Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@04:55:01 GMT

صدای مشاوره بهزیستی زنجان محرمانه و امن است

تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۷۰۳۶۳

صدای مشاوره بهزیستی زنجان محرمانه و امن است

شهناز آقاخانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اهداف راه اندازی خط ۱۴۸۰ یا صدای مشاور افزود: این خط، خدمات مشاوره و راهنمایی سریع، در دسترس و آسان در هر نقطه از استان است که در حیطه های فردی، خانوادگی، کودک و نوجوان، تحصیلی و تربیتی، شغلی، مشاوره پیش از ازدواج و غیره  به آحاد جامعه خدمات ارائه می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: در تماس مردمی با این خط یاد شده مشاوره و راهنمایی های لازم به صورت تلفنی ارائه می شود و پس از ارزیابی های اولیه در صورت لزوم افراد برای دریافت خدمات تخصصی به مراکز مشاوره تحت نظارتی بهزیستی ارجاع داده می‌شوند.

آقاخانی با بیان اینکه استرس و فشار روانی جزیی از زندگی است، اظهار داشت: این فشارها بر عملکرد فرد در شرایط مختلف تاثیرگذار است لذا تماس با صدای مشاور و استفاده از خدمات مراکز مشاوره در مواجهه با مشکلات به عنوان راهکار مناسب توصیه می‌شود.

وی با تاکید بر حمایت از جامعه هدف بهزیستی خاطرنشان کرد: بهزیستی از بسیاری از مراجعه کنندگان دارای مشکلات عدیده و متقاضی مشاوره که توانایی پرداخت حق مشاوره ندارند حمایت کرده و یاری برگ در اختیار آنها قرار می دهد و خط  تلفن ۱۴۸۰ نیز کلیه خدمات مشاوره را به صورت رایگان ارائه می‌کند.

آقاخانی افزود: به منظور ارتقای سلامت روان آحاد جامعه و پیشگیری از آسیب های اجتماعی و دسترسی آسان، عموم مردم می توانند با مراجعه به سامانه مشاوره در فضای مجازی به آدرس moshavereh.behzisti.ir  از خدمات مشاوره بهره بگیرند.

وی تصریح کرد: مراجعان می توانند از طریق این سامانه پس از ثبت نام برای دریافت خدمات مشاوره روانشناختی در حوزه های مختلف از جمله مشکلات فردی، خانوادگی، کودک و نوجوان، مشاوره پیش از ازدواج، تحصیلی و تربیتی و غیره به صورت رایگان اقدام کنند.

کارشناس مسوول پیشگیری بهزیستی استان زنجان با اشاره به گسترش خدمات الکترونیک یادآور شد: در این سامانه افراد می‌توانند متناسب با نیاز خود به صورت آنلاین مراکز را انتخاب و به صورت حضوری مراجعه کنند یا به مشاوره‌های تلفنی متصل شوند.
 

برچسب‌ها صدای مشاور 1480 مشاوره زنجان سازمان بهزیستی کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: صدای مشاور 1480 مشاوره زنجان صدای مشاور 1480 مشاوره زنجان سازمان بهزیستی کشور خدمات مشاوره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۷۰۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۱۰ دندانپزشک آماده ارائه خدمات به نیازمندان زنجانی

ایسنا/زنجان مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت:  ۱۱۰ دندانپزشک و ۲۰۰ دستیار دندانپزشک داوطلب به نیازمندان زنجانی خدمات دندانپزشکی ارائه و داروهای مورد نیاز مراجعان رایگان ارائه خواهد شد.

حکمت‌اله هاشمی شامگاه دیروز (دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه)  در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: جمعیت  هلال‌احمر استان زنجان با مشارکت قرارگاه الکفیل ۱۱۰ یونیت دندان‌پزشکی برای ارائه خدمات به نیازمندان در کشیدن، پر کردن، جرم‌گیری، برساژ و عصب‌کشی به مددجویان کمیته امداد و بهزیستی در مجموعه ۶ هزار نفری ورزشگاه انقلاب شهر زنجان مستقر خواهد کرد.

وی با بیان اینکه ۳۱۰ دندانپزشک و دستیار دندان‌پزشک در ارائه این خدمات همکاری و مشارکت دارند، تصریح کرد: از این تعداد ۲۴۰ نفر از داوطلبان جمعیت هلال‌احمر وظیفه خدمت‌رسانی به مراجعان را بر عهده دارند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان با تاکید بر اینکه هزار فریم عینک برای مددجویان کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) و بهزیستی تامین شده است، گفت: پس از انجام معاینات مورد نیاز این فریم‌ها تحویل بیماران نیازمند داده خواهد شد.

او از راه اندازی بیمارستان درمان و توان‌بخشی در کنار خدمات دندانپزشکی خبرداد و یادآور شد: در این بیمارستان خدمات ویزیت و ارائه داروی رایگان به مراجعان از ۱۲ لغایت ۱۵ اردیبهشت ماه جاری انجام خواهد شد.

هاشمی با یادآوری اینکه در این مدت بیان شده پزشکان عمومی و متخصص کودکان، زنان و زایمان، تغذیه، داخلی، کلیه، ریه کودکان و قرنیه در بیمارستان درمان و توان‌بخشی، بیماران نیازمند را ویزیت خواهند کرد، افزود: نوزادان و کودکان تحت پوشش سازمان بهزیستی و کمیته امداد به لحاظ سلامت حرکتی و جسمی معاینه خواهند شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان، این معاینات را صافی کف پا، پای پرانتزی و گودی کمر برشمرد و گفت: در صورت تشخیص پزشک برای درمان در صورت داشتن مشکل، این کودکان و نوزادان  جهت درمان به مراکز درمان و توانبخشی هلال احمر استان ارجاع داده می‌شوند.

 وی با بیان اینکه در مدت ارائه خدمات دندانپزشکی، درمان و توانبخشی پنج  مشاور داوطلب جمعیت هلال احمر آماده ارائه خدمات مشاوره به مراجعان خواهند بود، افزود: علاوه بر خدمات بیان شده، روزانه چهار مربی هلال‌احمر اقدام به ارائه آموزش‌های امداد و کمک‌های اولیه به عموم مردم و علاقمندان به صورت رایگان خواهند کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تفاهم نامه ارائه خدمات رونشناختی در حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی کارگران امضا شد
  • صدای شما پیگیر مطالبات در استان چهارمحال و بختیاری
  • ۱۱۰ دندانپزشک آماده ارائه خدمات به نیازمندان زنجانی
  • ۱۱۰ دندانپزشک به نیازمندان زنجانی خدمات ارایه می دهند
  • ۱۱۰ دندانپزشک به نیازمندان زنجانی خدمات ارائه می دهند
  • ارائه خدمات مشاوره ای رایگان در حرم حضرت معصومه(س)
  • ۲۴۰۰۰ خدمت مشاوره‌ای و روانشناسی به مددجویان کرمانشاهی ارائه شد
  • ارتقای سطح سلامت روان اقشار کم‌برخوردار
  • فعالیت بیش از ۷۰ مرکز خدمات مشاوره‌ای در استان اردبیل
  • خدمات مشاوره‌ای در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد ارایه شد