Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر روز شنبه به نقل از آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در یادواره شهدای هشت سال دفاع مقدس روستای محمد آباد شهرستان دشتی از توابع استان بوشهر افزود: نگذارید تهاجم فرهنگی موجب دگردیسی هویت دینی و فرهنگی در جامعه شود.

وی اضافه کرد: شهدا جان خود را برای حفظ هویت دینی ما دادند پس با شناخت دقیق اسلام و تعهد در مقابل آن اجازه ندهیم فرهنگ غربی جایگزین فرهنگ اسلامی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صفایی بوشهری اظهار کرد: شهدا برای حفظ هویت دینی و ملی، ناموس، غرور ملی و تاریخ کشور در مقابل دشمن ایستاندند و جان خود را نثار کردند.

امام جمعه بوشهر بیان کرد: تاریخ ثابت کرده است کشورهایی که به اشغال دشمن درمی آیند هویت دینی و ملی آنها تغییر، نوامیس آنها به غارت و به بردگی کشیده می شوند و شهدای این سرزمین برای دفاع از وطن و حفظ ارزش‌ها در مقابل دشمن سینه سپر کردند.

صفایی بوشهری تاکید کرد: برهمین اساس باید حق شهید که همانا حفظ آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی است در جامعه حفظ و راه آنها ادامه داده شود.

وی خطاب به مردم گفت: حفظ هویت ملی و دفاع از ایران اسلامی همان اصلی که شهدا برای آن جان دادند در شرایط کنونی مهمترین وظیفه‌ای است که برعهده همه آحاد جامعه قرار گرفته است.

امام جمعه بوشهر اضافه کرد: ولایت‌مداری از جمله اصول اسلامی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با تاکید براینکه اطاعت از رهبر معظم انقلاب اسلامی حقی است که شهدا بر گردن ما دارند گفت: همه انحراف‌های جامعه از صدر اسلام تاکنون نشات گرفته از دوری از ولایت است.

صفایی بوشهری افزود: جامعه اسلامی که دارای اقتدار، پیشرفت و عظمت باشد به طور یقین ولایتمدار است و اگر دور از ولایت شد دچار تشتت از درون و مورد تهاجم نظامی و غیر نظامی از بیرون قرار می‌گیرد.

وی با تاکید بر تکریم و تعظیم خانواده شهدا اضافه کرد: خاواده شهدا امانت در جامعه هستند و تجلیل و تکریم از آنها وظیفه و حقی است که برگردن آحاد جامعه گذاشته شده است.

صفایی بوشهری گفت: در این شرایط سخت اقتصادی که دشمن بر کشور تحمیل کرده است وظیفه آحاد جامعه مقاومت و صبوری در مقابل مشکلات است.

وی تاکید کرد: حمایت از انقلاب اسلامی به عنوان هویت دینی و ملی و تلاش برای حفظ و اقتدار آن مهمترین حقی است که شهدا بر گردن  ملت ایران دارند و باید نسبت به ادای این حق تلاش کرد.

صفایی بوشهری شهرستان دشتی را مدینه الرسول استان بوشهر معرفی کرد و یادآور شد: این استان دارای سابقه طولانی در حفظ هویت دینی و ملی کشور است.

امام جمعه بوشهر گفت: شهرستان دشتی در چهار بار هجوم انگلیسی ها به عنوان منطقه مقاومت در مقابل آنها ایستاده و بسیاری از حکم های جهاد از آن منطقه صادر شده است.

برچسب‌ها بوشهر شهدا شهرستان دشتی امام جمعه بوشهر غلامعلی صفایی بوشهری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر شهدا شهرستان دشتی بوشهر شهدا شهرستان دشتی امام جمعه بوشهر غلامعلی صفایی بوشهری امام جمعه بوشهر هویت دینی و ملی شهرستان دشتی صفایی بوشهری حفظ هویت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۷۰۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمان محور و مدار توسعه و تحول در کشور هستند

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: معلمان محور و مدار توسعه و تحول در کشور هستند و باید از ظرفیت نظام تعلیم و تربیت بیش از این استفاده شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، آیت‌الله سیدحسن عاملی عصر یکشنبه در دیدار با اعضای ستاد بزرگداشت مقام معلم و جمعی از کارگران و نیروهای عقیدتی، سیاسی سپاه در اردبیل، اظهار داشت: عزت، استقلال و عظمت یک کشور مرهون تحولات علمی است؛ چرا که علم سلطان است و مبدأ تغییر و تحول در جامعه به شمار می‌رود.

