Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ معاون فرهنگ‌سازی ناحیه بسیج دانشجویی استان اردبیل از برگزاری مسابقه کتابخوانی خطبه مسجد در اردبیل خبر داد و گفت: این مسابقه با هدف ترویج سبک زندگی فاطمی در جامعه برگزار می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، به نقل از بسیج دانشجویی استان اردبیل، حسین مظفری معاون فرهنگ سازی ناحیه بسیج دانشجویی استان اردبیل از برگزاری مسابقه بزرگ کتابخوانی با محوریت کتاب خطبه مسجد  ویژه ایام از شهادت تا ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) در استان اردبیل خبر داد و اظهار داشت: این مسابقه با هدف تبیین سبک زندگی فاطمی و آشنایی عموم مردم با اندیشه های حضرت فاطمه زهرا(س) برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به جوایز این دوره از مسابقه کتابخوانی نیز اشاره کرد و گفت: 6 کمک هزینه سفر به مشهد مقدس به ارزش5/000/000ریال، 40 کارت هدیه  یک میلیون ریالی، 5 تربت کربلا به همراه نگین انگشتری از حرم، از جمله جوایز و هدایای این مسابقه کتابخوانی در اردبیل است.

برگزاری مسابقه کتابخوانی «مقتل فاطمی» همزمان با ایام شهادت حضرت زهرا(س) ثبت‌نام بخش مسابقه تبلیغات سینمای ایران از فردا آغاز می‌شود

معاون فرهنگ‌سازی ناحیه بسیج دانشجویی استان اردبیل در ادامه سخنان خود از توزیع 2000 عدد کتاب بین عموم مردم، دستگاههای فرهنگی، دانشگاه‌ها، دفاتر و حوزه‌های بسیج دانشجویی و ادارات استان خبر داد و گفت: فایل پی‌دی‌اف این کتاب نیز در شبکه‌های اجتماعی و پایگاه‌های خبری جهت بهره‌برداری عموم مردم  منتشر شده است.

مظفری با بیان اینکه شرکت برای عموم در این مسابقه کتابخوانی آزاد است از علاقمندان خواست جهت شرکت در مسابقه پاسخ‌نامه خود را تا 4 بهمن به آیدی @ya_mahdi_313_m در شبکه های اجتماعی ارسال کنند.

انتهای پیام/143/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بسیج دانشجویی استان اردبیل مسابقه کتابخوانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۷۱۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمحمدرضا ثبوتی  اظهار کرد: براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، مراسم بزرگداشت شهید آیت الله عباسعلی سلیمانی روز دوشنبه دهم اردیبهشت ماه با حضور فرزندان شهید، در محل مسجد جامع شهر زاهدان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این مراسم از ساعت ۹و۳۰ تا ۱۱و۳۰ دقیقه در محل مسجد جامع شهر زاهدان برگزار خواهد شد.

 آیت الله سلیمانی روز چهارشنبه، ‌ششم اردیبهشت ماه برای انجام امور بانکی به یکی از بانک‌های بابلسر در محدوده میدان شهربانی مراجعه کرد که به ضرب گلوله نگهبان بانک مجروح و بر اثر شدت جراحات، جان باخت.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • تشکیلات‌، شبکه‌ و جریان‌‍سازی ۳ اصل مهم در دانشگاه‌های آذربایجان غربی
  • بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی پیرامون حضور وزیر علوم در این دانشگاه: آقای زلفی‌گل! شما از ابتدا هم اشتباهی بودید! شما اخراج اساتید ضد انقلاب و اسلام و دین از دانشگاه‌ را، تبدیل به ابزاری برای تسویه‌حساب‌های شخصی کردید
  • حضور ۷۵ آلاچیق و غرفه در جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر شاهسون مغان
  • دومین جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر شاهسون آغاز شد
  • فعالیت هدفمند در فضای مجازی مورد توجه قرار گیرد
  • بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کرمان در خصوص عدم حضور معاون استاندار در جمع دانشجویان
  • تجمع مردمی حمایت از «طرح نور» در خرم‌آباد برگزار می‌شود
  • کار سخت بسیج برای رفاقت با وزیر/ زلفی‌گل از پس مطالبات بسیج دانشجویی بر می‌آید؟
  • نخستین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می‌شود
  • لزوم همکاری بیشتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با تشکل‌های دانشجویی