Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

برند موتورولا یکی از کمیاب و معروف‌ترین برند‌های گوشی تلفن همراه است، خب موتورولا نسبت به بقیه برند‌ها کمی گرانتر است و به همین دلیل هر فردی به دنبال خرید گوشی موتورولا نمی‌رود در اصل این گوشی به عنوان گوشی لاکچری شناخته می‌شود. این برند هرساله در حال پیشرفت است و یکی از دلایل محبوبیت آن، باتری مناسب است که هر سال به ظرفیت خود می‌افزاید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شما از هر برندی گوشی خریداری کنید باید بعد از ۶۰۰ الی ۷۰۰ چرخه شارژ و تخلیه باتری آن را عوض کنید، چون کیفیت اولیه خود را از دست می‌دهد.

پیدا کردن باتری‌های موتورولا به سختی امکان پذیر است، اما شما می‌توانید انواع باتری‌های گوشی موبایل موتورولا در موبوتعمیر پیدا و با بهترین قیمت خریداری کنید. در کل برند موتورولا برای ساخت و کیفیت باتری وسواس زیادی به خرج داده است، اما باید توجه داشته باشید که بعد از خرابی باتری باید نوع اصل و با کیفیت آن را از فروشگاه معتبر خریداری کنید.

خرید باتری موبایل موتورولا

خیلی از افراد برند موتورولا را با گوشی می‌شناسند، اما شیاد برایتان جالب باشد که بدانید اولین محصول این برند هیچ ارتباطی به تلفن نداشته، چون اصلاً چنین وسیله‌ای اختراع نشده بود و در اصل حذف کننده باتری در سال ۱۹۲۸ اولین تولید شرکت موتورولا بوده است. در اصل این دستگاه امکان متصل شدن جریان برقی خانگی به برق را امکان پذیر می‌کرد.

باتری‌هایی که این شرکت تولید کرده‌اند در یک دسته نمی‌باشند و با توجه به گذر زمان، نوع باتری‌های این برند به شدت پیشرفت کرد از رایج‌ترین مدل‌های باتری این برند به موارد زیر می‌توان اشاره کرد:

باتری نیکل کادمیوم (NiCd) باتری NiMH (NiMH) باتری لیتیوم یون (Li-ion) باتری لیتیوم پلیمر (Li-pol)

امروزه بیشتر از نوع لیتیومی استفاده می‌شود، نه فقط در موبایل موتورولا بلکه در تمامی برند‌های دیگر به دلیل ویژگی‌های خاص لیتیوم از آن برای انواع باتری استفاده می‌شود. هنگام خرید باتری مناسب توجه داشته باشید که باتری‌های مدل لیتیوم پلیمر جز جدیدترین باتری‌های این شرکت است و یک ویژگی بسیار مهم آن سبکی آن است.

ویژگی‌های باتری لیتیومی موتورولا

همان‌طور که گفتیم از ویژگی‌های مهم آن می‌توان به سبکی و وزن بسیار کم آن اشاره کرد. به دلیل باتری سبک، گوشی نیز به شدت سبک خواهد بود و البته ظرفیت باتری لیتیوم پلیمر نسبت با باتری‌های دیگر ۴۰ درصد بیشتر است. جالب است بدانید برای این نوع باتری هیچ مدار محافظتی ساخته نشده، چرا؟ چون اصلاً به این مدار نیاز ندارد.

از دیگر ویژگی‌های عجیب این نوع باتری به نداشتن اثر حافظه‌ای آن می‌توان اشاره کرد. شاید برایتان سؤال شود که اثر حافظه باتری یعنی چی؟ در جواب این سؤال باید بگوییم که در این باتری‌ها بیم چرخه شارژ کاملاً خالی نمی‌شود در نتیجه باتری چرخه‌ی کوتاه شده را در حافظه نگه می‌دارد. این ویژگی کمک می‌کند تا ظرفیت شارژ کاهش یابد.

قیمت باتری موتورولا

اگر قسمت بالا را مطالعه کرده باشید؛ متوجه می‌شود که باتری‌های موتورولا انواع مختلفی دارند و یک نکته خیلی خاص و جالب این شرکت این است که برای هر گوشی جدید که تولید می‌شود، یک باتری مخصوص به آن ساخته می‌شود حال می‌تواند لیتیومی یونی یا لیتیوم پلیمری باشد. در نتیجه هر کدام از موارد قیمت مختلفی دارند و نمی‌توان قیمتی ثابت را برای همگی مشخص کرد.

