Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان،‌ تیم گنبدکاووس در شروع فصل رقابت‌های لیگ برتر کشور نیز حال‌ و روز خوشی نداشت و در رده چهاردهم جدول قرار داشت.

با آمدن یک مربی از کادر مربیان تیم ملی کشور به تیم شهرداری گنبدکاووس، این تیم قعر جدولی جان تازه‌ای گرفت  و توانست با چهار پیروزی پیاپی، حلقه گمشده این تیم یعنی، روحیه جنگندگی و عطش پیروزی را در وجود بازیکنان زنده کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 در ادامه رقابت‌ها مصدومیت دو عضو از ترکیب اصلی تیم، امین درغنه و حسین امیری تیم شهرداری گنبدکاووس با کمبود بازیکن موثر روبرو شد و روند پیروزی این تیم با به بن‌بست خورد و نتوانست روند پیروزی‌های خود را تداوم بخشد.

 در کنار آن تعطیلات لیگ به دلیل جام باشگاه‌های جهان و غیبت میکاییل تاجر در تمرینات نیز مزید بر علت شد تا تیم به حاشیه کشیده شود و روحیه جنگندگی تیم فروکش کرد.

کادر فنی و مدیران شهرداری گنبدکاووس که به فکر تقویت تیم با جذب بازیکن بودند در ادامه تعطیلات نیم فصل یکباره با جای خالی دو بازیکن موثر و کلیدی پشت خط زن روبرو شدند.

میکائیل تاجر و یونس قلیچ نیازی که بار اصلی حملات بر دوش آنها بود از تیم جدا شدند و  و این معضل شیرازه تیم را از هم پاشید و فشار سنگینی بر روی کادر فنی و بازیکنان تحمیل شد.

حاشیه‌های فراوان داخلی و بیرونی باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری گنبدکاووس حتی انگیزه سرمربی پرمعلومات و با تجربه‌ای مثل«عظیم جزیده » را که عطش فراوانی برای کسب موفقیت و پیروزی داشت متاثر ساخت و در روند مسابقات اخیر کاملا مشهود بود تمرکز و توان او هم به  مسائل بیرونی معطوف شده است و فشار سنگینی را به دلیل حواشی تیم تحمل می‌کند.
*‌هواداران و عاشقان والیبال پایتخت همواره حامیان اصلی تیم هستند

در این لحظات سخت تیم شهرداری گنبدکاووس فقط و فقط به آرامش، ثبات، اتحاد حمایت همه جانبه هواداران نیاز دارد تا تمرکز و روحیه جنگندگی خود را به دست آورده و بار دیگر شگفتی‌ساز شوند.

گواه آن نیز فصل گذشته است که این تیم با بازیکنان جوان و بومی تا هفته شانزدهم تنها چهار برد کسب کرده بود و مانند الان فشار سنگینی روی تیم بود اما به یکباره با حمایت همه‌جانبه ورق برگشت و تیم گنبدکاووس شگفتی‌ساز لیگ شد و نشان داد که اگر تیم فقط به بازی خود تمرکز کند و حواشی از تیم خارج شود حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

حتی در ابتدای فصل هم اینگونه بود و با آمدن عظیم جزیده و حمایت‌های هواداران و مسئولان تیم گنبدکاووس به مدت چند هفته یکه‌تازی می‌کرد و بسیاری از تیم‌های مدعی را متزلزل ساخت.

 هواداران والیبال گنبدکاووس از شرایط این تیم آگاه بوده و به خوبی می‌دانند که توقعات از تیم باید براساس داشته‌هایمان باشد و لزوم حمایت از بازیکنان و کادرفنی این تیم در این مقطع حساس از فصل بیش از پیش احساس می‌شود چرا که فقط حدود یک ماه به انتهای مرحله مقدماتی لیگ باقیمانده و حسرت و افسوس بازی‌های گذشته هیچ دردی را دوا نخواهد کرد.

