Web Analytics Made Easy - Statcounter

با توجه به اخبار اخیر درباره احتمال آزادسازی واردات خودرو، فعالان این بازار در انتظار کاهش قیمت خودروهای داخلی به خصوص  قیمت پراید بودند اما روز گذشته روند قیمت‌ها برگشت و انواع خودروها و قیمت پراید گران شدند .به طوری که قیمت پراید هر روز گرانتر می شود و مسئولان هم برای افزایش قیمت پراید نتوانسته اند چاره اندیشی مناسبی کنند حال بازار خودروهای داخلی اصلا خوب نیست و قیمت پراید هر روز در مسیر صعودی قرار دارد و خیال آرام نشستن ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

منبع: فردا

کلیدواژه: قیمت پراید قیمت پراید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۷۱۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هاآرتص: اسرائیل با تحریم آکادمیک بی‌سابقه‌ای روبه‌رو است

یک روزنامه عبری زبان نوشت اسرائیل با تحریم آکادمیک بی‌سابقه‌ای روبه‌رو است که می‌تواند محافل دانشگاهی آن را به خطر انداخته و به اقتصاد آن شدیدا ضربه بزند و این در حالی است که کابینه آن در این رابطه هیچ اقدامی انجام نمی‌دهد.

به گزارش ایسنا، روزنامه عبری زبان «هاآرتص» نوشت ارزیابی‌های روبه‌فزونی دال بر این است که اسرائیل در پی تظاهرات‌ها علیه‌ خود در دانشگاه‌های بزرگ آمریکا، با تحریم آکادمیک بی‌سابقه‌ای روبه‌رو شده است و چنین تحریم‌هایی می‌تواند محافل دانشگاهی رژیم صهیونیستی را به خطر انداخته و زیان شدیدی را متوجه اقتصاد این رژیم کند.

رسانه‌های این رژیم می‌گویند نشانه‌هایی دال بر تحریم پژوهشگران صهیونیست در دانشگاه‌های خارجی وجود دارد و نگرانی‌ها در خصوص تحریم بین‌المللی آنها رو به افزایش است.

این رسانه‌ها به نقل از وزیر آموزش رژیم صهیونیستی اعلام کردند: «قصد داریم در اسرع وقت طرح عملی را به کابینه ارائه کنیم اما چنین طرحی نیازمند بودجه بزرگی است.»

همچنین این رسانه‌ها تاکید کردند که چنین تحریمی می‌تواند محافل آکادمیک این رژیم را به خطر انداخته و به اقتصاد آن به شدت آسیب بزند.

رئیس موسسه پژوهش‌های امنیت داخلی رژیم صهیونیستی و رئیس سابق کمیته برنامه‌ریزی و بودجه وابسته به شورای آموزش عالی این رژیم نیز گفت: روابط بین‌المللی به منزله کپسول اکسیژن برای چهره‌های دانشگاهی است و این محافل آکادمیک نیز اکسیژن صنایع امنیتی وهای‌تک هستند و اگر به خطر بیفتند دانشگاه‌ها با زیان‌های بی‌سابقه‌ای روبه‌رو می‌شوند و در پی آن اقتصاد و صنایع امنیتی نیز آسیب می‌بینند.

وبگاه روزنامه «تایمز اسرائیل» با اشاره به گزارشی که به تازگی از سوی وزارت نوآوری، علوم و فناوری این رژیم منتشر شده، اعلام کرد: این گزارش حاکی از کاهش شدید آمادگی پژوهشگران آکادمیک کشورهای اروپایی برای همکاری با همتایان صهیونیست خود از تاریخ هفتم اکتبر است.

این وبگاه در ادامه نوشت پس از حدود هفت ماه از نبود هیچ طرحی، وزارت علوم و فناوری می‌گوید کمیته‌ای را برای مقابله با تحریم‌های دانشگاهی در کشورهای اروپایی تشکیل خواهد داد.

همچنین این وبگاه گزارش داد از جمله کشورهایی که این تحریم‌ها را هدایت می‌کنند، نروژ، دانمارک، فنلاند، سوئد، ایسلند و ایرلند هستند.

البته کشور ایتالیا که تاریخ طولانی و مهمی از همکاری‌های آکادمیک با رژیم صهیونیستی دارد و همین‌طور کشور بلژیک را که کشوری پیشرو در جامعه تحقیقاتی اروپا است، باید به این لیست افزود.

روند اعتراضات علیه رژیم صهیونیستی در دانشگاه‌های آمریکا و اروپا رو به افزایش رفته و مدیریت دانشگاه‌ها در تلاش هستند با متفرق کردن تحصن‌ها و توسل به زور، جنبش‌های دانشجویی را سرکوب کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • محصولات داخلی قابل عرضه در بازار داخلی و خارجی است
  • اعلام نرخ اقلام اساسی بازار سمنان در روز دوشنبه دهم اردیبهشت
  • هاآرتص: اسرائیل با تحریم آکادمیک بی‌سابقه‌ای روبه‌رو است
  • قیمت خودرو امروز ۱۱ اردیبهشت +جدول
  • هم زمان با حضور شرکت جک در نمایشگاه خودرو پکن: 2 خودرو جدید کرمان موتور که امسال وارد بازار ایران می شوند مشخص شدند (+عکس ،اسامی و مشخصات)
  • پتانسیل بازار آفریقا برای خودروهای اقتصادی سایپا
  • تولید زیر تیغ واردات یارانه‌ای!
  • راهکار توسعه اقتصادی و تقویت منابع ارزی؛ تولید زیر تیغ واردات یارانه‌ای!
  • با کمتر از ۱۰۰ میلیون تومان صاحب خودرو شوید!
  • قیمت قورمه سبزی نجومی شد