Web Analytics Made Easy - Statcounter

با مراجعه افراد، مشاغل و ارگان‌های مختلف به چاپخانه‌ها برای چاپ طرح‌هایی با موضوعات مشابه، اهمیت سرعت و زمان پاسخگویی به مشتریان و با توجه به هزینه بالای طراحی، نیاز به ایجاد طرح‌های آماده در موضوعات مختلف شکل گرفت. استفاده از طرح‌های لایه‌باز آماده، یک راهکار جامع است که می‌تواند اغلب نیازهای چاپخانه‌ها و طراحان را در حداقل زمان ممکن پاسخگو باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا بنابر اعلام طرح دات آی آر، کسب و کارهای زیادی با هدف ارائه طرح‌های آماده مانند طرح پوستر، طرح بنر، طرح تقویم، طرح تراکت، طرح آگهی و ... ایجاد شده است. مجموعه طرح دات آی آر، یکی از کسب و کارهای با سابقه و برتر در زمینه ارائه طرح‌های خلاقانه برای موضوعات متفاوت می‌باشد. این مجموعه دارای طراحانی با دانش تخصصی است که از استانداردهای طراحی برای چاپ آگاهی کامل دارند. کلیه طرح‌های این سایت با کیفیت بالا و رعایت استانداردهای چاپ، طراحی شده و به صورت لایه باز روی سایت طرح دات آی آر قرار گرفته‌اند.

چرا از طرح‌های لایه باز آماده استفاده کنیم؟

درحال حاضر با به وجود آمدن فضای دیجیتالی، طراحی و چاپ با استفاده از ابزارهای کامپیوتری تا حدودی جایگزین روش‌های سنتی و دستی شده‌است. بنابراین در عصر جدید، طراحان باید علاوه‌بر استعداد هنری و خلاقیت، دانش تخصصی کار با ابزارهای کامپیوتری را نیز کسب کنند. با تحول در صنعت چاپ و افزایش تقاضا در آن، نیاز به آماده سازی طرح و تصاویر با کیفیت در حداقل زمان ممکن، روز به روز افزایش یافت. بنابراین طرح‌های لایه باز، توسط عده‌ای از طراحان برای بهبود فرآیندهای صنعت چاپ، ارائه شدند. طرح‌ لایه باز، قابلیت ویرایش به سلیقه مشتری در حداقل زمان ممکن را میسر می‌سازند.

۵ مزیت استفاده از طرح های لایه باز آماده در صنعت چاپ

طرح‌های لایه باز مزیت‌های زیر را برای صنعت چاپ ایجاد می‌کنند:

۱. کاهش زمان پاسخگویی به مشتریان

۲. سرعت بخشیدن و بهبود فرآیند چاپ

۳. افزایش کیفیت محصولات چاپی

۴. صرفه‌جویی در هزینه‌ها

۵. افزایش رضایت مشتریان

انواع طرح ‌های لایه باز سایت طرح دات آی آر برای چاپ

سایت طرح دات آی آر طرح‌های آماده را در زمینه و کاربردهای متفاوت زیر برای شما ارائه می‌هد:

 انواع طرح بنر  طرح کارت ویزیت  طرح تقویم و طرح سررسید  طرح تراکت رنگی و تراکت ریسو  طرح تی شرت، طرح لیوان و ماگ  اینستاگرام (طرح پست و استوری)  طرح بروشور و طرح کاتالوگ  طرح CNC و لیزر  طرح مُهر، جعبه و بسته‌بندی  فایل آماده افترافکت  طرح آگهی ترحیم و بنر تسلیت  تصویرسازی و نقاشی دیجیتال

در ادامه برخی از مهمترین زمینه‌ها و موضوعاتی که tarh.ir به ارائه آن‌ها می‌پردازد، شرح می‌هیم.

