Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیگیری دریافت خسارت و فعال شدن مجدد کسب و کار به عنوان یک وظیفه سازمانی و اخلاقی در قبال سرمایه گذاران محدوده منطقه متبوع خود در دستور کار قرار داد. به گزارش مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی، با پیگیری‌های صورت گرفته از سوی این سازمان و همکاری شرکت بیمه ایران معین (زیرمجموعه بیمه ایران در مناطق آزاد) بخش دوم و نهایی پرداخت خسارت ۲۳۹ میلیارد ریالی مجموعه تولیدی، خدماتی، گردشگری خاطره منطقه آزاد انزلی با حضور مدیرعامل شرکت مزبور، انجام گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


داریوش محمدی مدیرعامل بیمه ایران‌معین در مراسم تحویل چک تسویه خسارت به بیمه گذار مجموعه فروشگاهی "خاطره" ضمن تقدیر از پیگیری‌ها و مساعدت‌های سازمان منطقه آزاد انزلی، بر ایفای به موقع تعهدات در قبال ذینفعان به عنوان اصلی‌ترین سیاست مشتری مداری شرکت بیمه ایران به عنوان سهامدار عمده ایران معین، تأکید کرد.
محمد اسماعیلی رییس هیأت مدیره بیمه ایران معین نیز در مراسم تسویه خسارت مجموعه خاطره گفت: در این حادثه شرکت بیمه ایران معین با پرداخت ۱۹۶ میلیارد ریال نام خود را در ذهن فعالان کسب و‌کار منطقه آزاد انزلی ماندگار نمود و خاطره خوبی را رقم زد.   بنابراین گزارش؛ مجموعه فروشگاهی پوشاک "خاطره" که از طرح‌های شاخص در زمینه تولید و عرضه پوشاک و خدمات گردشگری در محدوده منطقه آزاد انزلی است، اردیبهشت سالجاری دچار حریق شد و به دنبال آن فعالیت کسب و کار‌های این مجموعه متوقف گردید. پس از وقوع این حادثه با همکاری سازمان منطقه آزاد انزلی و تأکید هیات مدیره بیمه ایران‌معین و دستور مدیرعامل کارشناسان این شرکت بلافاصله در محل حادثه حاضر و بررسی‌های تخصصی را آغاز کردند که در نتیجه تلاش مستمر آن‌ها در کمتر از یک هفته مبلغ ۴۰ میلیارد ریال به عنوان بخشی از خسارت پرداخت و مقرر شد مابقی مبلغ خسارت بعد از انجام ارزیابی‌های لازم پرداخت شود. پس از انجام بررسی‌های تکمیلی فنی، خسارت این مجموعه فروشگاهی از سوی بیمه ایران‌معین مشخص و با پرداخت مجموع 156 میلیارد ریالی این پرونده بسته شد.
گفتنی است شهرام پوررحمت کارآفرین موفق منطقه و استان گیلان تابستان سالجاری براثر بیماری کرونا به دیار باقی شتافت و سازمان منطقه آزاد انزلی در کنار مجموعه خاطره، پیگیری دریاف خسارت و فعال شدن مجدد این کسب و کار را به عنوان یک وظیفه سازمانی و اخلاقی در قبال سرمایه گذاران محدوده منطقه متبوع خود در دستور کار قرار داد.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: انزلی منطقه آزاد انزلی منطقه آزاد رشت گیلان سازمان منطقه آزاد انزلی بیمه ایران معین کسب و کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۷۱۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داروخانه‌ها برای خرید شیرخشک پول ندارند

عضو هیات مدیره انجمن داروسازان ایران، با اشاره به بدهی بیمه ها به داروخانه‌ها، گفت: داروخانه‌ها برای خرید شیرخشک، پول ندارد.

به گزارش مهر، هادی احمدی افزود: در کل کشور ۱۶ هزار داروخانه فعالیت دارد که با بیمه‌های پایه قرارداد دارند و سازمان‌های بیمه گر هم باید به تعهدات خود عمل کنند.

وی ادامه داد: وضعیت داروخانه‌ها به علت تأخیر در پرداخت مطالبات مناسب نیست هر سه سازمان بیمه گر تأمین اجتماعی، بیمه سلامت و نیروهای مسلح به داروخانه‌ها بدهکار هستند.

احمدی گفت: سازمان‌های بیمه گر باید یک ماه پس از دریافت اسناد مطالبات داروخانه‌ها را پرداخت که تا کنون این مهم اتفاق نیافتاده است.

وی ادامه داد: سازمان تأمین اجتماعی آخرین پرداختی که به داروخانه‌ها داشته مربوط به آذر پارسال بوده آن هم فقط در بخشی از داروخانه‌های کشور و آخرین پرداخت بیمه سلامت هم مربوط دی پارسال است و در بیمه نیروهای مسلح نیز به همین صورت است.

احمدی گفت: در حال حاضر داروخانه‌ها در خرید شیرخشک مشکل دارند و چرخه اقتصادی داروخانه‌ها مشکلات جدی دارد، چون پولی جهت تهیه شیرخشک ندارند.

وی گفت: سازمان هدفمندی یارانه‌ها و بیمه سلامت منابع تهیه شیر خشک را به داروخانه‌ها پرداخت نکرده اند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: توزیع شیرخشک یارانه ای تا سقف ۱۰ قوطی در هر ماه توزیع شیرخشک یارانه‌ای تا ۱۰ قوطی در هر ماه

دیگر خبرها

  • پرداخت خسارت درمان بازنشستگان تامین اجتماعی تا آخر سال ۱۴۰۲
  • ضرب‌الاجل منطقه آزاد قشم برای ثبت انبارهای کالا
  • پیگیری برای پرداخت غرامت به خسارت دیدگان بخش مسکونی سیل در استان
  • بازدید دبیر شورای‌ عالی مناطق آزاد کشور ازغرفه منطقه آزاد اروند در نمایشگاه ایران اکسپو ۱۴۰۳
  • سودآوری بالای صنعت لنج‌سازی در قشم
  • معرفی برگزیدگان نخستین جشنواره ملی کیش بهشت خانواده‌ها
  • منطقه آزاد اروند و ارس بعنوان مناطق برتر انتخاب شدند
  • بازیابی و معرفی روایت‌های فرهنگ دریاپایه قشم ضرورت دارد
  • راه اندازی بخش «آنژیوگرافی» برای نخستین بار در منطقه آزاد اروند
  • داروخانه‌ها برای خرید شیرخشک پول ندارند