Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمیدرضا گرشاسبی در خصوص اینکه فولاد چگونه مجوز حرفه ای را گرفته صحبت هایی را بیان کرده است.

به گزارش طرفداری، حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل فولاد در خصوص حضور تیم فولاد خوزستان در لیگ قهرمانان آسیا و در پاسخ به این سؤال که این باشگاه چه المان‌هایی را برای حضور در آسیا رعایت کرده به رادیو تهران اظهار داشت:

شاخصه‌هایی در برنامه های AFC بود که مهمترین آنها معیارهای مالی در بخش حقوقی و پرسنلی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاخصه‌ ها و فرم هایی وجود داشت که برای پر کردن آن فرم‌ها که حدود ۸۷۰ صفحه بود، در AFC بارگذاری کردیم.

وی افزود:

کمیته‌ای در باشگاه تشکیل دادیم و از تمام همکارانم در باشگاه فولاد تشکر می‌کنم. با توجه به اینکه پنجره ما بسته بود و تسویه‌حساب‌هایی که مربوط به سنوات گذشته بود، احساس خطر کردیم که در این بخش آسیب ببینیم، در نهایت پرونده‌ها را زیر و رو کردیم و آنها را بارگذاری کردیم تا از بابت حضور در لیگ قهرمانان آسیا مشکلی نداشته باشیم.

مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس در خصوص اینکه چرا سرخابی‌ها باید از لیگ قهرمانان آسیا حذف شوند و در پاسخ به این سوال که در گذشته امکان حل شدن این مشکلات بود یا خیر گفت:

زمانی که مسئولیت مستقیم باشگاه پرسپولیس و در سال ۹۶ مدیرعاملی این باشگاه را برعهده گرفتم، بیش از ۱۰۰ پرونده روی میز بود و خطرات زیادی ما را تهدید می‌کرد. همه هواداران می‌دانند که ما یک هفته به ترکیه رفته و رایزنی کردیم تا توانستیم ۸۰۰ هزار یورو محکومیتمان را به ۵۰ هزار یورو تبدیل کنیم. ما در سالهای قبل برای حضور پرسپولیس در آسیا رایزنی‌ و با تعدادی توافق و با برخی از آنها تفاهم‌نامه امضا کردیم و توانستیم آنها را برای AFC بارگذاری کنیم تا مجوز حرفه‌ای حضور در لیگ قهرمانان را به ما بدهند و جای تأسف است که این دو باشگاه بزرگ امسال در آسیا حضور ندارند.

گرشاسبی عنوان کرد:

لازم می‌دانم با توجه به اینکه در مقطعی ارتباط شفافی با هواداران پرسپولیس داشتم این را بگویم که حمید سجادی که از با اخلاق‌ترین افراد ورزشی است، هیچ نقشی در این موضوع ندارد و این اتفاقات مربوط به الان نیست. در گذشته جابجایی مدیران به سرعت انجام می‌شد و هر کسی که این مسئولیت را برعهده می‌گرفت، زمان فسخ قرارداد برای باشگاه بدهی می‌گذاشت و باشگاه را ترک می‌کرد. اگر ارتباط سیاسی دستش از فوتبال کوتاه شود، هیچ  بداخلاقی به وجود نمی‌آید.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لیگ قهرمانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۷۱۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یحیی گل‌محمدی رفت تا فصل بعد؟ | زمان بازگشت احتمالی مشخص شد

به گزارش همشهری آنلاین پس از قطع همکاری با پرسپولیس، از فوتبال دور بود و حالا بار دیگر قرار است با تراکتور به لیگ برتر برگردد. در این بین، تراکتور با سرمربی سابق پرسپولیس توافق کرده و حمید مطهری هم به عنوان نماینده گل‌محمدی در تبریز حضور دارد اما مجوز فعالیت یحیی تا این لحظه صادر نشده است.

طبق ادعای خبرورزشی این تنها مشکل یحیی گل‌محمدی برای نشستن روی نیمکت تراکتور است و احتمال دارد مجوز او تا پایان فصل صادر نشود. در این صورت، یحیی گل‌محمدی از ابتدای فصل آینده به عنوان سرمربی تراکتور روی نیمکت این تیم می‌نشیند.

کد خبر 848688 برچسب‌ها یحیی گل محمدی ویژه ورزشی

دیگر خبرها

  • زن پرسپولیسی قبل از شیمی درمانی در ورزشگاه آزادی؛ به دخترم قول داده بودم!
  • ملی‌پوش ایران در جایی حساس‌تر از فینال آسیا(عکس)
  • اولین حرف های آتیلا حجازی درباره استقلال | من خارج از کشور بودم اما ...|‌ با این شرایط قهرمانی آسیا صد درصد شدنی است
  • حجازی: خارج از ایران بودم و به خاطر استقلال برگشتم
  • استقلال به خاطر برکناری خطیر از لیگ قهرمانان محروم می‌شود؟
  • وقتی دابو کاپیتان پرسپولیس را بازی داد (عکس)
  • واکنش امید نورافکن به عکس جنجالی علیه پرسپولیس
  • نورافکن:سپاهان قهرمان واقعی لیگ بوده است
  • نورافکن: سپاهان دو سال است که قهرمان واقعی لیگ است
  • یحیی گل‌محمدی رفت تا فصل بعد؟ | زمان بازگشت احتمالی مشخص شد