Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@11:06:49 GMT

مجموعه کتاب‌ «قصه فاطمیون» رونمایی شد

تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۷۲۳۴۵

مجموعه کتاب‌ «قصه فاطمیون» رونمایی شد

گروه استان‌ها-مجموعه کتاب سه جلدی «قصه فاطمیون» از انتشارات آستان قدس رضوی(به‌نشر) در کنگره بین‌المللی جبهه مقاومت، یادبود شهدای مهاجر مدافع حرم، با حضور سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی رونمایی شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازمشهدمقدس،به نقل از آستان‌نیوز، سردار اسماعیل قاآنی در این مراسم ضمن رونمایی از این مجموعه کتاب، به یادگار بر روی پوستر این مجموعه نوشت:«بسمه‌تعالی، یاد همه شهدای عالی‌مقام، شهدای جبهه مقاومت حرم گرامی باد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

» مجموعه سه جلدی «قصه فاطمیون» با عنوان‌های «ناهمزاد»، «عزیزم ذوالفقار» و «آذرگون» روایتگر داستان زندگی سه فرمانده شهید مدافع حرم لشکر فاطمیون است که امیر سعادتی و کاظم طلایی به ترتیب دبیری طرح و مدیریت هنری چاپ آن را برعهده داشتند.

کتاب «ناهمزاد» نوشته مجید تربت‌زاده، روایتی داستانی از زندگی شهید رضا بخشی جانشین فرمانده لشکر فاطمیون است که در 88 صفحه منتشر شده است.

سردار قاآنی در منزل شهید علیمردانی حضور یافت+عکسسردار قاآنی: زمینه انتقام از آمریکایی‌ها را از درون خانه‌هایشان فراهم می‌کنیم‌/ فرزندان جبهه مقاومت ‌این انتقام را بگیرند/ ریشه آمریکا ‌از منطقه کنده خواهد شد‌سردار قاآنی: هیچ کس به اندازه سردار سلیمانی پمپئو را تحقیر نکرد/ چنان انتقام بگیریم که در عمرتان ندیده باشید

«رضا بخشی» در نهم مهر 1365 در مشهد و در خانواده‌ای مهاجر و افغانستانی به دنیا آمد. تحصیلات دانشگاهی و حوزوی داشت، دانشجوی برتر و نخبه «جامعه المصطفی العالمیه» بود و دانشگاهی در مسکو برایش بورسیه تحصیلی فرستاده بود. اما او با انتخاب نام جهادی «فاتح» دانشگاه شهادت را برگزید و در 9 اسفند 1395 در «تَل‌قرین» سوریه و در نزدیکی مرزهای فلسطین اشغالی آسمانی شد.

کتاب «عزیزم ذوالفقار» نوشته رضا وحید، روایتی داستانی از زندگی شهید حسین فدایی با نام جهادی ذوالفقار است که در 168 صفحه به زیور طبع آراسته شده است.

«حسین فدایی» با نام جهادی «ذوالفقار» در سال 1352 در افغانستان به دنیا آمد. در جوانی جذب گروه‌های مجاهد شد و به جنگ با نیروهای کمونیست پرداخت و در سال 1369 به ایران مهاجرت کرد. او 22 اردیبهشت 1392 عازم سوریه شد و نام جهادی «ذوالفقار» را برای خود برگزید. این فرمانده در 17 آذر 1394 در حومه شهرک «نبل الزهرا» به شهادت رسید.

کتاب «آذرگون» نوشته ام‌البنین ماهر، روایتی داستانی از زندگی شهید سیدحسین حسینی است که در 216 صفحه روانه بازار نشر شده است.

«سیدحسین حسینی» با نام جهادی «سید»، در یکم فروردین 1345 در شهر «اُرُزگان» افغانستان چشم خانواده‌اش را روشن کرد. هنوز شش سال بیشتر نداشت که همراه دایی‌اش به ایران آمد. در ایران کار کرد، درس خواند و دارای همسر و فرزند شد. سپس زیر لوای سپاه محمد(ص) برای مبارزه با طالبان به افغانستان بازگشت و هفت سال جهاد کرد. هنوز گرد و خاک جنگ در شهرهای کشورش نخوابیده بود که جلادان داعش پرچم‌های سیاهشان را در سوریه و عراق نشان دادند. او که دلبسته اهل بیت پیامبر(ص) بود، 22 اردیبهشت 1392 عازم جهاد شد و چهار ماه بعد در شهریور در «غوطه شرقی» دمشق به شهادت رسید.

این مجموعه سه جلدی در قطع رقعی و شمارگان هزار نسخه توسط انتشارات آستان قدس رضوی به چاپ رسیده است.

علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی برای تهیه این اثر می‎توانند به فروشگاه‌های کتاب و محصولات فرهنگی به‌نشر در سطح شهر مشهد و نمایندگی‌های آن در سراسر کشور و همچنین فروشگاه اینترنتی کتاب به‌نشر به نشانی www.behnashr.com مراجعه کنند.

انتهای پیام/281/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نام جهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۷۲۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجموعه دفتر یادداشت روزانه داستایوفسکی به چاپ سوم رسید

به گزارش خبرنگار مهر، کتاب «دفتر یادداشت روزانه یک نویسنده» نوشته فئودور داستایوفسکی با ترجمه ابراهیم یونسی به‌تازگی توسط انتشارات معین به چاپ سوم رسیده است. این‌کتاب در قالب یک‌مجموعه‌ سه‌جلدی در سال ۱۳۹۳ به چاپ رسید و سال ۱۴۰۰ نسخه‌های چاپ دومش عرضه شدند.

این‌کتاب، مجموعه‌ای از نوشته‌های داستانی و غیر داستانی داستایوفسکی است و یادداشت‌هایی با موضوعات مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و شخصی را از این‌نویسنده شامل می‌شود. داستایوفسکی در نوشته‌هایی که در این‌مجموعه چاپ شده‌اند، مسایل سیاسی روز، ماجراهای تبعیدش به سیبری، حوادث روزمره و کتاب‌هایی را که مشغول نگارش آن‌ها بود و همچنین نگاهش به مذهب و جامعه را ثبت و ضبط کرده ‌است.

چاپ سوم این‌مجموعه در آستانه سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عرضه شده است.

کد خبر 6092866 صادق وفایی

دیگر خبرها

  • ۱۳ کتاب پرفروش شعر در نمایشگاه کتاب
  • سردار زهرایی: سال گذشته ۱۱ هزار گروه جهادی به بسیج پیوستند
  • سردار زهرایی: بیش از ۲۰ هزار پروژه محرومیت‌زدایی اجرا کرده‌ایم
  • رونمایی از کتاب «جنبش علوی، هجرت رضوی» در مشهد
  • ماز مارکت؛ بهترین سایت برای خرید کتاب کمک درسی
  • مجموعه دفتر یادداشت روزانه داستایوفسکی به چاپ سوم رسید
  • از شجاعت سردارحمیدرضا هاشمی تا راه‌اندازی نخستین گرمخانه توسط گروه جهادی شهید
  • داستان فلسطین آنقدر جذاب است که نیازی به تخیل ندارد
  • کتاب «نامداران موسیقی در سنندج» رونمایی شد
  • کتاب نامداران موسیقی سنندج رونمایی شد