Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی تلوبیون، مستند «پرواز یک و بیست» روایتگر ناگفته‌هایی درباره سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی است که طی گفتگوهایی با خانواده، دوستان و همرزمان حاج قاسم، بخش هایی از ویژگی‌های شخصیتی ایشان را بازگو می‌کند.

این مستند پنجشنبه ۱۶ دی، بعد از خبر ساعت ۱۴ روی آنتن شبکه یک سیما رفت و بازپخش آن در آرشیو تلوبیون طی ۲۴ ساعت، با ۶۱.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۰۹۰ مرتبه تماشا، پربازدیدترین برنامه تلوبیون در روز ۱۶ دی شد. نسخه کامل مستند، ۲۵.۲۱۸ مرتبه و کلیپ‌های گزیده از این مستند ۳۵.۸۷۲ مرتبه در تلوبیون تماشا شده‌اند.

نسخه کامل مستند «پرواز یک و بیست» به کارگردانی مهدی نقویان و گویندگی بهروز رضوی، تهیه شده در مجموعه «مکتب حاج قاسم» را می‌توانید از طریق لینک ‌ https://plus.telewebion.com/p/۶fd۱۵ تماشا کنید.

کد خبر 5394554 عطیه موذن

منبع: مهر

کلیدواژه: قاسم سلیمانی الی الحبیب دومین سالگرد شهید قاسم سلیمانی قاسم سلیمانی دومین سالگرد شهید قاسم سلیمانی الی الحبیب تئاتر ایران چهلمین جشنواره فیلم فجر جشنواره فیلم عمار فیلم سینمایی حوزه هنری فیلم مستند جشنواره تئاتر کوتاه کیش چهلمین جشنواره تئاتر فجر حضور هنر ایران در جهان کارگردان تئاتر نقاشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۷۱۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا اینستاگرام الگوریتم خود را تغییر می‌دهد؟

ایتنا - اینستاگرام اعلام کرد که الگوریتم خود را با هدف کمک به حساب‌های کاربری که دنبال‌کنندگان کمتری دارند، تغییر می‌دهد.
بر اساس اعلام اینستاگرام، محتواسازان کوچک که مخاطبان کمتری دارند با تغییر الگوریتم این رسانه اجتماعی به راحتی محتواهای دست اول خود را به‌دست کاربران می‌رسانند.

شرکت متا با تغییراتی که در الگوریتم پیشنهاد بخش لیز اعمال می‌کند، محتواهای دست اول را بیشتر از گذشته به کاربران پیشنهاد می‌دهد. 

همچنین با این تغییرات، سیستم رتبه‌بندی محتوای اینستاگرام پست‌هایی که فقط محتواهای دیگران را بازنشر می‌کنند، کمتر پیشنهاد می‌دهد.

در گذشته، سیستم رتبه‌بندی محتوای اینستاگرام پست‌های محتواسازانی که دنبال‌کنندگان بیشتری داشتند، و همچنین اکانت‌هایی که محتواهای دیگران را بازنشر می‌کردند را بیشتر از تولیدکنندگان محتواهای دست اول و کوچک به کاربران پیشنهاد می‌کرد.

 

با تغییرات جدید در الگوریتم اینستاگرام، اکانت‌هایی که دنبال‌کنندگان بیشتری دارند دیگر در اولویت قرار نمی‌گیرند.

بر اساس اعلام اینستاگرام، این تغییرات در ماه‌های آینده قابل مشاهده خواهد بود.

اینستاگرام مدتی است که تغییرات مهمی را در نحوه استفاده کاربران از این پلتفرم ایجاد کرده است. شرکت متا تصمیم گرفته است که به توصیه محتوای سیاسی و اجتماعی پایان دهد. این شرکت پیشتر اقدام‌های متعددی را برای محافظت از کاربران کودک انجام داده است.

دیگر خبرها

  • چرا اینستاگرام الگوریتم خود را تغییر می‌دهد؟
  • تغییر ساعت پخش در شبکه تماشا
  • کارگاه آموزشی مامان مربی؛ محصول جدید تلوبیون برای مادران ایرانی
  • فرصت انتقام برای گل‎گهر در حذفی مهیا شد
  • ۱۰ عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی به مرتبه استادی ارتقا یافتند
  • ۱۰ عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی به مرتبه استادی ارتقا یافتند
  • حذف اپ‌های هوش مصنوعی از اپ‌استور به دلیل محتوای نامناسب
  • بازی، شادی، تماشا در تمرین پرسپولیس
  • حذف هوش مصنوعی غیراخلاقی از اپ استور
  • از آمار فروش هفته گذشته چه می‌دانید؟/ پرفروش‌ترین اثر غیرکمدی