Web Analytics Made Easy - Statcounter

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، نشست خبری اولین دوره مسابقات کاپ آسیا و فیتنس چلنج قهرمانی آسیا صبح امروز در محل فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام برگزار شد.

عبدالمهدی نصیرزاده، رئیس فدراسیون در این نشست اظهار داشت: رویدادهای ورزشی فقط نباید هزینه‌زا باشند و باید بتوانیم صنعت ورزش را در آن به نمایش بگذاریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسابقات کاپ آسیا با پیشنهاد ایران و در ۶ رشته بدنسازی برگزار می‌شود و برگزاری این رویداد می‌تواند فرصت خوبی برای تبادل داده‌های علمی و ورزشی باشد.

وی افزود: رئیس فدراسیون جهانی و همچنین مسئولان ورزش کشورمان نیز در این مسابقات حضور خواهد یافت و امیدوارم همچنین بتوانیم به یک نوع شیوه درآمدزایی نیز برسیم.

وی درباره فعالیت بانوان در این رویدادها به میزبانی جزیره کیش گفت: با توجه به صحبت‌های صورت گرفته با وزارت ورزش و شورای برون مرزی، در فینتس چلنج بانوان مجوز را منوط به موافقت معاونت بانوان وزارت ورزش کرده‌اند. فکر می‌کنم با توجه به دفاعیات که صورت گرفته و انجام خواهد شد، حضور بانوان در این بخش خلاف موازین اخلاقی و اسلامی نباشد. به هر حال اگر مخالفت شود، به فدراسیون جهانی هم گفته‌ایم که ما را همراهی کنند و مسابقات بدون حضور بانوان باشد. ضمن اینکه مسابقات در بخش بانوان، بدون حضور آقایان و با رعایت حجاب اسلامی خواهد بود و این می‌تواند یک الگوی خوب هم باشد.

نصیرزاده عنوان کرد: تاکنون سه کشور به جز ایران اعلام آمادگی کرده‌اند. در خصوص حضور افغانستان نیز با صالحی امیری صحبت کردیم تا شرایط حضور این کشور فراهم شود. همچنین چندین دعوتنامه به کشورهای مختلف ارسال کرده‌ایم و فکر می‌کنم شاهد حضور پرتعداد باشیم.

رئیس فدراسیون بدنسازی درباره حواشی پیرامون ممنوعیت فعالیت بانوان در رشته‌های زیر مجموعه این فدراسیون گفت: معاونت بانوان خواسته منطقی بوده است. برای مثال گفته‌اند که مچ اندازی فعالیت شود، ولی مجوز ندارد. نگاه معاون بانوان وزارت ورزش این نیست که ممنوعیت ایجاد شود، بلکه می‌خواهد یک چارچوب و دستورالعملی تهیه شود. آنها بیشتر از ما مشتاق هستند که ورزش بانوان فعال شود. بحث خانم کاظمی‌پور بیشتر روی فیتنس چلنج بود، نه مچ اندازی. فکر می‌کنم در جلسه فردا بسیاری از ابهامات برطرف می‌شود. ما جلسات زیادی در وزارت ورزش در این باره داشته‌ایم تا انشاالله شرایط مورد نظر فراهم شود.

نصیرزاده درباره احتمال تبدیل کمیته فیتنس چلنج به انجمن  گفت: یک دستورالعمل از سوی معاونت توسعه ورزش قهرمانی صادر شد و در آن به مواردی اشاره شده است. ما درصدد ارتقای فیتنس چلنج از کمیته به انجمن هستیم، ولی باید شرایط خاصی را رعایت کنیم.

وی درباره جوایز مسابقات کاپ آسیا و فیتنس چلنج قهرمانی آسیا گفت: جوایز بستگی به جذب اسپانسر دارد و اگر حامیان خوبی داشته باشیم، جوایز خوبی به نفرات برتر اهدا خواهد شد.

نصیرزاده درباره مجمع فوق‌العاده فدراسیون گفت: این حق طبیعی اعضای مجمع بود که از رئیس فدراسیون سوال کنند. واقعا نمی‌دانم کدام روسای هیئت‌ها در این موضوع حضور داشتند. معتقدم  مسائلی هم که مطرح شده بود، بر اساس شنیده‌ها بود و هیچ مستنداتی ارائه نشد. خیلی از سوالاتی که مطرح شد، از روی عدم آگاهی بود و ما جواب آنها را دادیم. اگر قبل از این هم از ما مستنداتی می‌خواستند، به آنها ارائه می‌دادیم تا ابهام نداشته باشند.شایعه “ممنوعیت فعالیت بدنسازی زنان در اصفهان” صحت ندارد/ باشگاه‌ها می‌توانند “بدون مشکل” فعالیت کنند

 

 

 

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: بدنسازی و پرورش اندام بدنسازی و پرورش اندام رئیس فدراسیون فیتنس چلنج وزارت ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۷۱۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

والیبال ساحلی زیر ۱۹ ساله‌ ایران سهمیه جهانی گرفت

تیم والیبال ساحلی ایران یک با شکست نیوزلند دو به جمع چهار تیم برتر مسابقات قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا راه یافت و موفق به کسب سهمیه حضور در مسابقات قهرمانی جهان شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی زیر 19 سال آسیا با حضور 32 تیم از روز چهارشنبه 12 اردیبهشت آغاز ‌شده و فردا (یکشنبه - 16 اردیبهشت) در شهر «روی‌اِت» کشور تایلند با معرفی برگزیدگان به پایان می‌رسد.

ستاره حریف والیبال ایران VNL را از دست داد

در بازی‌های امروز، تیم والیبال ساحلی ایران یک (حبیب اکبرزاده - امیرعلی قلعه‌نویی) با شکست 2 بر صفر نیوزلند دو (پاچئو داوی - وستی توماس) به مرحله نیمه نهایی مسابقات قهرمانی آسیا راه یافت. نوجوانان ساحلی ایران که امروز (شنبه - 15 اردیبهشت) برای دومین بار به میدان رفتند با امتیازات 21 بر 10 و 21 بر 7 حریف را شکست دادند تا به پنجمین برد خود در این مسابقات دست یابند.

با کسب این نتیجه و راهیابی تیم والیبال ساحلی ایران به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های قهرمانی زیر 19 سال پسر آسیا، حبیب اکبرزاده و امیرعلی قلعه‌نویی موفق به کسب سهمیه حضور در مسابقات قهرمانی جهان شدند که در شانگلو چین برگزار می‌شود.

ساحلی‌بازان کشورمان در دیدار بعد به مصاف استرالیا یک (راکر گراهام جت – دونووان کیلیان) خواهند رفت تا تکلیف حضورشان در دیدار فینال مشخص شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جلسه‌ای مهم برای سپک تاکرا ایران/ تهران میزبان قهرمانی آسیا شد
  • بانوان وزنه‌بردار خراسان شمالی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارند
  • برکناری رییس هیات ژیمناستیک اصفهان در آستانه انتخابات/ نکویی: وزارت ورزش شفاف‌سازی کند
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۵ اردیبهشت
  • والیبال ساحلی زیر ۱۹ ساله‌ ایران سهمیه جهانی گرفت
  • پاداش برای تیم هاکی بانوان در صورت کسب سکو قهرمانی آسیا
  • اسبقیان: حضور قدیمی در فدراسیون هاکی باعث افتخار است
  • اسبقیان: بانوان هاکی در صورت کسب مدال، پاداش می‌گیرند
  • قول پاداش ویژه برای ملی‌پوشان هاکی زن
  • حضور معاون وزیر ورزش و جوانان در اردوی تیم ملی هاکی سالنی بانوان