Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین؛ قرار بر عرضه بلوک ۱۵درصدی سهام هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس بر تابلو معاملات عمده بورس تهران در ۱۵ دی ماه بود، اما به دلیل «ایرادات موجود در مستندات ارسالی متقاضیان» لغو شد.

به دنبال این موضوع، هیات واگذاری‌های سازمان خصوصی‌سازی با حضور اعضا تشکیل جلسه داد که طی آن ضمن موافقت با واگذاری بلوک ۱۵ درصدی سهام مدیریتی هلدینگ خلیج فارس با آگهی مجدد آن و آماده‌سازی شرایط مجدد عرضه در ۲۰ روز آینده موافقت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حال، براساس آگهی جدید سازمان خصوصی‌سازی، بلوک ۱۵درصدی سهام هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس به قیمت کل پایه ۶۰۵ هزار و ۷۱۳ میلیارد ریال در بازار دوم بورس اوراق بهادار تهران عرضه می‌شود که به صورت ۳۰درصد نقد و مابقی اقساط ۴۰ ساله، به فروش می‌رسد.

این بلوک ۱۵درصدی شامل ۴۳ میلیارد و ۵۰ میلیون سهم شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس است که از سوی شرکت ملی صنایع پتروشیمی، مطابق اعلان شرکت بورس عرضه خواهد شد.

لازم به ذکر است که بلوک‌های یک و دو درصدی سهام هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس که ۱۱ و ۱۲ دی ماه سال جاری به قیمت پایه هر سهم ۹۹۶ تومان عرضه شد، خریداری نداشت.

این مطلب برایم مفید است بلی ۰ نفر این پست را پسندیده اند

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: سازمان خصوصی سازی هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس پتروشیمی خلیج فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۷۲۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باشگاه استقلال پلمب شد


خبرنگار ایسنا مطلع شد مسئولان هلدینگ خلیج فارس امروز تصمیم گرفتند دو طبقه از باشگاه استقلال را پلمپ کنند.

به گزارش خبرگزاری ایسنا،  علی خطیر، مدیرعامل استقلال که شب گذشته از سوی اعضای هیات مدیره این باشگاه برکنار شد امروز برای جمع‌آوری وسایل خود به باشگاه رفت.

خبرنگار ایسنا مطلع شده است که پس از خروج خطیر از باشگاه استقلال، نماینده هلدینگ خلیج فارس طبقه چهارم و پنجم باشگاه را پلمپ کرده و اجازه تردد اعضای باشگاه را تا روز یک‌شنبه گرفت.

رسانه رسمی هلدینگ خلیج فارس امروز به صورت رسمی خبر برکناری علی خطیر را اعلام کرد.

دیگر خبرها

  • باشگاه استقلال پلمب شد
  • باشگاه استقلال پلمپ شد
  • اعلام تاریخ دقیق واریز سود سهام عدالت
  • تاریخ جدید واریز سود سهام عدالت اعلام شد
  • پشت پرده برکناری علی خطیر؛‌ در باشگاه استقلال چه خبر است؟
  • توافق خصوصی‌سازی و هلدینگ خلیج فارس بر تغییر نام استقلال
  • نامه سرپرست سازمان خصوصی‌سازی به تاج درباره پرسپولیس و استقلال
  • تاریخ دقیق واریز سود سهام عدالت اعلام شد + جزئیات
  • استقلالی‌ها پولدار شدند
  • انصاری نیک: «خلیج فارس» هویت ایران و یکی از پایه های قدرت تمدنی کشور است/ غرب نمی خواهد در منطقه امنیت برقرار باشد، زیرا امنیت ضامن توسعه است