وی ضرورت بها دادن به نظام تعلیم و تربیت را با توجه به نقش تأثیرگذار آن در تربیت نخبگان و نیروهای کارآمد جامعه یادآور شد و تصریح کرد: با توجه به اینکه محور و اساس تحول و توسعه نیروی انسانی است، باید به نظام آموزش و پرورش بها داده شود تا بهترین و خلاق‌‌ترین نیروها در این مجموعه پرورش یافته و تحویل جامعه دهند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: معلم خیر و نیک، معلم سرشار از برکت برای جامعه و حرکت پیشرونده آن است و باید همه قدر این نیروهای ارزشی را بدانیم و در کنار آنها به تربیت و تعالی نسل آینده کمک کنیم.

عاملی جامعه، خانواده و مدرسه را سه ضلع اصلی اصول و مبانی تربیتی و تحقق نظام تعلیم و تربیت شایسته و برازنده نظام جمهوری اسلامی ایران برشمرد و افزود: باید در مسیر توسعه و پیشرفت قدر این ذخایر ارزشمند را بدانیم و در حل مشکلات معیشتی و اقتصادی معلمان تلاشی جدی‌تر انجام شود.

وی به نقش و جایگاه کارگران در تحقق شعار سال با عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» اشاره کرد و ادامه داد: کارگران عنصر اصلی در تحقق این شعار هستند و باید به تقدس کار و درآمد حاصل از کار شایسته و کسب روزی حلال بهای بیشتری داده شود.

امام جمعه اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: کارگران در حقیقت چرخ‌های توسعه کشور را با تلاش شبانه‌روزی خود می‌چرخانند و باید این نیروها مورد ارزش و تکریم بیشتری قرار گیرند.

عاملی، همچنین هفته عقیدتی، سیاسی سپاه را به تلاشگران گمنام این عرصه تبریک گفت و اضافه کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی این نهاد ارزشی شکل گرفت تا بهترین نیروها در مسیر تربیت ارزشی و آسمانی قرار گرفته و بتوان تحولات خوبی را در مجموعه سپاه پاسداران و عظمت تحولی آن ایجاد کرد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل بیان کرد: عقیدتی، سیاسی سپاه در حقیقت کانون اصلی و مرکزیت حرکت تحولی این مجموعه به شمار می‌رود و باید مخلص‌ترین نیروها در این نهاد به‌کارگیری شود.

انتهای پیام/131/

دیگر خبرها

  • نام مبارزان و مجاهدان شهید بوشهری در جهان طنین‌انداز است
  • نیروهای امنیتی ما در بدترین شرایط اجازه ورود به دانشگاه‌ها را ندارند
  • دانشگاه‌های ایران اجازه ورود نیرو‌های امنیتی به دانشگاه را نمی‌دهد
  • معلمان محور و مدار توسعه و تحول در کشور هستند
  • قرآن آموزان و روزه اولی‌های استان بوشهر تجلیل شدند
  • مهم‌ترین نکته جشنواره امام رضا(ع) امسال، حضور میدانی است/ جشنواره فیلم رضوان به برکت جشنواره امام رضا(ع) برگزار می‌شود
  • فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند
  • بانوان طلبه سنگربانان عرصه تربیت هستند
  • فیلم سینمایی فرهنگ رضوی ساخته می‌شود/ برگزاری نخستین جشنواره فیلم دینی رضوان
  • نخستین جشنواره فیلم دینی رضوان برگزار می‌شود