Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@11:41:03 GMT

سردار سلیمانی به جریان بین‌المللی تبدیل شده است

تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۷۱۱۳۰

سردار سلیمانی به جریان بین‌المللی تبدیل شده است

حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی روز شنبه در گردهمایی نیروهای مسلح استان خراسان جنوبی به مناسبت یوم الله حمله موشکی به پایگاه عین‌الاسد افزود: این موضوع مهم برگرفته از آثار تحمل و سختی‌هایی است که در این مدت انقلابیون کشیدند و آن زحمات امروز به بار نشسته است.

وی گفت: خیلی‌ها می‌خواهند این موضوع مهم گفته نشود اما حقیقت مطلب این است که این جریان بین‌المللی است و نامه‌هایی که رهبر معظم انقلاب به جوانان غربی نوشتند هم در این مسیر اثرگذار بوده و امروز شاهد جلیقه زردها در فرانسه و سایر آزادیخواهان در انگلیس و آمریکا هستیم که تاثیر همین بیدارگری‌ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: خدای متعال مطابق جهان خلقت که تکوین است در نظام تشریع، جهاد را واجب کرده زیرا جهان خلقت این طور است که اگر دفاع و جهاد نباشد همه ارزش‌ها از بین می‌رود و خوبی‌ها محو می‌شود.

وی افزود: کار پیامبران برای جنگ نیست و برای اندیشه است اما وقتی دشمن مانع ایجاد می‌کند باید آن را برطرف کرد زیرا جنگ مکتب انبیا و ائمه (ع) برای صلح و جنگ دیگران برای طمع و سلطه است که هر دو جنگ است اما ۱۸۰‌ درجه با هم متفاوت هستند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی گفت: دنیای کفر و شرک و خودپرستی به هیچ کسی رحم نمی‌کند و فساد و ‌تباهی عالم را گرفته ‌و ظلم فراگیر شده است؛ ‌هیچ‌ جای کره زمین را برای انسان‌ها امن نگذاشتند و اگر طوری که آنها می‌خواهند، بشود همه جهان را زیر چکمه‌ها می‌کشند.

وی بیان کرد: می‌بینید سر کشورهای ضعیف چه می‌آورند و اگر در مقابل این اندیشه فاسد اندیشه صحیح نباشد که دست آنها را کوتاه کند، هیچ کسی امنیت ندارد پس واجب است در مقابل ظلم، جهاد کرد و جلوی ظلم ظالم‌ گرفته شود.

امام جمعه بیرجند گفت: در این سلطه آنها اگر سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همراهانش را به شهادت رساندند اما اندیشه سلیمانی برای آنها خطر است و از اندیشه سلیمانی می‌ترسند.

وی افزود: اگر دفاع نباشد همه ارزش‌ها از بین می‌رود به این دلیل در مکتب انبیا و ارتش اسلام، دفاع واجب است زیرا دژهایی هستند که مردم بدون سلاح را حفظ کرده و امنیت را نگه می‌دارند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی اظهار داشت: جایگاهی که شما دارید در کنار انواع عبادت‌ها از اشرف عبادات است زیرا در جامعه انسانی هر کسی هر کاری که بخواهد بکند شرط اولش امنیت است که شما تامین‌کننده و ضامن آن هستید.

وی گفت: امروز خدای متعال شرایط را برای ایران اسلامی و انسان‌های آزاده برخلاف نگاه دشمن و دشمن‌پرست‌ها فراهم کرده است و افرادی در همین سال‌های اخیر می‌گفتند جمهوری اسلامی تمام است و ۱۳ آبان، ۹ دی و ۲۲ بهمن را نخواهید دید اما به خواست خدا و بصیرت مردم امروز شاهد ایرانی مقتدر هستند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ادامه داد: مساله پایگاه نظامی آمریکایی عین‌الاسد در منطقه و بازتاب آن در سطح بین‌المللی یک اتفاق ویژه است و مقایسه کنید با پیروزی انقلاب اسلامی که به قول صهیونیست‌ها زلزله بود اما این پس زلزله از آن زلزله هم مهمتر بود.

وی گفت: آن روز با ایثار مردم و روشنگری امام راحل، نهضت پیروز شد ولی یک کمبود داشت و آن باور بود که برخی‌ افراد باور نداشتند این انقلاب بماند به همین خاطر وعده می‌دادند و همه گزینه‌ها را آزمایش کردند همه دنیا را علیه ما شوراندند، جنگ اقتصادی به راه انداختند اما چه شد با تصوری که آنها می‌کردند درست نقطه مقابل انجام شد.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی افزود: امروز کارشناسان غربی اظهار می‌کنند که کار غرب تمام است همانند خبرنگاری که از ترامپ پرسید شما در انتخابات ۲۰۲۴ شرکت می‌کنید و گفت "تا سه سال دیگر آمریکایی نیست که کسی رییس جمهور شود".

