Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، هادی طحان نظیف روز شنبه در نشست خبری خود در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا قانون برای اعلام موارد رد صلاحیت نامزدهای انتخاباتی شفاف است،‌ گفت: ما همیشه از اصلاح قانون انتخابات استقبال کردیم، در یک ماه گذشته سه یا چهار نفر از اعضا بر این نکته اذعان داشتند اگر قانون درباره اعلام دلایل رد صلاحیت نامزدهای انتخابات تغییر کند ما نیز مطیع قانون خواهیم بود، معتقدیم که قوانین انتخابات باید اصلاح شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی شورای نگهبان درباره آخرین وضعیت بررسی رتبه‌بندی معلمان در شورا اظهار کرد: طرح رتبه‌بندی معلمان به شورا ارسال شده در حال رسیدگی هستیم.

طحان‌نظیف تصریح کرد: این مصوبه ماهیتش لایحه است که طبیعتا اگر لایحه باشد بخشی از بار مالی را دولت تقبل می‌کند ولی در مورد بخشی دیگر ما سوالات و ابهاماتی داریم که در حال بررسی هستیم.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا آیت الله جنتی از ریاست شورا کنار می‌رود؟ گفت: تغییری در شورای نگهبان مطرح نیست این شایعات را تایید نمی کنیم.

سخنگوی شورای نگهبان اضافه کرد: دیدار اعضای شورای نگهبان با نمایندگان مجلس موضوعی مرسوم است که با هدف افزایش کیفیت فرآیند قانون گذاری انجام می‌شود.

وی همچنین درباره شایعات درخصوص بودجه شورای نگهبان گفت: بودجه شورای نگهبان کاملا شفاف است و همه هزینه‌ها و مصارف‌ تحت نظارت دستگاه‌های نظارتی و دبیر و اعضای شوراست و در این سالها هیچ تخلفی نداشته‌ایم.

طحان نظیف اضافه کرد: بودجه سال بعد شورا به دلیل آنکه انتخابات نداریم، کاهشی است، معدود رسانه‌هایی درباره بودجه شورا حرفه‌ای و اخلاقی عمل نکردند.

ادامه دارد 

برچسب‌ها شورای نگهبان قانون انتخابات هادی طحان نظیف

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شورای نگهبان قانون انتخابات هادی طحان نظیف شورای نگهبان قانون انتخابات هادی طحان نظیف شورای نگهبان طحان نظیف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۷۱۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در دولت سیزدهم بیشترین مجور برای جذب معلم صادر شده است

سخنگوی دولت با بیان اینکه طرح رتبه بندی معلمان در دولت سیزدهم اجرایی شد، گفت: دولت بیشترین مجوز استخدامی را برای آموزش و پرورش صادر کرده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، علی بهادری جهرمی امروز _پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت‌_ در مراسم تجلیل از مقام معلم در شهرستان گلپایگان، اظهار کرد: الگوی رشد و تعلیم در مملکت ما با کشورهای غربی تفاوت دارد زیرا الگوی غرب را در کودک کشی و حمله وحشیانه به درمانگاه‌ها، مدرسه و دانشگاه و چادرهای کمپ نشین‌ها در رفح و غزه می‌بینیم در حالی که الگوی توسعه و رشد در جمهوری اسلامی در اقتدار دفاعی غرورآفرین سرداران نظام می‌بینیم که از انسانیت دفاع می‌کنند و هر کدام به تنهایی یک معلم اخلاق هستند.

وی افزود: مملکت ما در آینده به سمتی خواهد رفت که معلمان مشخص می‌کنند چون الگوی رشد و توسعه در اقتصاد، فرهنگ، تاریخ، سیاست به دست معلمانی است که به میدان آمدند تا انسان بسازند بنابراین دولت سیزدهم یقین دارد که اولویت با آموزش و پرورش است و در این راستا بیشترین میزان سهمیه به تربیت معلم اختصاص یافته است.

سخنگوی دولت با بیان اینکه نرخ بی‌سوادی مملکت ما پیش از پیروزی انقلاب نصف میانگین جهانی یعنی حدود ۳۷ درصد بوده است، افزود: اکنون نرخ باسوادی در مملکت ما به ۹۸ درصد رسیده است که از میانگین جهانی بالاتر رفته است بنابراین دشمنان دندان طمع تیز کرده‌اند تا از پتانسیل باسوادی ما برای منافع خود استفاده کنند.

بهادری جهرمی ادامه داد: امید می‌رود همان گونه که با دستان توانمند معلمان نرخ با سوادی در مملکت ما افزایش یافت، مسیر رشد طراحی و برنامه‌ریزی شود
تا در دنیای آینده که دنیای هوش مصنوعی است دست پیدا کنیم.

وی با بیان اینکه طرح رتبه بندی معلمان در دولت سیزدهم اجرایی شد، افزود: دولت بیشترین مجوز استخدامی را برای آموزش و پرورش صادر کرده است.

سخنگوی دولت با اشاره به تأسیس دانشگاه فرهنگیان در گلپایگان گفت: مقرر شده مکانی برای دانشگاه مشخص شود تا برای مهرماه سال جاری دانشگاه راه‌اندازی شود.

رتبه بندی معلمان پس از یک دهه اجرایی شد

محمدرضا ابراهیمی، مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان اظهار کرد: علی رغم موانع اقتصادی رتبه بندی معلمان پس از یک دهه اجرایی شد.

وی از واریز سرانه معلمان خبر داد و گفت: مهمترین مشکل کمبود و چالش نیروی انسانی بود که سال گذشته حدود ۲۰۰ هزار معلم در کشور جذب شده است.

کد خبر 750178

دیگر خبرها

  • عضو شورای اسلامی کلانشهر اهواز :کلانشهر اهواز امینی شهردار را نمی‌خواهد | کسی ندای هل من ناصرا ینصرنی اهواز را نمی شنود
  • آخرین خبر از پاسکاری برنامه هفتم توسعه میان مجلس و شورای نگهبان /تکلیف بودجه ۱۴۰۳ در این مجلس روشن می شود؟
  • ایرادات شورای نگهبان به جداول بودجه چه زمانی بررسی می‌شود؟
  • در دولت سیزدهم بیشترین مجوز برای جذب معلم صادر شده است
  • در دولت سیزدهم بیشترین مجور برای جذب معلم صادر شده است
  • اولویت اصلی دولت آموزش و پرورش است
  • تصویب لایحه بودجه ۱۴۰۳ شهرداری
  • اعضای شورای شهر سنندج چه مطالباتی را در حضور استاندار کردستان مطرح کردند؟
  • استیضاح شهردار ارومیه ناکام ماند
  • بیمه شخص ثالث راننده‌محور، بند قانونی که چشم‌انتظار اجراست