Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-04@06:45:38 GMT

پشت پرده حمایت عزیزی خادم از شرکت اسرائیلی چیست؟

تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۷۲۲۲۲

پشت پرده حمایت عزیزی خادم از شرکت اسرائیلی چیست؟

رئیس فدراسیون فوتبال در مصاحبه‌های اخیر خود با اشاره به ماجرای VAR تلویحا حمایت خود را از پروژه‌ شرکت اسرائیلی برای ورود این سیستم به ایران اعلام می کند که جای تعجب دارد.

به گزارش مشرق، چندی پیش فدراسیون فوتبال با یک شرکت برای ورود سیستم VAR به فوتبال ایران مذاکره کرد اما بعد از مدتی این مذاکرات متوقف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته دلایل توقف مذاکرات به وابسته بودن شرکت مورد نظر به رژیم صهیونیستی ارتباط داشت اما ظاهرا مسئولان فدراسیون و علی الخصوص عزیزی خادم، بابت این اتفاق بسیار ناراحت شده و حتی با کنایه در این مورد صحبت می‌کردند.

عزیزی خادم در نشست هم اندیشی هیات‌های استانی در اصفهان با کنایه به این موضوع که فدراسیون در ماجرای ورود VAR به موقع عمل کرد، گفته بود: ما همه کار انجام دادیم اما یکسری ایراد گرفتند. برخی ها فقط می‌خواهند یک لک بیندازند و بروند.

البته این تنها اظهار نظر غیرمتعارف رئیس فدراسیون در این باره نبود زیرا شب گذشته هم مدعی شد: «در گذشته اقدامات موثری برای VAR انجام دادیم و این سیستم را به ایران هم آوردیم. ابایی از گفتن این حرف ندارم و می‌گویم هنوز مانده‌ایم به چه دلیل این اتفاق نیفتاد و اجازه راه اندازی اش را ندادند. هنوز در پی پاسخ هستیم اما امیدواریم همه یاد بگیریم اغراض شخصی را کنار گذاشته و آینده فوتبال کشورمان، منافع جمعی و منافع ملی را ببینیم».

بیشتر بخوانید:

واکنش عزیزی‌خادم به حذف سرخابی‌ها از آسیا

واقعا باید سوال کرد در فدراسیون فوتبالِ عزیزی خادم چه خبر است؟ این همه انتقاد به روند مذاکرات برای ورود VAR از طریق یک شرکت اسرائیلی به گوش رئیس فدراسیون نرسیده که به جای پذیرش اشتباهش، به آنهایی که انتقاد کردند کنایه هم می‌اندازد؟ جالب است مشابه چنین رفتاری چندی قبل در یکی از بازی‌های دوستانه مربوط به فیفا و اتفاقات عجیب در حاشیه آن هم اتفاق افتاد و فدراسیون در این زمینه سیاست سکوت در پیش گرفت.

سوال اینجا است که پشت پرده ورود سیستم VAR از طریق شرکت اسرائیلی چیست که مدام از این پروژه دفاع می‌شود؟ دلیل اصرار برای عقد قرارداد با شرکت مورد نظر چیست که عزیزی خادم به آن تاکید دارد و در اظهارات خود به دلایل این موضوع اشاره نمی‌کند؟ شاید بهتر است رئیس فدراسیون فوتبال ابتدا در مورد دلایل عقد قرارداد با این شرکت و مسائل پشت پرده‌ ورود VAR صحبت کند و بعد منافع ملی را در نظر بگیرد.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو بورس قیمت عزیزی خادم رژیم صهیونیستی خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت فدراسیون فوتبال رئیس فدراسیون شرکت اسرائیلی عزیزی خادم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۷۲۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورودرئیس فدراسیون فوتبال به کرمان

   به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز  کرمان ، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال دقایقی پیش با استقبال  مهدی جهانشاهی رئیس هیات فوتبال استان وارد فرودگاه کرمان شد.

همچنین طهمورث حیدری رئیس کمیته امور استان های فدراسیون به همراه محسن ربیعی دبیر هیات فوتبال نیز  با حضور در فرودگاه کرمان به استقبال مهدی تاج رفتند.

رئیس فدراسیون فوتبال به منظور حضور در مجمع عمومی سالیانه هیات فوتبال استان کرمان و آئین تجلیل از پیشکسوتان فوتبال در سفری یک روزه راهی کرمان شده است

دیگر خبرها

  • پشت پرده انتشار بوی عجیب در بندرترکمن چه بود؟
  • دانشجویان آمریکایی از چهره کریه رژیم صهیونیستی پرده برداشتند
  • اعلام رای کمیته استیناف درباره پرسپولیس
  • شکایت پرسپولیس رد شد
  • فراخوان ویسی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال
  • ویسی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دعوت شد
  • ورودرئیس فدراسیون فوتبال به کرمان
  • ویسی به کمیته انضباطی احضار شد
  • انتخاب صدیقه خادم به عنوان نایب رئیس بانوان فدراسیون کبدی
  • صدیقه خادم نایب رییس بانوان فدراسیون کبدی شد