمان امور مالیاتی معرفی شد
  • نیمی از پرونده‌های قضایی گرمسار الکترونیکی شد
  • وصول ۱۱۰ میلیارد تومان از ابربدهکاران مالیاتی +فیلم
  • سازمان امور مالیاتی موظف به ارسال درآمد اشخاص غیرتجاری شد
  • برنامه‌ریزی برای تامین تسهیلات بانکی ۱۲هزار واحد مسکن در ایلام
  • افرادی که سهام عدالت دریافت نکرده‌اند بخوانند
  • برات الکترونیکی رونمایی شد | جزئیات و اعلام آمادگی دو بانک برای استفاده از برات الکترونیکی
  • ثبت ۲۹ هزار سوت زنی فرار مالیاتی فقط برای پزشکان
  • فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها در یزد