انتهای پیام/2307/

* در طول تاریخ والیبال کشور تیم گنبدکاووس همواره غیر قابل پیش‌بینی بوده است

یقینا با برگشتن ثبات و روحیه به تیم همانند فصل گذشته شگفتی آفرین خواهد بود و امیدواریم همانند فصل گذشته که «عظیم جزیده» از "کار بزرگ" صحبت می‌کرد و تیم گنبد در انتهای فصل موفق به انجام آن شد امسال نیز تکرار شود‌ و آن اتحاد و همدلی به تیم بازگردد.

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس خبر فارس نیوز تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس والیبال گنبدکاووس دو بازی نخست نیم فصل شهرداری گنبدکاووس تیم گنبدکاووس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۷۱۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی تیم والیبال دانش‌آموزی مقابل چین تایپه/ تقابل با آلمان در فینال جهان

تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با پیروزی ۳ بر ۲ مقابل تیم قدرتمند چین تایپه به فینال رقابت‌های دانش‌آموزان جهان راه یافت.

 تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران که با پیروزی‌های پیاپی و عبور از تیم‌های قدرتمندی چون آلمان، بلژیک، هلند و ایتالیا به مرحله نیمه‌نهایی راه یافته بود ظهر امروز در ادامه بازی‌های درخشان خود و در حضور سفیر ایران در صربستان، دیدار حساسی را مقابل چین تایپه برگزار کرده و راهی فینال رقابت‌های والیبال دانش‌آموزان جهان شد.

در دیدار نیمه‌نهایی که بنا به قوانین ISF (فدراسیون جهانی ورزش مدارس) برنده به صورت سه دست از پنج دست مشخص می‌شود، تیم‌ملی دانش‌آموزی ایران پس از شکست در دو دست اول با نتیجه مشابه ۲۸ بر ۲۶، در دست‌های سوم و چهارم به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۱۹، ۲۵ بر ۱۶ پیروز شد تا کار به دست پنجم بکشد. دانش‌آموزان والیبالیست کشورمان در این دست حساس با برتری در رالی امتیازات و تلاش پایاپای حریف، در نهایت توانایی و غیرت خود را به رخ کشیده و با نتیجه ۲۰ بر ۱۸ دست پنجم را نیز به سود خود خاتمه دادند تا با شایستگی راهی فینال مسابقات شوند.

شیربچه‌های تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی کشورمان فردا راس ۲۰:۳۰ شب به وقت تهران در بلگراد به مصاف آلمانی خواهند رفت که موفق به شکست ترکیه شده و به فینال راه یافته است. آلمان پیش از این یکبار در دور گروهی مغلوب والیبالیست‌های کشورمان شده بود.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی آموزش و پرورش

دیگر خبرها

  • عنایتی: شمس‌آذر نشان داد انگیزه جلوتر از حاشیه است
  • حمایت دانشجویان دانشگاه آزاد گنبدکاووس از جنبش ضدصهیونیستی دانشگاه‌های آمریکا و اروپا
  • حمایت دانشجویان دانشگاه آزاد گنبدکاووس از جنبش ضدصهیونیستی دانشگاه‌های آمریکا و اروپا +فیلم
  • دانش‌آموزان نابغه ایرانی بر بام والیبال جهان ایستادند
  • شورایی که به‌دنبال مسائل حاشیه‌ای باشد موفق نیست
  • راه‌اندازی سامانه مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای خودرو در اردبیل
  • سرمربی تیم ملی والیبال: هیچ قولی نمی دهم؛ باور نمی کنم سفارش شده باشم
  • پیروزی تیم والیبال دانش‌آموزی مقابل چین تایپه/ تقابل با آلمان در فینال جهان
  • غیبت ستاره‌های کوبایی در هفته نخست VNL
  • کاپیتان تیم ملی فوتسال: تمرکز، فقط تمرکز!