Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، سیدمحمد حسینی پیش از ظهر امروز در آیین تجلیل از خیران و واقفان این شهرستان با اشاره به اهمیت وقف و کار خیر و موزه حاج‌حسین ملک از تجار بزرگ که در دوره رضاخانی اموالی را وقف کرد، اظهار داشت: خیران شهرستان رفسنجان کارهای بزرگی انجام داده‌اند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با اشاره به سبقه کارهای خیر خیران رفسنجانی افزود: خدمت به مردم محبوبیت می‌آورد در دوران جنگ کاروان‌هایی از کامیون‌ها از رفسنجان عازم جبهه‌ها می‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: دولت الان در شرایط سختی است وضعیتی را در مرداد تحویل گرفتیم که اعضای دولت قبل در پرداخت حقوق پرسنل در همان ماه اول با مشکل مواجه بودند و اکنون هزینه‌ و باری روی دوش دولت گذاشته شده است.

حسینی ادامه داد: اداره کشور فقط همین حقوق دادن نیست باید پروژه‌هایی هم تمام شود، سال ۹۲ یک پروژه داشتیم که نزدیک افتتاح بود اما در طول هشت سال هیچ کاری برای آن انجام نشده و رها شده است و باید این پروژه‌ها تمام شود و نگویند این پروژه مطابق سلیقه من نیست.

معاون پارلمانی رئیس جمهور ابراز کرد: با روحیه تلاش و مجاهدتی که دولت دارد شرایط حتما بهتر خواهد شد و در بحث سلامت خود را نشان داد، رئیس جمهور شخصا با روسای جمهور کشورها تماس گرفت وزارت خارجه فعال و واکسن وارد کردیم فروش نفت و منابع ارزی ما بهتر شده کارهای کشور در حال رونق گرفتن‌ است.

همچنین حجت‌الاسلام مرتضی آقاتهرانی با اشاره به اینکه با شهرستان رفسنجان آشنایی دارم، اظهار کرد: کمک‌های خیران رفسنجانی در کشور بی‌سابقه است که گویای داشتن مردم با فکری خاص است و اوقاف این منطقه از همه جا وقفیات بیشتری دارد که این موضوع هم گویای وجود آدم‌های مذهبی، متدین و اهل سخا و بخشش است.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: در کارهای نیک، گاهی اوقات کمیت خیلی مهم نیست، کیفیت مهم است.

حجت‌الاسلام رضا حدادی نماینده اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان رفسنجان در این مراسم اظهار داشت: در رفسنجان ۸۰ درصد اراضی وقف است و ۸۵ درصد نیات واقفان در گرو حضرت سیدالشهداء است.

وی با بیان اینکه ۴۰۰ موقوفه در رفسنجان داریم که درآمدزا هستند و درآمد آن به نفع مردم هزینه می‌شود، عنوان کرد: اکثرا باغات پسته هستند که گریبانگیر خشکسالی هستند با توجه به انتقال آب خلیج‌فارس به رفسنجان درخواست داریم این موقوفات از این آب بهره ببرند.

حدادی خانه حاج‌آقاعلی را به‌عنوکن بزرگترین خانه خشتی جهان ذکر کرد و گفت: راه‌های مواصلاتی که باید به این خانه ختم شود وجود ندارد، قدیمی‌ترین حوزه علمیه وقفی به نام مدرسه علمیه تاج‌آباد داریم که به تلی از خرابه مبدل شده، اراضی دارد اما رسیدگی نشده که درخواست داریم نگاه ویژه‌ای به این مدرسه‌ صورت گیرد.

انتهای پیام/۸۰۰۱۶/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور پروژه های نیمه تمام دولت روحانی دولت رئیسی پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۷۲۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسرت بزرگ پرسپولیس: مجتبی حسینی!

به گزارش "ورزش سه"، همیشه نام آلومینیوم برای پرسپولیس کابوس‌وار بوده و سرخ پوشان شکست‌های تلخی برابر ایرالکو را داشتند، اما باخت در نخستین مسابقه دور برگشت لیگ برتر در همین فصل و برتری تفکرات تاکتیکی سید مجتبی حسینی مقابل اوسمار اولیویرا کاری کرد تا قرمزها اولین و آخرین باخت خود همراه با این سرمربی را متحمل شوند که دیشب هم چنین اتفاقی رخ داد.

مجتبی حسینی که تجربه کار در پرسپولیس را دارد و بسیاری از بازیکنان قرمزها را شاگردان سابق او تشکیل می‌دهند، شناخت خوبی از این تیم داشت و در لیگ برتر نتیجه‌ای گرفت که موجب شد تا الان قرمزها صدرنشین لیگ برتر نباشند و شب گذشته هم موجب حذف آنها شد.

پرسپولیس اولین و آخرین شکست خود در دور برگشت لیگ برتر را مقابل شاگردان مجتبی حسینی داشت؛ در صورتی که اگر در آن مسابقه حتی به تساوی می‌رسیدند، همین حالا صدرنشین لیگ بودند ولی باخت در اراک کاری کرده تا اکنون پشت سر استقلال قرار بگیرند، اما شب گذشته هم این سرمربی به شاگردان خود اطمینان داشت تا یک برد دیگر در اراک به دست می‌آورند.

مجتبی حسینی با تعویض‌های فوق‌العاده مقابل پرسپولیس سرنوشت بازی را تغییر داد و کاری کرد تا دو بار در جریان مسابقه شکست 2 گله را جبران کنند و در پنالتی‌ها نیز کامبک بزنند و در نهایت قرمزها را از جام حذفی بیرون کنند.

حسینی با دومین برد متوالی مقابل پرسپولیس و اوسمار، تبدیل به کابوس این تیم در دو ماه اخیر شد و کاری کرد تا آنها فعلا صدرنشین لیگ برتر نباشند و جام حذفی را هم تمام شده ببینند.

دیگر خبرها

  • شهر یزد به اعتبارات ملی نیاز دارد/ پروژه‌های نیمه‌تمام دفع آب‌های سطحی تکمیل می‌شود
  • برنامه ریزی برای واگذاری ۲ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام ایلام
  • کرمانشاه وارث‌دار پروژه‌های نیمه تمام افتتاح شده دولت قبل است
  • حسرت بزرگ پرسپولیس: مجتبی حسینی!
  • لزوم جذب مشارکت بخش خصوصی برای اتمام طرح‌های نیمه تمام استان
  • اطلس جامع منابع آلاینده در منطقه ۲ تهران تدوین شد
  • واگذاری ۲ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه‌تمام ایلام به بخش خصوصی
  • برنامه ریزی برای واگذاری۲هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام ایلام
  • ۴۰ هزار پروژه نیمه تمام استانی در کشور وجود دارد
  • امسال بسیاری از پروژه‌های نیمه تمام حوزه راهسازی پایان می یابد