Web Analytics Made Easy - Statcounter

صمد مرفاوی در مورد وضعیت این روزهای استقلال صحبت هایی را بیان کرده است

صمد مرفاوی معتقد است استقلال به وحدت تاکتیکی رسیده است.

به گزارش طرفداری، مصاحبه صمد مرفاوی با ایلنا را می خوانید:

بازی استقلال و آلومینیوم چطور بود؟

مسابقه بدی نبود، استقلال باید قوی تر ظاهر می‌شد تا سه امتیاز کامل را بگیرد. استقلال در نیمه اول بهتر از نیمه دوم بازی کرد، در نیمه دوم به دلیل اشتباه فردی گل تساوی را خورد و نتیجه مساوی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی از لحاظ کیفی چنگی به دل نزد، اما می‌توان گفت تک امتیاز این مسابقه برای استقلال ارزشمند بود؛ زیرا آلومینیوم تیم دست و پا بسته‌ای نبود و جزو تیم‌های مدعی لیگ است. تیمی که صدر جدول قرار گرفته و گل نخوردن را ملاک قرار داده طبیعی است که ریسک نکند. آرایش استقلال طوری است که مهاجمان خیلی سخت می‌توانند گل بزنند و مهم‌تر از آن استقلال گل نخوردن را یاد گرفته است. خستگی بازیکنان هم می‌تواند در کیفیت بازی تاثیرگذار باشد وگرنه همه مربیان دوست دارند که تیمشان روان بازی کند و گل‌های زیادی به ثمر برساند.

تیم را از نظر فنی چطور ارزیابی می‌‌کنید؟

استقلال به وحدت تاکتیکی رسیده و نباید به مجیدی خرده بگیریم؛ زیرا سپاهان با آن مهره‌هایی که دارد ۳ - ۴ هفته نتیجه نگرفت. مجیدی نسبت به ابزاری که در اختیار دارد نتایج خیلی خوبی کسب کرده و با تلاش کادرفنی و بازیکنان، استقلال می‌تواند پایان نیم فصل قهرمان شود.

بازی با مس رفسنجان را چگونه پیش بینی می‌کنید؟

مسابقه سختی است. اگر بازی استقلال مثل این چند مسابقه باشد، به مشکل برمی خورد. بازیکنان باید سریعتر ریکاوری کنند و با تفکر دیگری وارد زمین شوند.

نظرتان درمورد حذف استقلال و پرسپولیس در فصل پیش روی لیگ قهرمانان آسیا چیست؟

وقتی تیم‌های کره و امارات را حذف می‌کنند، قطعاً باشگاه‌های ما را که سخت افزار درست حسابی و امکانات مناسبی ندارند، باید منتظر حذف شدن باشند. تیم های ما باید حرفه‌ای شوند؛ وگرنه به مشکل بر می‌خورند. با حذف تیم‌های ایران، آبروی فوتبال ایران رفت.

اخبار داغ 

لیلا بلوکات از خط قرمز بی حجابی گذشت + عکس ها واکنش مهدی طارمی به حذف پرسپولیس و استقلال از لیگ قهرمانان آسیا کشف حجاب مرجانه گلچین + عکس علی خطیر: آدرس غلط ندهید، سرخابی ها را کمیته بدوی فدراسیون فوتبال حذف کرد نه AFC رکورد تاریخی بایرن مونیخ؛ گلزنی در ۶۵ بازی متوالی بوندسلیگا واکنش جرارد پیکه به اظهارات کانوت با منتشر کردن فیش حقوقی اش / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: صمد مرفاوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۷۱۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکنان تراکتور تا بازی استقلال ممنوع‌ از مصاحبه شدند

 به گزارش تابناک، دیدار تراکتور و استقلال هفته جاری در تبریز برگزار خواهد شد. این مسابقه برای آبی‌پوشان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و حتی می‌تواند شرایط جدولی دو تیم سرخابی در صدر جدول را دچار تغییر و تحول کند و بر همین اساس چشم پرسپولیسی‌ها هم به نوعی به این دیدار است تا دیگر تیم قرمز لیگ برتر که حمید مطهری را به عنوان یک مربی پرسپولیسی روی نیمکتش می‌بیند، با کشیدن ترمز استقلال در تبریز، کار را برای پرسپولیس راحت‌تر کند.
 

اما این مسابقه برای تراکتوری ها از جهات دیگری حائز اهمیت است. تی‌تی‌ها این فصل در پنج مسابقه‌ای که با استقلال، پرسپولیس و سپاهان داشته‌اند حتی یک بار هم برنده نشده‌اند تا این ناراحتی و غم بزرگ بین طرفداران این تیم وجود داشته باشد و حتی یکی از عمده دلایل انتقادات به پاکو خمز همین موضوع بود و حالا تراکتور در آخرین مسابقه این فصل برابر یک تیم مدعی می‌خواهد این حسرت را به پایان برساند.

در همین راستا باشگاه تراکتور ترجیح داده برای کنترل شرایط پیش از بازی برابر استقلال و عدم ایجاد تنش‌ها و حساسیت‌ها، بازیکنان خود را تا برگزاری بازی با آبی‌ها ممنوع‌المصاحبه کند و از بازیکنان این تیم در تمرین دیروز خواسته شده، تا انجام این بازی مهم گفت‌وگویی با رسانه‌ها نداشته باشند.

دیگر خبرها

  • مطهری: مقابل استقلال برای حیثیت و آبروی خودمان بازی می‌کنیم
  • الکلاسیکو فوتبال ایران در پایتخت / پذیرایی تراکتور از صدرنشین در جهنم سهند
  • مهرداد با وزنه سنگین آماده بازی با تراکتور (عکس)
  • استقلال و برنامه خاص برای وقت‌های اضافه!
  • ادعای دقیقی: شهرداری قزوین سهام‌دار پرسپولیس شد!
  • شایعه جدید برای آخرین بازی استقلال و پرسپولیس
  • بازیکنان تراکتور تا بازی استقلال ممنوع‌ از مصاحبه شدند
  • شاه‌کلید نکونام برای بازکردن قفل قهرمانی در تبریز!
  • پیش بازی تاتنهام - آرسنال؛ یکی به فکر ویرانی، دیگری به فکر ساختن
  • پخش صدای علیرضا قربانی قبل از مسابقه حساس فوتبال !