Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، هادی ساعی در خصوص انتخاب پولادگر به عنوان معاون وزیر ورزش، اظهار داشت: انتخاب او برای تکاوندو یک افتخار است و من به آقای پولادگر تبریک می‌گویم. همان طور که ما در کمیته از تکواندو حمایت می‌کردیم او هم همین کار را خواهد کرد.

رئیس فدراسیون تکواندو در مورد اختلافات پیش آمده در خصوص تعداد آرا در مجمع، گفت: اختلاف نظر هست اما هیچ شکایتی نبوده و اگر کسی هم شکایت دارد حق مسلم اوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باید حقوق‌دان‌ها باید قضاوت کنند همان طور که در مجمع درخواست بازشماری آرا را دادند اینجا هم کاندیداها حق دارند این کار را انجام دهند. هر جا ابهام هست می‌توانند شکایت کنند. کتبا چیزی نیامده و این حرف‌ها در رسانه‌ها بوده است.

وی در پاسخ به این‌ سوال که در هیات اجرایی ثبت نام‌ می‌کنید، خاطرنشان کرد: هیات اجرایی حتما می‌آیم نه برای شخص خودم بلکه به خاطر تکواندو چون حق تکواندو است که در کمیته باشد. این دوره هم اگر رئیس فدراسیون عضو هیات اجرایی نبود من حضور داشتم. به خاطر خانواده تکواندو باید حمایت باشد.

ساعی در پاسخ به سوالی دیگر مبنی بر اینکه چقدر احتمال تغییرات وجود دارد و اینکه به دلیل سابقه کاری در کنار کادر خواهید بود یا خیر، یادآور شد: بالاخره کسانی که فنی هستند، نظر دارند. تنهایی نمی‌خواهم تصمیم بگیرم و تغییرات با نظر کمیته فنی خواهد بود اول باید کمیته فنی تشکیل شود.

رئیس فدراسیون تکواندو در پاسخ به این سوال که تکواندو در ۲ دوره المپیک نتیجه نگرفته فکر می‌کنید در پاریس چه نتیجه ای حاصل شود، تصریح کرد: زمان کمی برای المپیک داریم ۲.۵ سال وقت داریم که کم است اما تلاش می‌کنیم پیشتاز و مدال‌آور باشیم.

ساعی درباره اینکه کرسی پولادگر را در آسیا حفظ می‌کنید، گفت: حتما حفظ می‌کنیم و دنبال این هستیم که کرسی‌ها را بیشتر کنیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو تکواندو انتخابات کمیته کميته ملی المپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۷۲۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«بسته پیشنهادی» ویژه طرفداران پادکست‌/احوالپرسی با طراح پارک ساعی

به گزارش خبرگزاری مهر، برنامه «بسته پیشنهادی» شامگاه جمعه هفتم اردیبهشت با حضور اسماعیل باستانی به ارایه پیشنهادهایی درباره پادکست ها می پردازد.

همچنین مژده لواسانی مجری برنامه در بخشی هم میزبان منصوره مصطفی زاده نویسنده و فعال حوزه کتاب می شود تا درباره پادکست گفت‌وگو کنند.

آیتم احوالپرسی در این قسمت از برنامه نیز سراغ حسین محجوبی نقاش پیشکسوت و طراح و سازنده پارک ساعی می رود.

برنامه «بسته پیشنهادی» محصولی از گروه خانواده شبکه دو است که در حوزه فرهنگ و هنر به ارایه بسته‌هایی پیشنهادی برای مخاطبان می‌پردازد.

این برنامه با اجرای مژده لواسانی و تهیه‌کنندگی الهه بهبودی پنجشنبه‌ها و جمعه‌ها حوالی ساعت ۲۳ به پخش می‌رسد.

کد خبر 6089197 علیرضا سعیدی

دیگر خبرها

  • آمادگی استان مازندران برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • طرح ترافیک جدید امسال اجرایی نخواهد شد
  • از «مصطفی سعیدی سیرائی» چه می‌دانیم؟مدیری اجرایی با سوابق شهرداری
  • ۷۵ هزار نفر از عوامل اجرایی در استان تهران انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ را برگزار کردند
  • ۷۵ هزار نفر از عوامل اجرایی در تهران انتخابات اسفند ۱۴۰۲ را برگزار کردند
  • انتخابات ۱۴۰۲ توسط ۷۵ هزار نفر عوامل اجرایی استان تهران برگزار شد
  • کارگاه آموزش عوامل اجرایی برگزاری دور دوم انتخابات مجلس در قائمشهر برگزار شد
  • رضوانی عضو هیئت رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • «بسته پیشنهادی» ویژه طرفداران پادکست‌/احوالپرسی با طراح پارک ساعی
  • برپایی ۱۰۶۴ شعبه اخذ رای در مشهد و کلات برای دور دوم انتخابات