Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا سید محمد حسینی روز شنبه در همایش رفسنجان‌شناسی در تالار خیام این شهر افزود: دستاوردهای این سفرها از ابعاد مختلف فراوان است و می‌تواند زمینه حل مشکلات را تسریع بخشد.
وی در ادامه همچنین با تشریح ظرفیت‌های شهرستان رفسنجان، سابقه فرهنگی و انقلابی مردم این دیار را در دوران پیش و پس از پیروزی انقلاب اسلامی و نیز دفاع مقدس بیان و تاکید کرد: رفسنجان به طلای سبز معروف است و روحیه انقلابی و ولایتمداری مردم آن نیز زبانزد است؛ این دیار به قم ثانی و فاتحان اروند شهرت دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حسینی گفت: شخصیت هایی مانند آیت الله خزعلی، آیت الله طاهری خرم‌آبادی، شهید بهشتی، آیت الله مشکینی و امام خامنه‌ای در دوران شکل گیری انقلاب اسلامی به این منطقه می‌آمدند و در سخنرانی برای مردم و ایجاد روحیه انقلابی بسیار موثر بودند.
به گفته وی آیت الله رییسی نیز در دوران طلبگی در رفسنجان حضور داشته است.
حسینی افزود: رفسنجان در دفاع مقدس درخشید، یاران حاج قاسم، فرمانده گردان های ۴۱۲،۴۱۰، و ۴۱۸ و غواصان لشکر ثاراالله و شهدایی مانند محمدی پور، امینی، میرافضلی نمونه ها و جلوه هایی از فرهنگ ایثار نزد مردم خداجو و مقاوم این شهرستان هستند.

معاون امور مجلس رییس جمهور همچنین با اشاره به شهرت و کیفیت پسته رفسنجان و جایگاه جهانی آن گفت: از این ظرفیت های اقتصادی را باید در توسعه منطقه به کار گرفت.
وی به وجود منطقه ویژه اقتصادی، مرکز نفت، دانشگاه های مختلف ملی، پیام نور و آزاد اسلامی و نیز حوزه های علمیه متعدد در رفسنجان اشاره و بیان کرد: این مراکز علمی – فرهنگی نقش مهمی در تربیت و پرورش نیروهای نخبه و علمی دارند.

حسینی همچنین ظرفیت های حوزه گردشگری را در این شهرستان مورد اشاره قرار داد و گفت: ضرورت دارد که همه این بخش ها را برای توسعه بیشتر منطقه دریابیم.

به گزارش ایرنا رضا رنجبرعسکری رییس دانشگاه ولیعصر (عج) رفسنجان نیز گفت: اگر می خواهیم به توصیه رهبر انقلاب در زمینه اقتصاد مقاومتی که مشکل اصلی کشور اقتصاد است جامه عمل بپوشانیم لازمه آن سرمایه گذاری در علم و فناوری است.

وی افزود: در دانشگاه ولیعصر رفسنجان ۷۰ شرکت دانش بنیان وجود دارد که برخی محصولات را در سطح خاورمیانه عرضه می کند لذا ضرورت دارد که توجه بیشتر به مقوله سرمایه گذاری در این حوزه انجام گیرد.

برچسب‌ها کرمان رفسنجان سیدمحمد حسینی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرمان رفسنجان سیدمحمد حسینی کرمان رفسنجان سیدمحمد حسینی آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۷۱۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسینی: نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم در مجموع انقلابی هستند + فیلم

معاون پارلمانی رییس جمهور گفت: گرایش سیاسی اکثر نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم مشخص است. ممکن است اختلاف نظر‌هایی بین آن‌ها وجود داشته باشد، اما در مجموع از جبهه انقلاب هستند.

سید محمد حسینی، معاون پارلمانی رئیس جمهور در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو گفت : گرایش سیاسی اکثر نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم مشخص است.

وی افزود: ممکن است اختلاف نظر‌هایی بین آن‌ها وجود داشته باشد، اما در مجموع از جبهه انقلاب هستند.

حسینی اظهارداشت : امیدواریم همکاری و تعامل سازنده بین مجلس و دولت در این دوره بیشتر باشد.

وی افزود: مرحله دوم انتخابات در تهران بسیار مهم است، زیرا ۱۶ نفر دیگر باید انتخاب شوند.

حسنی ابراز داشت : نمایندگان تهران به دلیل وقت آزادتر، می‌توانند بیشتر روی وظایف اصلی مجلس تمرکز کنند.

معاون پارلمانی رییس جمهور تاکید کرد : انتخاب هیئت رئیسه مجلس و رؤسای کمیسیون‌ها از اهمیت بالایی برخوردار استو در استان‌ها و شهرستان‌ها، انتخاب نمایندگان به دلیل تعداد کاندیدای کمتر، آسان‌تر است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برخی پروژه هایی که رئیس جمهور در سفرهای استانی افتتاح می کند، آنقدر کوچک است که توسط بخشدار محل هم قابل افتتاح است
  • نشست خبری معاون علمی رییس‌جمهور
  • حسینی: نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم در مجموع انقلابی هستند + فیلم
  • حسینی: گرایش سیاسی اکثر نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم مشخص است / امیدواریم در مجلس دوازدهم تعامل سازنده بین نمایندگان و دولت بیشتر باشد + فیلم
  • معاون رئیس‌جمهور: ۵۰۰ هزار خانه تحویل متقاضیان شد
  • همراهان منطقه‌ای آمریکا و اسرائیل صحنه را در «وعده صادق» باختند
  • استقبال بازار جهانی از محصولات دانش بنیان وطنی
  • وعده صادق اقتدار ایران را به منصه ظهور گذاشت
  • سه اداره‌کل سمنان در پذیرش درخواست‌های مردمی سفر رییس‌جمهور رکورد زدند
  • کاهش نرخ بی‌کاری در کشور/ دولت از برنامه‌های اعلامی خود عقب نیست