Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-04@03:12:22 GMT

یادواره شهدای شهر سده لنجان برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۷۱۷۷۶

یادواره شهدای شهر سده لنجان برگزار می شود

شهردار سده لنجان گفت: یادوارهشهدای شهر سده لنجان پنجشنبه ۲۳ دی ماه برگزار خواهد شد.

حمید شهبازی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به لزوم گرامی داشت یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: برگزاری همایش‌ها، کنگره‌ها و سمینارهای مرتبط با شهدا منجر به شناسایی بهتر آنها به نسل سوم و چهارم انقلاب می‌شود.

وی با بیان اینکه شهر سده لنجان نیز از جمله شهرهایی است که شهدای زیادی را تقدیم انقلاب کرده است، افزود: از این رو تکریم خانواده شهدا و توجه به جایگاه شهدا در این شهر نیز مورد توجه مسئولان این شهرستان قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار سده لنجان برپایی یادواره شهدای شهر سده لنجان را از جمله اقدامات در دستور کار در این راستا اعلام کرد و گفت: این یادواره با عنوان "به یاد ستاره‌ها" و با هدف گرامیداشت ۵۵ شهید این شهر برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه زمان برگزاری یادواره شهدای شهر سده لنجان پنجشنبه ۲۳ دی ماه انتخاب شده است، ادامه داد: مهمان ویژه این مراسم محمدحسین صفار هرندی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام است.

شهبازی با بیان اینکه یادواره شهدای شهر سده لنجان در دانشگاه آزاد اسلامی این شهر برگزار می‌شود، تصریح کرد: این یادواره به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر سده لنجان، صنایع بزرگ استان، دفتر امام جمعه سده لنجان و ناحیه مقاومت بسیج لنجان برگزار می‌شود.

کد خبر 547301

منبع: ایمنا

کلیدواژه: یادواره شهدا یادواره شهدای گمنام شهدای دفاع مقدس تعداد شهدای دفاع مقدس تشييع شهدا شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق برگزار می شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۷۱۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری یادواره شهدای کارگر در سمنان

رضا احسانی زاده جانشین حوزه مقاومت بسیج کارگری امام صادق (ع) سمنان گفت: این مراسم اولین یادواره شهدای کارگری و کارخانه های سمنان است که در قالب که در راستای کنگره ۳ هزار شهید استان برگزار شد.

در این‌مراسم‌ از تعدادی از کارگران‌ و خانواده شهدای کارگر تجلیل شد

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • یادواره شهدای دانش آموزی شهرستان نیر
  • همایش شهدا و تقریب برگزار می شود/ شهدای تقریب از افتخارات ما هستند
  • برگزاری اولین یادواره شهدای زن در شهرستان هرند + فیلم
  • دشمن از فرهنگ شهادت، هراس دارد
  • ۲۵۰۰ یادواره محله و خانه محور برای شهدای استان برگزار می شود
  • ۲۵۰۰ یادواره محله محور و خانه محور برای شهدای استان برگزار می شود
  • ۲۵۰۰ یادواره محله‌محور و خانه‌محور در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • جانشین فرمانده‌کل‌سپاه پاسداران سخنران اجلاسیه شهدای شهرستان باشت
  • یادواره شهدای کارگر مازندران برگزار شد
  • برگزاری یادواره شهدای کارگر در سمنان