طرح بنر

بنرها جهت تبریک و تسلیت مناسبت‌های ملی و مذهبی، بنر مشاغل و سایر موضوعات استفاده می‌گرند. طرح دات آی آر با داشتن طراحان متخصص در بخش طرح بنر به صورت حرفه‌ای عمل کرده و بهترین طرح‌های لایه باز بنر با ایده‌های خلاقانه را در اختیار شما مشتریان عزیز قرار می‌دهد.

طرح کارت ویزیت

کارت ویزیت یک کارت ساده نیست، این کارت بیزینس و کسب و کار شما را در چند ثانیه معرفی می‌کند. برای همین تاثیرگذاری و ماندگاری طرح آن بسیار حائز اهمیت است. با توجه به اهمیت business card در کسب و کار، طرح دات آی آر نگاه ویژه‌ای به طرح لایه باز کارت ویزیت داشته و پیوسته جدیدترین کارت ویزیت لایه باز را برای همه مشاغل در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

طرح تراکت

طرح تراکت‌ها برای تبلیغات و اطلاع‌رسانی در خصوص انواع مشاغل و کسب و کارها مورد استفاده قرار می‌گیرند. طرح‌های لایه باز تراکت توسط طراحان متخصص برای مشاغل مختلف طراحی و جهت استفاده شما مشتریان عزیز بر روی سایت طرح دات آی آر قرار گرفته است.

طرح تقویم و سررسید

بسیاری از اشخاص به‌طور روزمره از تقویم، برای یادآوری زمان، رویدادها، وقایع و همچنین برنامه‌ریزی استفاده می‌کنند. طرح دات آی آر طرح‌های خلاقانه، متنوع و اثر بخش را برای تقویم، سررسید و سالنامه به شما مشریان در قالب طرح لایه‌باز psd و یا با فرمت ایندیزاین ارائه می‌دهد.

طرح آگهی ترحیم و بنر تسلیت

زمانی که مشتری از شما تقاضای چاپ اعلامیه فوت و بنر تسلیت دارد، لازم است درخواست مشتری در کمترین زمان و با بهترین طرح آماده شود. بنابراین استفاده از طرح‌های لایه باز آماده ضرورت می‌یابد. با استفاده از طرح لایه‌باز آگهی ترحیم و بنر تسلیت tarh.ir می‌توانید علاوه بر سرعت بخشیدن به کارتان، کیفیت کار خود را نیز بالا ببرید.

مزایای خرید از سایت tarh.ir چیست؟

از مهمترین ویژگی‌ها و مزایای طرح دات آی آر (tarh.ir) می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 داشتن دسته‌بندی جامع در موضوعات مختلف  تعداد، تنوع و کیفیت بالای طرح‌ها  تطابق کلیه‌ی طرح‌ها با استانداردهای چاپ  به روز رسانی پیوسته طرح‌های سایت  قیمت مناسب و مقرون به صرفه

جمع‌بندی

امروزه، پیشرفت تکنولوژی، موجب تحول در صنعت طراحی و چاپ شده است. در عصر جدید، طراحی انواع پوسترها، بنرها، کارت ویزیت، تراکت های رنگی و ریسو و ... با استفاده از ابزارهای کامپیوتری و دانش تخصصی طراحان صورت می‌گیرد. طرح‌ها پیش‌نیاز اصلی صنعت چاپ هستند و اهمیت ویژه‌ای درفرایند چاپ دارند، بنابراین طرح‌های لایه باز، توسط عده‌ای از طراحان برای بهبود و تسهیل فرآیندهای صنعت چاپ، ارائه می‌شوند. طرح دات آی آر یکی از برترین سایت‌ها در زمینه ارائه طرح‌های لایه‌باز برای موضوعات مختلف بوده و پیش‌بینی می‌شود این سایت با تنوع و کیفیت محصولات خود و رضایت بالای مشتریان، در آینده‌ای نزدیک، به عنوان بزرگترین سایت ارائه دهنده طرح لایه باز به فعالیت خود ادامه دهد.

