Web Analytics Made Easy - Statcounter

"حسن ضابطی" با حکم مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی، به عنوان سرپرست اداره‌کل امور مجلس و دولت سازمان منصوب شد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ سید میرهاشم موسوی، مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی، طی حکمی حسن ضابطی‌ را به عنوان سرپرست اداره‌کل امور مجلس و دولت سازمان منصوب کرد.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی در مراسم معارفه سرپرست اداره کل امور مجلس و دولت سازمان تأمین اجتماعی درباره اهمیت تعاملات بیرونی سازمان گفت: سازمان در مواقع ضروری باید واکنش خوبی از خود نشان دهد و اگرچه معاونت پارلمانی از چالاکی خوبی برخوردار است و تعاملات مؤثری با مجلس شورای اسلامی دارد اما مدیران استانی نیز در سراسر کشور باید سهم خود در پیشبرد اهداف سازمان در حوزه پارلمانی را ایفا کرده و به عنوان یار کمکی در این زمینه باشند‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: معاونت پارلمانی علاوه بر تعامل با مجلس و انتقال نظرات نمایندگان مجلس شورای اسلامی به سازمان باید نظرات کارشناسی بدنه سازمان را به نمایندگان مردم برای استفاده بهینه در طرح‌ها و لوایح انتقال دهد.

موسوی اضافه کرد: یکی از کارکردهای مهم معاونت پارلمانی، حقوقی و امور بین‌الملل سازمان آینده‌پژوهی است و با اتفاقات خوبی که در این حوزه در خصوص توانمندسازی سازمان در جریان است؛ امیدواریم بتوانیم با همراهی و مساعدت مجلس شورای اسلامی آینده مطلوبی را بسازیم.

گفتنی است؛ ضابطی پیش از این مدیرکل اسبق روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی بوده و دارای سابقه مدیرکلی مشارکت مردمی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز ریاست جمهوری، ریاست هیئت مدیره مؤسسه آهنگ آتیه سازمان تأمین اجتماعی و فعالیت مدیریتی در فضای رسانه‌ای است.

پرداخت نوبت اول وام 12 میلیون تومانی به بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سازمان تامین اجتماعی سازمان تامین اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۷۰۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداختی بیمه‌ها به داروخانه‌ها شفاف‌سازی شود

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، شهرام کلانتری خاندانی، در این نامه از مدیران عامل سازمان‌های تأمین اجتماعی، بیمه سلامت و سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح، خواستار ثبت اسناد ارسالی داروخانه‌ها در سایت سازمان‌های بیمه‌گر شده است.

وی با تاکید بر پیگیری رعایت مفاد بند ل تبصره بودجه و لزوم ایجاد داشبورد شفاف برای اطلاع رسانی در پرداخت‌ها، تصریح کرد: میزان تسویه هر صندوق بیمه‌ای به صورت شفاف قابل مشاهده باشد.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ضعف ادارات کرمانشاه در پرداخت سهم اعتباری عشایر
  • فرج‌الله شوشتری به‌عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان منصوب شد
  • ‍ انتصاب سرپرست معاونت سیاسی استاندار سمنان
  • پرداختی بیمه‌ها به داروخانه‌ها شفاف‌سازی شود
  • پرداختی بیمه ها به داروخانه ها شفاف سازی شود
  • محمدحسن روزی‌طلب سرپرست اداره کل برنامه‌های سیاسی صداوسیما شد
  • پرداخت حق بیمه تأمین اجتماعی برای ۲۰۱۰ مددجوی گلستانی در سال ۱۴۰۲
  • معاون فنی مهمترین گمرک کشور منصوب شد
  • سرپرست بیمارستان خلیج فارس منصوب شد
  • حسینی: گرایش سیاسی اکثر نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم مشخص است / امیدواریم در مجلس دوازدهم تعامل سازنده بین نمایندگان و دولت بیشتر باشد + فیلم