این محصولات در کشور ما وارداتی هستند و قیمت آن‌ها به تورم و نوسان ارزی کشور نیز بستگی دارد، اما یک سری موارد روی قیمت باتری موتورولا اثر دارد که این موارد عبارت‌اند از:

باتری که خریداری می‌کنید بر اساس ولتاژ، آمپر، جنس و ... با بقیه نوع باتری‌ها متفاوت بوده و این موارد عوامل بسیار اثر گذار در این قطعه است. مکان یا فروشگاهی که از آن خریداری می‌کنید. اورجینال یا تقلبی بودن باتری

تلاش کنید تا از فروشگاهی معتبر و محصول را به صورت اصل خریداری کنید در غیر این صورت محصولی که خریداری کردید عمر زیادی نخواهد کرد و به زودی خراب می‌شود در نتیجه این چرخه تکرار شده تا اینکه شما به سراغ محصول اورجینال می‌روید، اما فراموش نکنید که محصول تقلبی، به گوشی شما نیز آسیب وارد می‌کند. شاید برایتان سؤال شود که چرا با اینکه باتری اورجینال خریداری کردیم، اما باتری خراب شده است؟ در جواب این سؤال با موبوتعیمر همراه شوید.

عوامل خرابی باتری‌های اورجینال موتورولا

استفاده از گوشی‌های موتورولا کمتر است و عملکرد خاص خود را دارد، اما عملکرد همه باتری‌ها مثل هم است و اگر از آن‌ها به درستی مراقبت نشود مشکلاتی از قبیل انفجار موبایل هنگام تلفن را به بار می‌آورد. این نوع برند به عنوان برند جان سخت گوشی معروف است و بیشتر برای افراد گیمینگ مناسب است به همین دلیل باتری‌های آن زود خراب می‌شود البته خرابی باتری دست ما نیست و بالاخره شما باید بعد از مدتی باتری گوشی خود را تعویض کنید.

برای استفاده بهینه باید به یک سری نکات توجه کنید تا باتری گوشی‌های موبایل موتورولا دیرتر آسیب ببینند این عوامل عبارت‌اند از:

حرارت باتری و استفاده از یک فن مناسب شارژر مناسب استفاده از ظرفیت موبایل به اندازه استفاده کمتر از پاور بانک ۲۴ ساعت تو شارژ نذاشتن گوشی

همان‌طور که گفتیم از گوشی‌های موتورولا معمولاً برای بازی استفاده می‌کنند به همین دلیل مدت زمان زیادی روشن و در حال کار کردن است در این صورت شروع به داغ شدن کرده و بهترین راه برای جلوگیری از خراب شدن باتری استفاده از یک فن مخصوص موبایل برای خنک کردن باتری است. فن مخصوص موبایل تا حدودی می‌تواند از آسیب به باتری جلوگیری کند و باعث بهبود عملکرد گوشی شما نیز بشود.

جمع بندی

در این مقاله سعی کردیم شما را با انواع باتری گوشی‌های موبایل موتورولا در موبوتعمیر آشنا کنیم. البته برند موتورولا نیاز به آشنایی ندارد و همان‌طور که اول مقاله به این موضوع اشاره کردیم باز هم می‌گوییم این برند به عنوان یک برند لاکچری برای گوشی شناخته می‌شود. برند موتورولا بیشتر برای گیمر‌ها آشنا است و امکان دارد خیلی از افراد حتی نام آن را نشنیده باشند.

این برند بسیار کمیاب است نه تنها خود گوشی بلکه پیدا کردن تجهیزات آن به سختی صورت می‌گیرد در صورتی که شما می‌توانید تجهیزات جانبی موتورولا را با کیفیت بالا و بهترین قیمت از موبوتعمیر خریداری کنید و کیفیت را احساس کنید.

