Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا اکبرپور می گوید آنهایی که گل به خودی زدند مقصر هستند

علیرضا اکبرپور مهاجم اسبق تیم استقلال درباره حذف سرخابی ها از آسیا صحبت هایی را مطرح کرد.

 

به گزارش طرفداری، علیرضا اکبرپور در خصوص حذف سه باشگاه ایرانی از لیگ قهرمانان آسیا به فارس گفت:

باعث تاسف است که چنین شرایطی برای تیم‌های بزرگ ما با این همه هوادار به وجود آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود:

نباید این اتفاق می‌افتاد اما از طرفی شاید این محرومیت تلنگری برای فوتبال ما باشد که به سمت و سوی حرفه‌ای گری برویم. باید به سمتی برویم که استقلال و پرسپولیس با ترس و لرز راهی این تورنمنت نشوند و مجبور نباشند برای دریافت مجوز حرفه‌ای به هرکسی وصل شوند. این برای فوتبال و ورزش کشور دردآور است.

اکبرپور در مورد اینکه مقصر این ماجرا مدیران فدراسیون هستند یا باشگاه‌ها، عنوان کرد:

مسئولین ورزش کشور و فدراسیون باید پیگیری می‌کردند و اجازه نمی‌‌دادند کار به اینجا برسد. علاوه بر این وقتی مدیرانی که بر سر کار قرار می‌گیرند دانشی ندارند این اتفاق می‌افتد. آن‌ها فکر می‌کنند همیشه هرکاری را می توان با زیر سبیلی رد کردن انجام داد و یکی دو سال همینطور کار را پیش برد اما دیدیم که اینطور نبود و یک جا به مشکل می‌خوریم که مایه آبروریزی می‌شود.

مهاجم اسبق استقلال در مورد اینکه اقدام کمیته صدور مجوز حرفه‌ای با وجود 3 رئیس، حساسیت‌های کنفدراسیون فوتبال آسیا را بیشتر کرد، گفت:

انتظارمان این است که واقعا قانون رعایت شود. این همه پول خرج می‌شود. اگر تخلفی صورت گرفته جلوی آن را بگیرند تا شاهد چنین روزهایی نباشیم و AFC روی ماجرا دست نگذارد. باید مسئولین فوتبال و ورزش مراقب این مسائل باشند.

اکبرپور افزود:

همه افرادی که در صدور مجوز حرفه‌ای مسئولیت و وظیفه دارند و آن کسانی که گل به خودی زدند مقصر هستند. نباید این کار را می‌کردند. باید جدی‌تر در فوتبال برخورد کنیم. تا چه زمانی باید درگیر این مشکلات، مسائل مالی، نداشتن زمین و... باشیم؟ وقتی حرف می‌زنیم حرفه‌ای هستیم اما واقعا مسئولین باید سخت گیرانه تر کار کنند تا همه چیز روی روال خودش قرار بگیرد و این مشکلات درست شوند.

اکبرپور در مورد اینکه به نظر می‌رسد بزرگترین بازنده این ماجرا هواداران تیم‌ها هستند، گفت:

صددرصد. هواداران این همه خون دل می‌خورند. در استادیوم‌ها نیستند اما در خانه‌ها بازی‌ها را پیگیری می‌کنند. خیلی از آن‌ها با باخت تیمشان مریض می‌شوند و با برد آن خوشحال هستند. علاوه بر هواداران، بازیکنان هم ضربه می‌خورند چون می‌خواهند در آسیا بازی کنند و بیشتر دیده شوند. تیم‌ها از نظر مالی و اسپانسری به مشکل می‌خورند. در کل فوتبال کشورمان با این اتفاق از لحاظ مادی و معنوی ضربه می‌خورد. فقط به خاطر ندانم کاری افرادی که باید سخت گیرانه تر و با دقت بیشتر کار می‌کردند.

پیشکسوت استقلال در خصوص اینکه آیا امیدی هست در سال‌های بعد این شرایط درست شود، عنوان کرد:

کسی که خودش را به خواب زده را نمی‌توان بیدار کرد. مسئولین واقعا باید بیدار شوند و افراد توانمند در راس کار قرار بگیرند. در غیر این صورت صدسال دیگر هم این شرایط درست نمی‌شود. باید عزم و اراده‌ای باشد. آن‌‌هایی که در راس کار هستند از وزیر ورزش تا مدیران فدراسیون باید جدی بگیرند و واقعا بخواهند که مشکلات را حل کنند. این مشکل باید یکبار برای همیشه به صورت ریشه‌ای حل شود. هرچه جلوتر برویم شرایط بدتر و جامعه متضرر می‌شود. باید هرچه سریعتر برای رفع این معضل اقدام کنند.

اخبار داغ 

لیلا بلوکات از خط قرمز بی حجابی گذشت + عکس ها واکنش مهدی طارمی به حذف پرسپولیس و استقلال از لیگ قهرمانان آسیا کشف حجاب مرجانه گلچین + عکس علی خطیر: آدرس غلط ندهید، سرخابی ها را کمیته بدوی فدراسیون فوتبال حذف کرد نه AFC رکورد تاریخی بایرن مونیخ؛ گلزنی در ۶۵ بازی متوالی بوندسلیگا واکنش جرارد پیکه به اظهارات کانوت با منتشر کردن فیش حقوقی اش / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: علیرضا اکبرپور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۷۱۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اکبرپور در استقلال ملاثانی ماندنی شد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، سیاوش اکبپور بعد از باخت تیمش مقابل سپاهان در جام حذفی از سرمربیگری استقلال ملاثانی کناره گیری کرد.

روز گذشته هم مدیرعامل باشگاه استقلال ملاثانی اعلام کرد در تلاش است که وی را به برگرداند که این اتفاق افتاد و شب گذشته بعد از صحبت با اکبرپور، وی مجددا به این تیم بازگشت.

رسانه باشگاه استقلال ملاثانی نیز با انتشار متنی نوشت: باتوجه به رایزنی‌ها و گفتگوهای صورت گرفته از سوی ارکان باشگاه، پس از بازی با سپاهان، جناب آقای سیاوش اکبرپور به خانه خود بازگشت و تا پایان فصل جاری لیگ یک فوتبال کشور با اقتدار و نشاط بیش از گذشته در کنار مردم خوزستان و در جایگاه سرمربی استقلال ملاثانی خواهد ماند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال درباره سرخابی‌ها
  • عالیشاه و بیرانوند تحت نظر کادر پزشکی و غیبت 3 مصدوم؛ گزارش تمرین پرسپولیس
  • برگزاری تمرین امروز پرسپولیس با ۵ مصدوم
  • خصوصی‌سازی سرخابی‌ها نیاز به مراقبت بیشتری دارد/ بهترین نسخه اقتصادی برای فوتبال ایران رقم خورد
  • تشریح وضعیت علیرضا بیرانوند از زبان پزشک معالجش
  • داوران هفته بیست و پنجم | حساس ترین بازی ها به برادران حیدری رسید
  • مشتری ۲میلیون دلاری تیم ایرانی به جهانبخش
  • اکبرپور در استقلال ملاثانی ماندنی شد
  • نیکبخت کاندیدای خوش پوش ترین مربی ایران (عکس)
  • در جلسه حسن یزدانی با علیرضا دبیر و محسن کاوه چه گذشت؟