Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان شمالی مدیر تعاون روستایی خراسان شمالی گفت: از ابتدای سال جاری تا انتهای آذرماه، ۱۶ هزار و ۱۸۷ تن انواع کودهای شیمیایی توسط شبکه تعاونی های روستایی خراسان شمالی تامین و توزیع شده است.

جلیل رمضانی در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: از ابتدای سال جاری همگام با شعار سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها، شبکه تعاونی‌های روستایی، تولید و کشاورزی استان همزمان با آغاز مرحله کاشت محصولات کشاورزی، علاوه بر توزیع انواع کودهای شیمیایی اوره، فسفات، پتاس، مقدار بیش از دو هزار تن انواع بذر غلات شامل، گندم، جو، ذرت، ماکرو و ریزمغزی و سایر بذور را در میان اعضا تعاونی ها و سایر کشاورزان استان توزیع کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به توزیع نهاده های دامی نیز اشاره کرد و از توزیع ۷۸ هزار و ۶۳۲ تن انواع نهاده های دامی از ابتدای سال ۱۴۰۰ تا انتهای آذر ماه توسط شبکه اتحادیه ها و تعاونی های تحت پوشش تعاون روستایی استان خبر داد.

رمضانی افزود: از این میزان، بیشترین رقم نهاده توزیع شده مربوط به کنسانتره به مقدار ۴۳ هزار تن و نهاده جو به مقدار ۲۰ هزار تن بوده است.

وی ادامه داد: مقدار نهاده توزیع شده در آذر ماه سال جاری مقدار هشت هزار و ۱۴۹ تن بوده است.

رمضانی گفت: مقایسه مقدار نهاده توزیع شده در ۹ ماه ابتدایی سال جاری نسبت به زمان مشابه سال گذشته نشان از رشد ۴۲ درصدی دارد. این نهاده ها شامل انواع سبوس، جو، یونجه، ذرت علوفه ای و دانه ای، سویا، کاه و کلش وکنسانتره دامی است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی خراسان شمالي کود شیمیایی نهاده دامی خراسان شمالی توزیع شده تعاونی ها سال جاری تن انواع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۷۰۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع انواع بذور اصلاح و گواهی شده برنج بین کشاورزان شهرستان بابل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، محسن آهنگری از توزیع ۳۱ تن بذور اصلاح و گواهی شده برنج شامل ارقام مازند ۱۵ تن، ندا ۶ تن، شیرودی ۵ تن و فجر ۵ تن بین کشاورزان بابلی خبر داد.

وی تاکید کرد: تأمین بذور مورد نیاز کشاورزان با گسترش اموراصلاحی در سال آینده توسعه خواهد یافت.

آهنگری در ادامه تصریح کرد: در سال زراعی ۱۴۰۳_۱۴۰۲ برنامه ریزی برای توسعه تولید بذر با همکاری ایستگاه تحقیقات گلدشت بابل و کشاورزان پیشرو انجام گردیده است.

آهنگری در پایان از شالیکاران پیشرو و علاقمند به همکاری در جهت تولید بذور اصلاح شده در خواست کرد، به مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مراجعه نمایند.

دیگر خبرها

  • توزیع ۲۰۰۰ پزشک عمومی در کشور
  • توزیع ۱۱ هزار تن انواع کود بین کشاورزان
  • اطمینان خاطر دامداران یزدی از تامین به موقع نهاده دامی
  • نخستین شورای عشایری استان سمنان در سال جاری برگزار شد
  • کاهش سهمیه سوخت تراکتورداران مهمترین دغدغه کشاورزان اسدآبادی
  • توزیع انواع بذور اصلاح و گواهی شده برنج بین کشاورزان شهرستان بابل
  • ساخت ۱۰ تلمبار مشارکتی نوغانداری در خراسان شمالی
  • توزیع بیش از ۳۵ میلیون لیتر مواد سوختی در بین روستائیان استان قزوین
  • توزیع بیش از ۴۷ هزار تن آرد روستایی در بین روستائیان استان قزوین
  • رشد صادرات گمرکات استان ایلام در یک‌ ماه نخست سال‌ جاری