منبع: آفتاب

کلیدواژه: موبایل موتورولا باتری موبایل تبلیغات موبایل موتورولا برند موتورولا باتری لیتیوم خریداری کنید انواع باتری باتری گوشی نوع باتری باتری ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۷۲۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لوتوس حافظه؛ دریافت نمایندگی فلش مموری در ایران

مجموعه لوتوس حافظه به‌عنوان یکی از معتبرترین فروشندگان فلش مموری در ایران، تنوع محصول بی‌نظیری دارد. البته که تنوع محصول به‌تنهایی برای عالی بودن یک برند کافی نیست، در نتیجه به گارانتی دائمی هم نیاز داریم. مجموعه لوتوس حافظه با در نظر گرفتن نیاز مخاطبان، گارانتی مادام العمر دارد و نمایندگی‌های آن در سراسر کشور خدمات فروش فلش مموری را ارائه می‌کنند. البته ویژگی‌ها و مزایای برند لوتوس به همین موارد خلاصه نمی‌شود و این مجموعه در حال حاضر، نمایندگی اعطا می‌‌کند.

برای آشنایی با خدمات لوتوس حافظه، خرید محصول از برندهای لوتوس و ریووکس و خدمات گارانتی دائمی، فقط 5 دقیقه از وقت خود را به مطالعه این مطلب اختصاص دهید. 

درباره لوتوس؛ وارد کننده انواع فلش مموری و کارت SD

برند لوتوس مموری همواره پیشگام در صنعت طراحی و تولید فلش‌های خلاقانه بوده است. از محصولات این برند می‌توان به فلش‌های سیلیکونی و فلزی اشاره کرد. برند لوتوس 4 دهه فعالیت در بازار IT ایران دارد و با عرضه فلش‌های برند لوتوس و ریووکس، جایگاه ویژه‌ای در عرصه رم و فروش را به خود اختصاص داده است. فعالیت برند لوتوس به سال ۱۳۸۶ بر می‌گردد که از همان‌ سال‌ها این مجموعه با گارانتی پس از فروش فوق‌العاده خود، توانست سهم عظیمی از بازار را به خود اختصاص دهد. 

لوتوس حافظه به نوآوری و کیفیت متعهد است و با در نظر گرفتن نیاز مخاطبان، محصولاتی را عرضه می‌کند که تجربه‌ای متفاوت را به ارمغان می‌آورند. تنوع محصول، شبکه‌ی فروش گسترده، و کیفیت و تکنولوژی برتر ویژگی‌های برند لوتوس نسبت به رقبا در بازار حال حاضر است. ناگفته نماند که لوتوس حافظه امکان خرید عمده فلش مموری و تکی را برای راحتی شما عزیزان در نظر گرفته است. 

گارانتی مادام العمر لوتوس مموری؛ مزیت لوتوس حافظه نسبت به سایر رقبا

حال که صحبت از ویژگی‌های برند لوتوس و محصولات باکیفیت آن در میان است، اجازه دهید به آینده خرید فلش مموری از برند لوتوس بپردازیم. زمانی که شما یک فلش مموری از برند لوتوس خریداری می‌کنید، گارانتی مادام العمر خواهید داشت! روی جعبه فلش یک برچسب هولوگرامی وجود دارد که به‌عنوان کارت گارانتی فلش لوتوس شناخته می‌شود. حتی اگر ده سال از خرید فلش مموری گذشته باشد و نیاز به تعویض آن داشته باشید، فقط کافی است با در دست داشتن جعبه فلش و کارت هولوگرامی آن، به نمایندگی‌های لوتوس حافظه در سراسر کشور مراجعه کنید!

تنوع محصولات؛ از کارت‌های SD تا فلش مموری‌های متنوع لوتوس در بازار

علاوه‌بر کارت گارانتی، برند لوتوس مموری تنوع محصولات خارق‌العاده‌ای دارد که نشان از احترام به مشتری است. فرقی نمی‌کند نیاز به فلش مموری داشته باشید یا کارت SD و هارد اکسترنال، با مراجعه به یکی از نمایندگی‌‌های فلش مموری لوتوس، محصولات مورد نظر خود را در تنوع بی‌نظیری خریداری کنید. 

