Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، محمد اسلامی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی با اشاره به حضورش در مراسم سالروز شهادت شهیدان مصطفی احمدی روشن و رضا قشقایی در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی در صفحه اینستاگرامش نوشت: در آستانه سالروز شهادت شهیدان مصطفی احمدی روشن و رضا قشقایی در مراسمی که برای بزرگداشت این دو شهید گرانقدر در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(س) برگزار شد، شرکت کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: در ماه دی تعدادی از دانشمندان هسته‌ای ما از جمله شهید دکتر مسعود علیمحمدی، مصطفی احمدی روشن و رضا قشقایی به درجه رفیع شهادت نائل شدند. این شهیدان به واسطه نوع شهادت که در مسیر توسعه علم و فناوری کشور انجام گرفت، اجری مضاعف و جایگاهی ویژه در پیشگاه حضرت حق دارند.

معاون رئیس جمهور خاطرنشان کرد: باید به این موضوع توجه ویژه‌ای داشته باشیم که هیچ سعادتی بالاتر از شهادت نیست؛ آن هم شهادتی که در راه توسعه علم و خودکفایی و به دست اشقیا و دشمنان خدا صورت گرفته باشد. دیروز و در دیدار کوتاهی که با خانواده معزز شهید قشقایی داشتم، با عزیزان حاضر در وصف سعادت شهداء و خانواده شهیدان به گفت‌وگو پرداختیم، یقیناً داشتن چنین فرزندانی هم لطف الهی است و خانواده شهدا چنین ذخیره‌ای ارزشمند دارند.

اسلامی با بیان این‌که شهادت شهدای هسته‌ای ما الهی بوده است و هر انسانی در این مسیر الهی قرار نمی‌گیرد، یادآور شد: دشمنان ما افرادی را انتخاب کردند که گل سر سبد سازمان انرژی اتمی بودند و شهادتشان کمک کرد تا سازمان قوی‌تر شود و با انگیزه‌ای بیشتر راهشان ادامه یابد.

وی در پایان عنوان کرد: از خدای متعال می‌خواهم که بتوانیم رهروی راستینی برای شهدایی باشیم که مسیر عزت و سربلندی ملت ایران را بدون هیچ‌گونه چشم داشتی طی کردند و در پایان ماموریت خود در دامان حضرت حق با خیالی آسوده سکنی گزیدند.

رئیس سازمان انرژی اتمی چندی پیش نیز در دیدار با خانواده شهید احمدی‌ روشن هدف مهم شهدای هسته‌ای را ارتقای قابلیت کشورمان در حوزه فناوری هسته‌ای و ایجاد و توسعه این فناوری خواند. 

انتهای پیام/
 

منبع: تقریب

کلیدواژه: اسلامی سازمان انرژی اتمی شهدای هسته ای سازمان انرژی اتمی هسته ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۷۰۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگذشت مادر شهیدان محمدرضایی در شهر زاینده رود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ حاجیه خانم ماه بیگم کریمی مادر شهیدان والامقام علی مراد و علی محمدرضایی شب گذشته به دلیل کهولت سن و بیماری دارفانی را وداع گفت.
پیکر حاجیه خانم ماه بیگم کریمی امروز ساعت ۱۶:۳۰ تشییع و در گلزار شهدای بیستجان شهر زاینده رود به خاک سپرده می‌شود.
شهید علی محمد رضائی سی ام آذر سال ۱۳۶۱ در عملیات محرم و شهید علی مراد محمد رضایی ۲۱ اسفند ۱۳۶۳ در عملیات بدر به شهادت رسید.

دیگر خبرها

  • گسترش همکاری‌های سازمان ثبت و سازمان انرژی هسته‌ای
  • تشییع و تدفین چهار شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق(ع) در استان کرمان
  • کرمان در ایام شهادت امام صادق(ع) میزبان شهدای گمنام است
  • «دودا» هیچ اختیاری درباره استقرار تسلیحات اتمی آمریکا ندارد
  • پیام زلنسکی در سالگرد فاجعه اتمی چرنوبیل
  • درگذشت مادر شهیدان محمدرضایی در شهر زاینده رود
  • تجلیل از خانواده‌های شهدای ورزشکار در رشت
  • نیم نگاهی به زندگی شهید محمد سهرابی‌ثانی
  • روسیه: هر سلاح اتمی‌ای وارد لهستان شود، آن را هدف مشروع تلقی می‌کنیم
  • روسیه: هر سلاح اتمی‌ای وارد لهستان شود، آن را هدف مشروع تلقی می کنیم