انتهای رپرتاژ آگهی 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: طرح های لایه باز طرح بنر استفاده از طرح طرح لایه باز بنر تسلیت کارت ویزیت طرح تراکت کسب و کار صنعت چاپ طرح بنر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۷۱۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت دانشگاه آزاد در ایجاد پایانه صادراتی مهران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا،‌ بهروز ناصری،‌ رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ایلام در جلسه‌ای با حضور فعالان صنفی و اقتصادی استان ایلام که در این دانشگاه برگزار شد با بیان اینکه ظرفیت سخت‌افزاری و نرم‌افزاری دانشگاه در خدمت بخش تولید، سرمایه‌گذاری و صنعت قرار خواهد گرفت، اظهار کرد:‌ با توجه به سند تحول و تعالی دانشگاه و تأکید همیشگی دکتر طهرانچی مبنی بر حل مسئله در استان‌ها ظرفیت‌های دانشگاه در همه زمینه‌ها در خدمت توسعه استان قرار می‌گیرد.

وی افزود: صنعت، تولید و سرمایه‌گذاری با مشارکت و حضور دانشگاه بسیار نتیجه‌بخش خواهد بود. درب‌های دانشگاه همیشه برای توسعه ایلام باز بوده و به‌عنوان وظیفه ظرفیت دانشگاه در خدمت استان است. ظرفیت بی‌نظیر دانشگاه در شهرستان مهران شامل مجتمع رفاهی و اقامتی و زمین مناسب و پارکینگ ۱۰ هکتاری با مشارکت فعالان اقتصادی و صنعتی استان در راستای ایجاد پایانه صادراتی با محور محصولاتی تولیدی استان شکل می‌گیرد.

اربعین فرصت مناسبی برای توسعه و معرفی استان ایلام

یکی از تجار موفق و دبیر اتاق تعاون استان ایلام نیز گفت: اربعین فرصت مناسبی برای توسعه و معرفی استان است. مهم‌ترین اولویت استان باید رفع موانع اداری برای حضور سرمایه‌گذاران در استان باشد.

فرزاد فیض‌الهی بیان کرد: ورود دانشگاه آزاد اسلامی به توسعه استان امیدبخش و مهم‌ترین اولویت فعلی استان ایجاد پایانه صادرات و برندسازی تولیدات استان است که این مهم با همکاری و محور دانشگاه آزاد اسلامی شکل خواهد گرفت.

به گزارش آنا،‌ در این جلسه فعالان اقتصادی و صنفی ایلام به بیان مشکلات و سنگ‌اندازی‌های پیش روی صنعت استان و سرمایه‌گذاری اشاره و خواستار ورود دانشگاه آزاد اسلامی ایلام به این مباحث شدند و رحیم لطفی عضو اتاق صنعت و معدن و از فعالان و کارآفرینان نمونه استان در حوزه تولید و صنعت آرد استان، یار حسین دینی پژو از کارآفرینان و عضو اتاق اصناف استان و کاظم اسماعیلی از فعالان اقتصادی و کارآفرین به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود پرداختند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • لزوم ایجاد یک سایت فرهنگی و هنری در استان البرز
  • ضرورت ایجاد ساختار مناسب برای پیاده‌سازی علوم انسانی با جهان‌بینی الهی
  • دانشکده طراحی سوئیس: مبلمان را در بسته بندی به اندازه پیتزا بخرید، در خانه به اندازه واقعی می رسند! (+عکس)
  • خانه‌های مولد در سواحل کشور طراحی شده است
  • سومین دوره جایزه ملی تعالی گردشگری برگزار می‌شود
  • مشارکت دانشگاه آزاد در ایجاد پایانه صادراتی مهران
  • تحول در هوش مصنوعی در کشور با ایجاد اپراتور اختصاصی
  • تحول در بودجه تولید با شاخص‌های کیفی
  • کتاب نشانه‌شناسی شکلک‌ها منتشر شد
  • ایده برای طراحی سایت شرکتی