Web Analytics Made Easy - Statcounter

برخورد دو خودروی پراید و پژو و دو موتورسیکلت در محور منوجان هشتبندی ۷ کشته و سه مصدوم برجای گذاشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ شب گذشته دراثر برخورد دو خودروی پراید و پژو و دو موتورسیکلت در محور منوجان هشتبندی ۷ کشته و سه مصدوم برجای گذاشت.

در این حادثه خودروی پراید سوخت بر پس از برخورد شاخ به شاخ با خودروی پژو و نیز برخورد با دو دستگاه موتور سیکلت دچار حریق شد و دو راکب موتور سیکلت، ۴سرنشین پژو و یک سرنشین پراید دچار سوختگی شدید شده و جان خود را از دست دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



یک خودروی پراید نیز در این سانحه از جاده منحرف شده بود که دو مصدوم برجای گذاشت که حال سرنشینان مساعد گزارش شده است.

اجساد فوتی های این حادثه با کمک نیروهای امدادی هلال احمر، اورژانس و آتشنشانی منوجان پس از خارج شدن از خودروها به سردخانه بیمارستان منوجان منتقل شد. این حادثه و حوادث این چنین نیاز به آسیب شناسی ویژه دارد تا بیش از این شاهد جان باختن هموطنانمان نباشیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: خودروی پراید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۷۱۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزشکار نوجوان ایران آسمانی شد | سومین مرگ بعد از حادثه تلخ

به گزارش همشهری آنلاین 22 بهمن ۱۴۰۲ بود که اعضای تیم بسکتبال «رستمی» که به نمایندگی از استان قزوین در رقابت‌های لیگ نوجوانان کشور در قم شرکت کرده بودند، در مسیر بازگشت دچار سانحه رانندگی شدند.

این حادثه تلخ زمانی رخ داد که چهار بسکتبالیست کشورمان در شرایطی که به‌دلیل خرابی خودروی خود در حاشیه جاده ایستاده بودند، بر اثر برخورد یک خودروی ۲۰۶ که آتش گرفته بود، دچار حادثه شدند.

محمدامین کاظمی و امیرمحمد اردکانی ورزشکارانی بودند که به دلیل مرگ مغزی جان خود را از دست دادند و حالا پس از گذشت بیش از ۲ماه،‌ امروز خبر درگذشت رهام یزدی سومین بازیکن این تیم هم اعلام شد.

خوشبختانه طاها فلاح، دیگر بازیکن آسیب‌دیده این سانحه از بیمارستان مرخص شد و بهبود پیدا کرد.

کد خبر 847612 برچسب‌ها ویژه ورزشی بسکتبال

دیگر خبرها

  • سوانح رانندگی در مشهد یک کشته و ۶۵ مصدوم بر جای گذاشت
  • سوانح رانندگی در مشهد یک کشته و ۶۵ مصدوم بر جا گذاشت
  • اتفاق تلخ در بسکتبال/ سومین نوجوان حادثه تصادف هم پر کشید
  • حادثه رانندگی با ۱۴ مصدوم در محور سقز _ دیواندره
  • ورزشکار نوجوان ایران آسمانی شد | سومین مرگ بعد از حادثه تلخ
  • دو سانحه رانندگی با ۱۴ حادثه‌دیده در بم
  • برخورد تریلر و پراید در حمیدیه ۶ مصدوم بر جای گذاشت
  • وقوع ۱۳ حادثه رانندگی در استان سمنان/ واژگونی خودرو صدر حوادث است
  • چهار فوتی در دو حادثه رانندگی در محور‌های خوزستان
  • ۵ مصدوم در برخورد دو خودروی سواری در جاده قم به اصفهان