Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، چند روز پس از آنکه محمد پولادگر نتوانست از مجمع فدراسیون تکواندو برای ماندن در ریاست این فدراسیون رای اعتماد بگیرد، حمید سجادی حکم او را برای معاونت ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان صادر کرد.

در حکم صادر شده از سوی سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان برای پولادگر آمده است:

«نظر به تعهد، تخصص و تجربیات جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان "معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای منصوب می شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


با توجه به منویات الهی رهبر حکیم و فرزانه انقلاب و تاکیدات ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران، از جنابعالی انتظار می رود باتوجه ویژه به قانوان اهداف و وظایف وزارت متبوع، در رعایت اصول عدالت محوری، انقلابی‌گری، مردم‌داری، پاکدستی و فسادستیزی و قانون‌مداری دولت سیزدهم در سازماندهی امور فدراسیون‌ها، هیات های ورزشی و باشگاه های ورزشی موجبات ارتقاع سطح کمی و کیفی فعالیت های ورزشکاران، مربیان و خصوصا قهرمانان را در عرصه های ملی، آسیایی و جهانی را فراهم نمایید.

توفیق جنابعالی در انجام وظایف محوله را از درگاه ایزد منان خواستارم.»

کد خبر 5394543

منبع: مهر

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان محمد پولادگر وزیر ورزش و جوانان تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس فوتبال تکواندو حذف استقلال و پرسپولیس لیگ قهرمانان فوتبال آسیا تیم ملی فوتبال ایران سردار آزمون کشتی آزاد تیم فوتبال تراکتور مهدی طارمی لیگ برتر بسکتبال تیم ملی فوتسال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۷۰۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزارت ورزش تکلیف VARرا مشخص کند/امیدوارم فصل آینده VARداشته باشیم

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی محمدنبی نایب رئیس فدراسیون فوتبال در حاشیه مراسم مرحوم مسعود اسکویی (گوینده رادیو ورزش) در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چرا دستگاه‌های کمک داور ویدئویی VAR خریداری شده به هفته‌های پایانی لیگ برتر نرسید، اظهار داشت: در خصوص خرید دستگاه‌های VAR هم وزارت ورزش و هم فدراسیون فوتبال فعالیت‌هایی را انجام دادند و مسئولیت خرید این دستگاه‌ها بر عهده فدراسیون فوتبال است.

او ادامه داد: تأمین بودجه خرید این دستگاه‌ها از سوی وزارت ورزش و جوانان تأمین شده است و در این رابطه شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی کمی تعلل می‌کند و باید تکلیف ما را مشخص کند اگر بنا است که این شرکت دستگاه‌ها را وارد کند این کار را انجام دهد در غیر این صورت به ما بگویند که سریع‌تر VAR را وارد کشور کنیم.

محمدنبی تصریح کرد: شرکتی که باید این دستگاه‌ها را در اختیارمان قرارداد اعلام آمادگی کرده است و امیدوارم تمامی موانع رفع شود تا از این دستگاه‌ها برای فصل آینده استفاده کنیم.

کد خبر 6098371

دیگر خبرها

  • وعده مهدی تاج؛ از فصل آینده هر تماشاگر با کد ملی روی صندلی خودش می نشیند!
  • وزارت ورزش تکلیف VARرا مشخص کند/امیدوارم فصل آینده VARداشته باشیم
  • پرتاب حدادی به صندلی ریاست/ من تنها، شما همه!
  • تدوین 4 آیین‌نامه جدید برای ارتقای فرهنگ هواداری در دستور کار وزارت ورزش
  • برگزاری مجمع انتخابات هیات کشتی کهگیلویه و بویراحمد
  • اسبقیان: چهار آئین نامه برای ارتقا فرهنگ هواداری تدوین می‌شود
  • نشست اضطراری معاون وزیر با تاج درباره زنان تماشاگر
  • وزارت ورزش و مهدی تاج به اتفاقات ورزشگاه آزادی ورود کردند
  • جلسه معاون وزیر با تاج درباره اتفاقات اخیر
  • برگزاری جلسه اسبقیان و تاج درباره اتفاقات ورزشگاه آزادی