Web Analytics Made Easy - Statcounter

تراهی از اهداء ۳۶۰۰ سبد معیشت و ۲۱۰۰ تخته پتو بین خانواده‌های مناطق آسیب‌دیده ناشی از سیل استان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ استاندار هرمزگان به همراه مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان و سایر مسئولین در سفر یک روزه از شهرستان میناب، بخش توکهور و هشتبندی، جغین، شهرستان رودان از مناطق آسیب دیده از بارندگی شرق هرمزگان بازدید میدانی نموده و از نزدیک به مسائل و مشکلات اهالی و ساکنین این مناطق مورد بررسی قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جلیل تراهی، مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان گفت: بر اساس آمار اولیه ۲۱۳۰ خانواده تحت حمایت کمیته امداد دچار خسارت شدند که از این تعداد ۸۰۰ خانواده منازل مسکونی در اثر سیل دچار آسیب شده است.
تراهی، از توزیع مواد غذایی و پتو بین آسیب‌دیدگان توسط این نهاد خبر داد و گفت: سه هزار و 600 سبد معیشتی و دو هزار و 100 تخته پتو به ارزش دو میلیارد و 430 میلیون تومان بین خانواده های مناطق آسیب دیده ناشی از سیل استان توزیع گردید.
این مقام مسئول یادآور شد: اقلام سبد معیشتی شامل: برنج، روغن، عدس، نخود، رب گوجه، تن ماهی، قند، لوبیا و لپه تهیه شده است.
مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان با اشاره به اینکه بیشتر خانواده های آسیب دیده از سیل وسایل زندگی شان دچار آسیب و یا از بین رفته است، تصریح کرد: مردم نوع دوست هرمزگان می‌توانند با واریز کمک‌های خود به شماره کارت 6037997900000648 در تامین لوازم ضروری به همنوعان در مناطق سیل زده هرمزگان مشارکت نمایند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: کمیته امداد آسیب دیده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۷۲۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰۰ سورتی پرواز بالگرد امداد هلال احمر در جنوب سیستان و بلوچستان انجام شد

 سید محمد مهدی سجادی در بازدید از مناطق درگیر سیلاب سیستان و بلوچستان گفت: از ۲۸ فروردین تا چهارم اردیبهشت ماه در پی وقوع سیل در جنوب استان تاکنون به ۵۰ هزار و ۷۱۵ نفر در قالب ۱۱ هزار و ۱۸۶ خانوار آسیب دیده امدادرسانی شده است.

وی افزود: ۵۲۴ امدادگر و نجاتگر هلال احمر در فعالیت‌های امدادی جنوب این استان مشارکت داشته‌اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان بیان کرد: ۶۸۹ تخته چادر، ۳۳ هزار و ۲۸۷ تخته موکت و پنج هزار و ۹۵۵ تخته پتو به همراه اقلام خوراکی در بین خانواده‌های متأثر از سیل توزیع شده است.

سجادی از هموطنان خواست از تردد و توقف در مسیرها، جاده‌ها و بستر رودخانه‌ ها خودداری کنند و در صورت بروز هرگونه حادثه با شماره ۱۱۲ ندای امداد و نجات تماس بگیرند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • کمک هزینه ۱۸ میلیاردی برای درمان مددجویان کمیته امداد هرمزگان
  • پرداخت بیش از ۱۸ میلیارد کمک هزینه درمانی به بیماران هرمزگانی
  • نبود زمین برای ساخت مسکن، چالش این روزهای مددجویان و کمیته امداد
  • دومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد بهره برداری شد
  • تداوم امدادرسانی هلال احمر در مناطق متأثر از سیل و آبگرفتگی
  • تداوم امدادرسانی نیرو‌های هلال احمر در مناطق متأثر از سیل و آبگرفتگی
  • بهره برداری از زائرسرای «کرامت ۲» ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد
  • قرارگاه جهادی زیرکوه درحال خدمت‌رسانی به سیل زدگان/۳۰ مورد امداد
  • ۲۰۰ سورتی پرواز بالگرد امداد هلال احمر در جنوب سیستان و بلوچستان انجام شد
  • نهاد مقدس کمیته امداد، یک نهاد دینی و انقلابی است