Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@00:25:56 GMT

شهرخودرویی‌های پرسپولیس علیه پدیده مشهد

تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۷۲۰۳۲

شهرخودرویی‌های پرسپولیس علیه پدیده مشهد

پرسپولیس در شرایطی امروز برای نماینده مشهد در لیگ برتر قرار خواهد گرفت که از جمع اعضای این تیم، نفرات زیادی سابق حضور در تیم مشهد را دارند. 

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس امروز درحالی برابر شهرخودرو بحران زده قرار خواهد گرفت که در اعضای کنونی تیم پرسپولیس نفراتی حضور دارند که سابقه حضور در شهرخودرو را دارند و از این تیم راهی پرسپولیس شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

مهم ترین عضو کنونی پرسپولیس که سابقه حضور در شهرخودرو را دارد سرمربی این تیم است که موفق شد برای نخستین این تیم مشهدی را به لیگ قهرمانان آسیا برساند. یحیی گل محمدی سرمربی کنونی پرسپولیس در لیگ نوزدهم بعد از کش و قوس های فراوان در نیم فصل از شهرخودرو جدا شد و راهی پرسپولیس شد تا هدایت این تیم را برعهده بگیرد. این درحالی است که چندی پیش سرخ‌پوشان به دلیل عدم پرداخت مبلغ رضایت نامه گل محمدی متهم به پرداخت 8 میلیارد تومان به باشگاه مشهدی شد.

 

همچنین حمید مطهری دستیار کنونی گل محمدی در پرسپولیس و داوود فنایی مربی دروازه‌بانان این تیم نیز زمان حضور این سرمربی در مشهد در شهرخودرو حضور داشتند و دستیاران گل محمدی در این تیم بودند.

 

میلاد سرلک هافبک میانی پرسپولیس نیز دیگر شهرخودرویی حاضر در پرسپولیس است که در تابستان سال گذشته از شهرخودرو راهی تهران شد تا لباس سرخ‌پوشان را بر تن کند. وی از مهم ترین بازیکنان گل محمدی در راه رسیدن به فینال لیگ قهرمانان آسیا بود و نقش پررنگی در فینالیست شدن این تیم داشت.

 

فرشاد فرجی نیز در پنجره نقل و انتقالات زمستانی در لیگ بیستم با نظر یحیی گل محمدی جذب پرسپولیس شد تا او نیز به صورت مستقیم از شهرخودرو راهی پرسپولیس شود. آخرین بازیکنی که از شهرخودرو راهی پرسپولیس شد علی نعمتی مدافع 25 ساله این تیم بود که در تابستان امسال او نیز از مشهد راهی تهران شد تا لباس پرسپولیس را بر تن کند.

پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پرسپولیس تهران راهی پرسپولیس پرسپولیس شد گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۷۲۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس بدون بیرانوند و عالیشاه تمرین کرد/ سرخپوشان با اتوبوس راهی اراک شدند

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، سرخپوشان پایتخت امروز بعدازظهر در ورزشگاه کاظمی آخرین تمرین خود را پیش از سفر به اراک برگزار کردند. راندو در قالب سه گروه بخش نخست تمرین بود که با حضور اوسمار و سیدجلال حسینی در کنار سایر بازیکنان دنبال شد. 

مرور برنامه‌های تاکتیکی و فوتبال هدفمند نیز بخشهای بعدی این تمرین بود که یک ساعت به طول انجامید. 
امید عالیشاه و علیرضا بیرانوند کماکان مصدومان اردوی پرسپولیس هستند که زیر نظر کادر پزشکی بودند و سایر بازیکنان با روحیه بالا در تمرین شرکت داشتند. 

سرخپوشان بعد از پایان تمرین و پس از یک وقفه کوتاه، با دو دستگاه اتوبوس راهی اراک شدند. 

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حضور و اراده مردم در سرنوشت کشور بزرگترین پدیده انقلاب اسلامی
  • رسمی: پدیده جدید والیبال ایران تمدید کرد
  • پرسپولیس قهرمان در تبریز؛ کریم باقری هم به تراکتور می‌رود؟
  • پرسپولیس بدون بیرانوند و عالیشاه تمرین کرد/ سرخپوشان با اتوبوس راهی اراک شدند
  • سرخپوشان بعد از تمرین راهی اراک شدند
  • پرسپولیس راهی اراک شد
  • «هفت» در فضایی نوستالژیک راهی آنتن می‌شود
  • تراکتور با نسخه یحیی مقابل استقلال؛دوئل احتمالی گل‌محمدی با نکونام در تبریز
  • آخرین خبر‌ها از تبریز؛ گل‌محمدی به بازی با استقلال می‌رسد؟
  • جدال محمدرضا گرایی و سعید اسماعیلی؛ قهرمان المپیک به پاریس می‌رود یا پدیده فرنگی؟