Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرگزاری فارس از دیشموک، روستاهای رودریش، آجم،میدان و پاتاوه بر دلیل بارش برف راه ارتباطی این روستاها از مرکز بخش دیشموک و همچنین مرکز استان قطع است.

 

میلادی عضو روستای رود ریش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دیشموک با بیان اینکه مردم روستاهای رودریش، آجم، میدان و پاتاوه از طریق تراکتور می‌توانند بین روستاهای خود را تردد کنند اظهار کرد: متاسفانه 20 روز است که نه راه زمینی داریم و نه راه هوایی کسی به فریادمان می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: با توجه به اینکه راه روستاهای ذکر شده هر ساله با این معضل روبرو است متاسفانه هیچ مسوولی به فریاد ما نمی‌رسد.

میلادی گفت: راههای روستایی رودریش، آجم، میدان و پاتاوه به مدت 20 روز است که قطع می‌باشد و حتی در این روستاها آنت‌دهی تلفن همراه هم قطع می‌شود تا جایی که برق این روستاها در روزهای اول قطع بود ولی متاسفانه هیچ فریادرسی نخواهیم داشت.

وی در ادامه گفت: با توجه به اینکه مدت 20 روز است راههای ارتباطی این روستاها قطع است معیشت مردم این روستاها با مشکل روبرو است.

به گزارش فارس از دیشموک، امیدوارم که مسوولان متولی از طریق هوایی نسبت به آذوقه مردم این روستاها امدادرسانی کنند.

اهالی روستاهای رودریش، آجم، میدان و پاتاوه گلایه‌مندی خود را نسبت به عدم امکانات رفاهی در این روستاها ابراز نمودند و خواستار رفع مشکلات خود از طریق خبرگزاری فارس شدند.

 

 

انتهای پیام/82027

منبع: فارس

کلیدواژه: رودریش آجم مدیان پاتاوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۷۱۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی راه‌های ارتباطی ۳۵۰ روستای سیل‌زده در خراسان جنوبی

جلال زاده مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: طی این چند روز ۶۰ تیم عملیاتی راهداری و ۱۹۰ راهدار با ۱۵۰ دستگاه انواع ماشین آلات به صورت شبانه روزی برای عملیات بازگشایی محور‌های روستایی بکارگیری شدند.

او افزود: به راه‌های ارتباطی بیش از ۳۵۰ روستا در استان طی چندین روز گذشته در اثر سیلاب آسیب وارد شد که با تلاش شبانه روزی عوامل راهداری همه محور‌های آسیب دیده از سیلاب اخیر بازگشایی شد.

جلال زاده تصریح کرد: در حال حاضر راهداران مشغول پاکسازی پل ها، آبنماها، تخلیه قنو‌ها و ریزش برداری کامل محور‌های خاکی و کوهستانی با هدف ایجاد ارتباط ایمن و پایدار برای راه‌های مذکور هستند.

منبع: فارس

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • راه اندازی فیبر نوری در ۳۴ روستای رشت
  • روستای رودریش شهرستان کهگیلویه درگیر اپیدمی بیماری تب مالت است
  • نبود سالن ورزشی مشکل اصلی روستاهای دهستان الوندکوه غربی
  • مطالبات مردم روستاهای آبپخش پیگیری می‌شود
  • بررسی اقدامات انجام شده برای تامین آب شرب روستاهای مرزی اسلام آباد، دیناران و دولکان
  • نماینده مجلس: طرح هادی از تخلف ساخت وساز در روستاهای البرز می کاهد
  • بازگشایی راه‌های ارتباطی ۳۵۰ روستای سیل‌زده در خراسان جنوبی
  • آب شرب روستاهای مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی وصل شد
  • میدان دام کاج؛ در محاصره سگ‌های ولگرد
  • آب شرب ۱۰۰ درصد روستاهای مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی وصل شد