Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمدصالح جوکار، صبح شنبه در دیدار با مردم منطقه دهنو یزد در امامزاده سید زکی الدین (ع) با گرامیداشت یاد و خاطره سردار سلیمانی اظهار داشت: سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی توانست با حرکت جهانی در میان ملل اسلامی و گره زدن امامت و ولایت و جمع کردن افرادی که دل سوخته داشتند و می‌خواستند روزی به وحدت دست پیدا کنند و بتوانند پاسخ جنایت‌های آمریکا و عیادی‌اش در منطقه را بدهند، این آرزوی بزرگ را محقق کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: سردار سلیمانی در جبهه های نبرد حق علیه باطل در طول هشت سال دفاع مقدس، در ماموریت جنوب شرق کشور و در مقابله با اشرار لحظه ای آرام ننشست تا از کشور و ملت خود دفاع کند و آنگاه که در حمایت از مظلومان تاریخ در غرب آسیا ماموریت یافت هم لحظه ای آرام نداشت تا به مردم مظلوم کمک کرده و حق آنها را از استکبار جهانی بگیرد.

جوکار با تاکید بر اینکه وجود حاج قاسم سلیمانی هراس بر دل آمریکا و رژیم صهیونیستی و عیادی آنها می انداخت، تصریح کرد: بارها تلاش کردند که در میدان نبرد حاج قاسم سلیمانی را ترور کنند ولی نتوانستند؛ آن زمانی که حرم مطهر حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س) در خطر بود ایشان در آنجا حاضر بود و شر تروریست ها را از جامعه اسلامی کم کرد.

نماینده مردم یزد و اشکذر با اشاره به اینکه تروریست‌ها آمده بودند انتقامی که نتوانستند در صدر اسلام از نبی مکرم اسلام (ص) بگیرند از شیعیان امیرالمومنین (ع) بگیرند، افزود: داعشی‌ها دست پروردگان آمریکا و صهیونیست و سعودی‌ها بودند ولی حاج قاسم سلیمانی این مرد شجاع و مدبر به مردم قول راسخ داد که تا سه ماه دیگر اثری از داعش در این دنیا نخواهد بود و این قول خود را عملی کرد.

جوکار با تاکید بر اینکه دادن چنین قولی اهمیت بسیاری دارد، تصریح کرد: حاج قاسم سلیمانی هم یک چهره نظامی و هم یک چهره نخبه امنیتی و اطلاعاتی بود و علاوه بر روحیه نظامی خود، چهره ای مردمی و مهربان با مردم و به ویژه محرومان داشت و همانطوری که در دل دشمنان ترس او وجود داشت، مهر او هم در دل محرومان جامعه وجود داشت.

وی تصریح کرد: امروز انصارالله که افتخار جهان اسلام است و مقاومت و ارتش سوریه که توسط حاج قاسم تقویت شد؛ حشدالشعبی در عراق که فرزندان حاج قاسم هستند و جوانان مملکت خودمان که همه پیروان سردار دلها هستند تفکر این شهید والامقام را زنده نگاه می‌دارند و با وجودی که این شخصیت بزرگ را به صورت فیزیکی حذف کردید ولی مکتب حاج قاسم تداوم دارد و انسان ساز است.

جوکار تاکید کرد: این مکتب رزمنده‌ساز است و در حقیقت به دنبال حقایق می‌گردد و آنچه که در آینده خواهیم دید این است که انشاالله حق به واسطه این مکتب به پا می‌خیزد و در جای خودش می‌ایستد.

کد خبر 5394726

منبع: مهر

کلیدواژه: یزد محمدصالح جوكار قاسم سلیمانی قاسم سلیمانی دومین سالگرد شهید قاسم سلیمانی بوشهر ویروس کرونا عکس استانها خطبه های نماز جمعه سیلاب شهید گمنام ایام فاطمیه خسارات سیلاب تشییع شهدا کرمانشاه شهید سلیمانی آمار کرونا حاج قاسم سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۷۲۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| واکنش شهید سردار سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت

فیلم| واکنش شهید سردار سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت

دیگر خبرها

  • (عکس) اهدای پیراهن تیم ملی فوتسال به سردار سلیمانی
  • کلنگ‌زنی ۶۰واحد مسکن مددجویی در چهارمحال و بختیاری توسط سپاه
  • اهدای پیراهن قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران به موزه دفاع مقدس استان کرمان
  • عزیمت مادران و دختران اصفهانی برای تجدید پیمان با سردار دل‌ها به کرمان
  • تجدید پیمان دختران و مادران نصف‌جهان با سردار دل‌ها
  • مذاکرات اطلاعاتی- امنیتی ترکیه و سومالی
  • فیلم| واکنش شهید سردار سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت
  • واکنش حاج قاسم سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت : مگر ما مرده باشیم که خانواده ایرانی سالم به ایران برنگردد (فیلم)
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!