Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان در حاشیه بازید از پنج واحد تولیدی مشکل‌دار در زنجان که با حضور ابوالفضل طهماسبی جانشین فرماندهی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان انجام شد، طی گفت‌و‌گویی با خبرنگار فارس با بیان این که حوزه فعالیت سپاه و بسیج میدانی بوده و کنترل از راه دور نمی‌کند، اظهار کرد: در راستای تحقق اهداف و کمک به حل مشکلات بازدید از پنج واحد تولیدی در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو کلینیک بسیج صنعت استان زنجان به حضور جانشین فرماندهی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در بازدید از واحدهای تولیدی مدنظر اشاره و تصریح کرد حضور وی در این بازدید موجب دلگرمی فعالان حوزه صنعت شد، چرا که عملکرد ضعیف دولتمردان موجب ایجاد ناامیدی در بین این فعالان شده است.

وی با بیان اینکه مسؤولان مورد نظر در بازدیدهای برنامه‌ریزی شده حضور دارند، افزود: در این بازدیدها نماینده سازمان امور مالیاتی هم برای ارائه راهکار در واحدهای تولیدی که در این حوزه مشکل دارند حضور داشت.

حمیدی دیگر مشکل واحدهای مورد بازدید قرار گرفته را سرمایه در گردش دانست و گفت: این بازدید‌ها به فعالان در این واحدها نشان داد که آنها تنها نیستند و هدف کلینیک هم عملیاتی کردن تصمیمات به صورت میدانی با آشنایی صورت گرفته در این بازدیدها است.

رئیس کمیسیون صنعت اتاق بازرگانی زنجان با تاکید بر اینکه کلینیک صنعت بسیج به هیچ وجه قصد نمایش ندارد، کما اینکه مسؤول مربوطه هم برای ارائه راهکار برای مشکلات عنوان شده در این بازیدها حضور می‌یابد، گفت: برای چند واحد بازید شده راهکارهایی طراحی و ارائه شد که به مرور عملیات خواهد شد.

وی با بیان اینکه یکی از واحدهای تولیدی که بازدید شد، مشکل خانوادگی داشتند چرا که دو سرمایه‌گذار اصلی این واحد فوت شده بودند و ۱۴ ورثه از این افراد باقی مانده است، ادامه داد: راهکار قانونی برای حل این مشکل وجود ندارد و باید این مشکل به صورت کدخدامنشی حل شود تا زمینه اشتغال ۵۰ تا ۶۰ نفر فراهم شود.

حمیدی اعمال ماده ۱۴۱ (صندوق ورشکستگی) را مشکل یک واحد تولیدی مورد بازدید قرار گرفته عنوان کرد و گفت: بر اساس اسناد ارائه شده همه بدهی‌های این واحد تولیدی پرداخت شده و این شرکت در حال حاضر شاکی خصوصی ندارد و در واقع این واحد مشکل مالیاتی دارد که طبق اسنادی که ارائه شد در حق آن‌ها اجحاف شده است که نماینده سازمان امور مالیاتی راهکارهایی را از طریق اعمال ماده ۲۱۶ ارائه کرد تا اجازه فعالیت آن داده شود.

عضو کلینیک بسیج صنعت استان زنجان با بیان اینکه دیگر واحد تولیدی که مورد بازدید قرار گرفت حدود هفت یا هشت سال است که تعطیل شده بود که الان یک سرمایه‌گذار جدید به این مجموعه جذب شده است و خواهان کمک در عرصه سرمایه در گردش و تخصیص مواد اولیه از بورس شده است، افزود: این واحد کود شیمیایی یا فسفات ۳۴ که در حال حاضر کشور در مورد آن مشکل دارد تولید می‌کند اگر مشکل سرمایه در گردش آن حل شود می‌تواند به بخشی از نیازهای کشور پاسخ داده و حدود ۷۰ نیرو هم جذب کند.

وی با بیان اینکه یک واحد تولیدی دیگر که مورد بازدید گرفت متروکه بوده که خریدار آن را در دو بخش ماشین‌آلات و ابنیه احیا کرده است، ادامه داد: این سرمایه‌گذار کوتاهی‌هایی را در بخش معافیت‌های مالیاتی مرتکب شده است ر ایکه در این بازدید راهکارهایی برای بهره‌مندی این سرمایه‌گذار از معافیت‌های مالیاتی ارائه شد.

انتهای پیام/73004/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس خبر فارس نیوز بازدید اور مالیاتی اجحاف مواد اولیه مورد بازدید سرمایه گذار واحد تولیدی استان زنجان ارائه شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۷۰۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب ۴۸ واحد صنفی متخلف در مرند

سرهنگ اسدیان گفت: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و ساماندهی صنوف فاقد پروانه کسب طرح نظارت و کنترل بر اصناف توسط ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی مرند اجرا شد.

وی اظهار کرد:در همین راستا ۳۱۰ واحد صنفی مورد بازدید قرار گرفتند که در جریان این طرح ۴۸ واحد صنفی متخلف به علت نداشتن پروانه کسب و عدم رعایت قوانین و مقررات مربوطه پلمب و برای ۱۸۳واحد صنفی دیگر اخطاریه پلمب و تذکر لسانی صادر شد.

وی خاطرنشان کرد: در راستای ارتقای کارآمدی صنوف اجرای طرح‌های مشابه به صورت نوبتی و فصلی در دستور کار پلیس این فرماندهی قرار دارد و از شهروندان درخواست می‌شود در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • توقیف اتوبوس حامل ۱۱ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در ریگان
  • کشف ۲۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در قم
  • مشکلات ۴ واحد تولیدی گلستان بررسی شد + فیلم
  • مشکلات ۴ واحد تولیدی گلستان بررسی شد
  • حمایت مالی از حضور ۱۲ واحد تولیدی استان اردبیل
  • حمایت مالی از حضور ۱۲ واحد تولیدی استان اردبیل در نمایشگاه ایران اکسپو
  • حضور ۱۲ واحد تولیدی اردبیل در نمایشگاه ایران اکسپو
  • پلمب ۴۸ واحد صنفی متخلف در مرند
  • بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از دو واحد تولیدی در ارومیه
  • زنجان چه ظرفیت‌های صادراتی دارد؟ + فیلم