Web Analytics Made Easy - Statcounter

 سیدمحمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور درهمایش رفسنجان شناسی که در تالارخیام دانشگاه ولی عصر این شهر برگزارشد، گفت: موظفم سلام رئیس جمهور را برسانم به مردم رفسنجان که به شهرطلای سبز و نیز روحیه انقلابی و ولایتمداری مطرح است و به قم ثانی مشهور و فاتحان اروند را درخود دارد.

اوگفت: در زمان انقلاب ، شخصیت‌هایی مانند خزعلی و امام خامنه‌ای مدت ۱۰ روز تا یک ماه  به رفسنجان میامدند و می‌گفتند حرف‌هایی که در رفسنجان می‌زدیم نمی‌توانستیم جای دیگر بیان کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته معاون رئیس جمهور، در اینجا تئاتر‌هایی بود و نمایش هایی بودند که جهت دار اجرا می‌شد. این نمایش‌ها در رفسنجان اثر داشت، در راور هم با بچه‌های رفسنجان نمایش دادند که شهید توکلی در این برنامه‌ها توسط ساواک شهید شد.

او می گوید: هنری که متاثر از غرب باشد نبود برگرفته از بزرگان ما و داستان‌های صدر اسلام بود لذا رفسنجان پیشینه فرهنگی دارد.

حسینی گفت: جا دارد یادی کنیم از یاران حاج قاسم در گردان ۴۱۰ و ۴۱۲ و ۴۱۸ و غواصان که در عملیات موثر بودند،شهید عابدینی ،شهید حاج احمد امینی و حاج علی محمدی پور که از شهدای عزیز وبرجسته این شهر هستند.

او گفت: شهرت پسته رفسنجان و مرغبیت و طعمش در دنیا بی نظیر است، طعم پسته آمریکا مانند چوب پنه و کیفیت پایینی دارد  اما پسته رفسنجان هواداران بین المللی دارد.

به گفته او، منطقه ویژه اقتصادی و مرکز نفت و دانشگاه‌های پیام نور، ازاد و ولی عصر رفسنجان ونیز و حوزه‌های علمیه  درتربیت نیرو تلاش زیادی کرده اند.

 حسینی گفت: دره راگه منحصر به فرد ترین دره در ایران است از طرف دیگر خانه حاج آقا علی اثری زیبا وتاریخی است که جای بسی مباهات دارد.

اوخواستار توجه مسئولین به حفظ داشته های این شهرستان شد.

معاون رئیس جمهور گفت: رفسنجان را باید در خور شان ومقامی که در همه جهات دارد برای مردمش آباد کرد.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: معاون رئیس جمهور رفسنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۷۲۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم | لحظاتی قبل از خاکسپاری شهید گمنام در رفسنجان

پیکر شهید گمنام 24 ساله که از دو روز گذشته مهمان دیار فاتحان اروند بود، با مداحی کربلایی مجتبی رمضانی در سالروز شهادت امام صادق علیه السلام آماده خاکسپاری شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، امروز شنبه پانزدهم اردیبهشت، مردم دیار فاتحان اروند در استقبالی باشکوه، شهید گمنام ۲۴ ساله را که در سال ۱۳۶۳ در منطقه بدر شرق دجله به شهادت رسیده بود، از میدان شهید سلیمانی (شهدا) تا میدان حضرت ابراهیم علیه السلام و خیابان امام خمینی (ره) تشییع کردند.

در فیلم زیر لحظاتی قبل از خاکسپاری شهید گمنام را ببینید:

کد خبر 750528

دیگر خبرها

  • رئیس‌جمهور دستور داد؛ متخلفین حوزه آسیب‌های اجتماعی به شورای اجتماعی معرفی شوند
  • تاکید رئیسی بر استفاده از مساجد در حوزه آسیب‌های اجتماعی
  • متخلفان در حوزه آسیب‌های اجتماعی به شورای اجتماعی معرفی شوند
  • متخلفین در حوزه آسیب‌های اجتماعی به شورای اجتماعی معرفی شوند
  • رئیس جمهور ماده واحده شورای عالی انقلاب فرهنگی را برای اجرا ابلاغ کرد
  • فیلم | لحظاتی قبل از خاکسپاری شهید گمنام در رفسنجان
  • شهید گمنام در رفسنجان آرام گرفت
  • پیکر شهید گمنام در حسینیه نخل رفسنجان آرام گرفت
  • تدفین پیکر مطهر ۲ شهید گمنام در کرمان
  • فیلم/ استقبال بی‌نظیر مردم نوق رفسنجان از شهید گمنام