وی بیان کرد: به گفته فرمانده سپاه قدس امنیت تروریست‌های غربی در خانه‌هایشان مورد تهدید خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: آنچه امروز اتفاق افتاده بعد از ۴۰ سال تجربه فرق می‌کند با اول انقلاب لذا امروز مجلس انقلابی، دولت انقلابی، نیروهای مسلح انقلابی و نیروی قضایی بیدار ‌برخلاف آیه‌های یاس که خوانده می‌شد، امید را در دل مردم زنده کرده است که امیدواریم اینها نشانه‌هایی از آمادگی جهان برای ظهور حضرت مهدی (عج) باشد.

سردار سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده شهید نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ابومهدی المهندس معاون سازمان نیروهای مردمی عراق (الحشد الشعبی) به همراه ۸ تن از یارانشان بامداد جمعه ۱۳ دی ۱۳۹۸ در مسیر فرودگاه بغداد به دستور دونالد ترامپ رئیس‌ جمهور آمریکا و با پهپادهای وزارت دفاع این کشور (پنتاگون) به شهادت رسیدند.

در اولین گام انتقام این عملیات تروریستی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ساعت ۱:۲۰ بامداد ۱۸ دی «ده‌ها» موشک بالستیک به سوی پایگاه عین‌الاسد آمریکا واقع در استان الانبار عراق شلیک کرد.

برچسب‌ها خراسان جنوبی ایالات متحده آمریکا قاسم سلیمانی امام جمعه بیرجند سید علیرضا عبادی پروندهٔ خبری دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی؛ مرد میدان مقاومت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خراسان جنوبی ایالات متحده آمریکا قاسم سلیمانی خراسان جنوبی ایالات متحده آمریکا قاسم سلیمانی امام جمعه بیرجند سید علیرضا عبادی حجت الاسلام و المسلمین خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۷۱۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار جدی جمهوری اسلامی درباره نقشه جدید نفوذی ها در ایران

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، روزنامه جمهوری اسلامی نوشت:

امریکا و اسرائیل برای منحرف کردن افکار عمومی از رخدادهای اخیر به دنبال ایجاد مسئله در ایران هستد.

صهیونیست‌ها و دولت آمریکا اگر بتوانند در ایران جریان پرسروصدائی که خوراک تبلیغاتی رسانه‌های غربی و صهیونیستی برای مشغول کردن افکار عمومی شود به وجود بیاورند، به هدف خود نزدیک خواهند شد.

جنایتکاران بین‌المللی همواره جنایاتشان را در زمان‌هائی مرتکب می‌شوند که افکار عمومی جهانی به چیزی مشغول باشد. اکنون بایدن و نتانیاهو به چنین چیزی بشدت نیازمند هستند. آنها در ایران عناصر نفوذی زیادی دارند که وظیفه اصلیشان جریان سازی‌های مصنوعی برای مشغول ساختن مردم به درگیری با همدیگر و جلب کردن توجه افکار عمومی بین‌المللی به این درگیری است.

متأسفانه موضوعات بهانه‌ساز که بتوانند ابزاری برای عناصر نفوذی جهت جریان‌ سازی‌های مصنوعی شوند این روزها در کشور ما کم نیستند. همه باید حساسیت زمان را درک کنند و راه‌ها را بر عناصر نفوذی ببندند.

۲۷۳۰۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900013

دیگر خبرها

  • محکومیت سرکوب وحشیانه آزادی بیان در دانشگاه‌های آمریکا در خصوص مسئله غزه
  • سپاه مظهر مشارکت مردم در حوزه‌های مختلف پیشرفت انقلاب است
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی
  • هشدار جدی درباره نقشه جدید نفوذی‌ها در ایران
  • هشدار جدی جمهوری اسلامی درباره نقشه جدید نفوذی ها در ایران
  • سازمان ملل و مجامع بین‌المللی، کارآمدی لازم برای دفاع از مظلوم را ندارند
  • به سردار سلیمانی گفتم اسارت شما هزینه زاست، به‌دست دشمن بیفتید چه؟
  • سومین سالگرد سردار شهید سید محمد حجازی
  • مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند