Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@09:12:55 GMT

سرمایه گذاری بخش خصوصی، فوتبال قزوین را زنده کرد

تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۷۱۴۰۲

سرمایه گذاری بخش خصوصی، فوتبال قزوین را زنده کرد

پژواک کرمپور روز شنبه با بیان این مطلب، افزود: باید از مدیران شمس آذر تشکر کنیم که در این شرایط که از نظر مالی، تیم های ورزشی با مشکل مواجه هستند در ورزش سرمایه گذاری کرده و فوتبال قزوین را زنده کرده اند.

وی با اشاره به برنامه خود برای تیم شمس آذر، گفت: ما تلاش می کنیم مرحله به مرحله جلو برویم و امیدواریم رسانه ها نیز با همکاری کنند چون این تیم حدود یکسال است که در لیگ دسته دو تشکیل شده و در لیگ دسته یک نیز بیش از چند ماه سابقه فعالیت ندارد و با مسایل و مشکلات زیادی نسبت به تیم های با سابقه مواجه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کرمپور با تاکید بر همراهی رسانه ها و مسوولان با این تیم، گفت: تیم شمس آذر در قزوین در حال رشد است و می تواند برای فوتبال کشور در آینده تاثیر خیلی خوبی داشته باشد.

سرمربی تیم شمس آذر قزوین با اشاره به شیطنت برخی رسانه ها در درج نام سابق این تیم، گفت: امتیاز تیم بادرام تهران از سوی شمس آذر قزوین برای حضور در لیگ دسته اول فوتبال کشور خریداری شده و درج نام سابق آن، شیطنت برخی رسانه ها است.

وی با اشاره به دیدار دیروز خود مقابل ملوان و تبریک پیروزی به حریف، گفت: ما چندین موقعیت خیلی خوب داشتیم که متاسفانه به گل تبدیل نشد ولی امیدواریم در بازی های بعدی نمایش مطلوب تری داشته باشیم.

با پایان یافتن هفته سیزدهم رقابتهای فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور، تیم ملوان با کسب ۲۷ امتیاز همچنان در صدر جدول باقی ماند و تیم شمس آذر قزوین نیز با کسب ۱۴ امتیاز در رتبه یازدهم جدول رده بندی قرار گرفت.

برچسب‌ها فوتبال وزارت ورزش و جوانان استان قزوین لیگ برتر فوتبال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال وزارت ورزش و جوانان استان قزوین فوتبال وزارت ورزش و جوانان استان قزوین لیگ برتر فوتبال تیم شمس آذر رسانه ها لیگ دسته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۷۱۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود شهریارِ مهدی طارمی به لیگ دسته اول فوتبال جوانان

تیمی با مالکیت مهدی طارمی ستاره بوشهری در یک سال گذشته فعالیت خود را آغاز کرد بعد از قهرمانی در لیگ بزرگسالان استان بوشهر به دستاورد جدیدی دست یافت.

مسابقات فوتبال زیر گروه مناطق کشور به میزبانی باشگاه شهریار بوشهر با حضور ۵ تیم برگزار شد.

باقر زنگنه و‌ دوستانش از لیگ جوانان استان بوشهر استارت زدند و بعد از حدود یازده ماه در ورزشگاه شهید مهدوی جشن صعود به لیگ یک را برگزار کردند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • پیروزی تیم‌های خوزستان در فوتبال دسته دوم کشور
  • سرمربی سایپا بار دیگر برکنار شد
  • آمادگی استان قزوین برای سرمایه گذاری‌های خارجی
  • ایجاد اشتغال برای ۱۲ هزار نفر توسط چینی ها در کرمان
  • گزارش زنده: گل‌گهر 0 - 0 شمس‌‌آذر
  • استاندارد کیفی و سرعت سوددهی برای سرمایه‌گذاران بخش خصوصی + اینفوگرافیک
  • همدلی مدیران سرمایه بزرگی برای قزوین است
  • صعود شهریارِ مهدی طارمی به لیگ دسته اول فوتبال جوانان
  • برگزاری همایش سرمایه‌گذاری «کرمان آیدکس ۲۰۲۴»
  • اهمیت توسعه میادین مشترک کشور با سرمایه مردمی و توان بخش خصوصی