از فلش‌های 16 تا 256 گیگ گرفته تا طراحی‌های خاص و کیفیت بدنه بی‌نظیر، فلش مموری‌های لوتوس برای کوچک تا بزرگسال مناسب هستند. حتی اگر از فروشندگان فلش باشید، لوتوس مموری خدمات فروش فلش و otg عمده را نیز در نظر گرفته است؛ یعنی برای خرید کلیه حافظه‌های اکسترنال خود، فقط یک قدم با لوتوس مموری فاصله دارید. 

خرید فلش مموری لوتوس را فقط از نمایندگی‌های رسمی انجام دهید!

خرید محصول از نمایندگی‌های رسمی، همواره احساس دلگرمی و اطمینان خاطر از خرید را به همراه دارد؛ زیرا از اصالت و کیفیت محصول مطمعن هستید. مجموعه لوتوس حافظه برای ایجاد اطمینان خاطر هنگام خرید فلش مموری، در سراسر کشور ایران نمایندگی معتبر دارد. این نمایندگی‌ها محصولات اصل لوتوس و ریووکس را به‌فروش می‌رسانند که گارانتی دائمی شرکتی دارد.

هم‌چنین با بررسی فلش مموری‌های داخل نمایندگی‌های رسمی، متوجه کیفیت محشر آن‌ها خواهید شد که دوامی بی‌نظیر و طول عمر بالایی دارند. برای بررسی نمایندگی‌های رسمی لوتوس مموری در سراسر کشور کافی است به سایت لوتوس حافظه مراجعه کنید. البته که خرید انواع فلش مموری از لوتوس حافظه از طریق سایت رسمی این مجموعه امکان پذیر است. 

چطور نمایندگی رسمی لوتوس مموری را دریافت کنیم؟

حال که با خدمات، ویژگی‌ها و کیفیت مجموعه لوتوس مموری آشنا شده‌اید، باید بگوییم این برند در حال حاضر یک فرصت طلایی را در نظر گرفته است. شما می‌توانید نسبت به دریافت نمایندگی فلش مموری در شهر خود اقدام کنید! بله فقط کافی است درخواست ثبت نمایندگی را به کارشناسان لوتوس حافظه ارسال کنید تا با شما تماس بگیرند. سپس با طی کردن مراحل، یکی از نمایندگی‌های رسمی لوتوس مموری خواهید شد و محصولات لوتوس و ریووکس را به‌صورت مستقیم عرضه خواهید کرد. 

لوتوس مموری؛ عرضه کننده انواع فلش مموری باکیفیت همراه با گارانتی

لوتوس حافظه با 4 دهه فعالیت رسمی در بازار فلش مموری ایران، متعهد است تا بهترین محصولات از نظر کیفیت و خدمات را به‌فروش برساند. از ویژگی‌های برند لوتوس که می‌توان آن را دلیل فعالیت پایدار 40 ساله دانست، گارانتی دائم العمر است. کلیه فلش مموری‌های لوتوس، شامل گارانتی دائمی می‌شوند، یعنی شما می‌توانید حتی پس از سال‌ها، فلش مموری خود را تعویض کنید. علاوه‌بر این، فرصت طلایی مجموعه لوتوس حافظه، این امکان را فراهم کرده تا امکان دریافت نمایندگی و فعالیت حرفه‌ای در کنار فروش محصولات لوتوس و ریووکس را داشته باشید. 

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

دیگر خبرها

  • رونمایی از برند جام جهانی فوتبال ساحلی 2025 سیشل
  • تبلت جدید HTC باتری بزرگ و اندروید ۱۴ دارد
  • لوتوس حافظه؛ دریافت نمایندگی فلش مموری در ایران
  • پلتفرم‌هایی که از ممنوعیت تیک‌تاک سود می‌برند
  • کمبود کالا و افزایش قیمت در کمین بازار موبایل و لپ‌تاپ؟
  • پرچمدار ویوو با باتری غول‌پیکر معرفی شد/ عکس
  • دستگیری سارق گوشی همراه با ۸ فقره سرقت در کهگیلویه
  • لزوم بررسی قیمت گوشی های نوکیا در بازار از سوی وزارت صمت
  • نگاهی به صنعت کفش در مستند «پاپوش»
  • گوشی گلکسی A12 ناچو سامسونگ + قیمت موبایل Samsung Galaxy A12 Nacho